Magyar

Olvasóink értékelése: 2 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Pannon djuice reklám

**********************************

djuice SMART csomag -30 +++ Értékelés: 4,8/10

Ha unod a pofám, beszéljünk inkább telefonon. Egyáltalán, mivel ilyen kedvező az alábbi ajánlat, sokkal inkább megéri telefonon beszélgetnünk, mint személyesen. Gondolj bele, mennyi vesződséggel és kiadással jár felkeresnünk egymást, hogy aztán bámuljuk a másik mitesszereit és szagoljuk bűzös leheletét. Sokkal esztétikusabb és higiénikusabb a telefon. Nekem ezt üzente ez a reklám.

***************


***************

Hogy én enyhén szólva nem vagyok tipikus célcsoport? Lehet, bevallom, én még azt sem tudtam, mi az a djuice. Azt hittem egy üdítőital. A fiatalok világosítottak fel, hogy valami telefonnal kapcsolatos díjcsomag. Hogy melyik társaságé, azt nem tudta az adott fiatal, mert ő nem azt használja. Én persze tudtam a reklámból, hogy melyiké, csak azt nem tudtam meg továbbra sem, hogy mi az a djuice? Pontosabban azt most már megértettem, hogy ez ennek a csomagnak a neve, de hogy miért éppen djuice és ez honnan jött nekik, esetleg ez miért egy beszélő név és mit beszél az rejtély.

Hanem ami leginkább megragadott a fentebb idézett munkában, az a mélységes szakadék, ami a valós szükséglet bemutatásának célszerűsége, és a megvalósult remekmű e szempont szerinti célszerűsége között tátong. Olyan, mintha az alkotókat egyáltalán nem érdekelné, mi a reklámozandó, egyszerűen csak a már fiókban tárolt jó geg-gombjaikhoz óhajtják varrni az adott reklámkabátot.

Te képzeld, baromi jó poén, mondjuk megy a két csaj, barátnők persze, szóval mennek a parkban, vagy a téren, mindegy, és akkor ott a srácok fociznak egy olyan ketrecben, tudod, amilyenek szoktak lenni ilyen helyeken, és akkor kipattan a labda, erre az egyik csaj tökre profin elkezd vele dekázgatni meg zsonglőrködni, a másik csaj persze teljesen paff lesz, és akkor a zsonglőr csaj sarokkal visszarúgja a srácoknak a labdát, és mennek tovább a csajok aztán. Ez telefonba lesz jó, mert lám ezt sem tudtad a barátnődről, és ezt majd jól meg lehet beszélni telefonon.

Ez így ahogy van átmegy, leforgatják, megvalósítják, nagy pénzt érte betakarítják. A beszélő lelkes-fiatalos hanghordozással el is mondja, hogy "még a saját barátodról sem tudhatsz mindent." Gondosan ügyelünk persze, nehogy barátnőt mondjunk, vagyis nehogy leszűkítsük a célcsoportot. Aztán jön az ajánlat, hogyan tudhatnak meg olcsón (szerintük) többet egymásról. Legfőképpen úgy tehát, ha az adott díjcsomag felhasználásával telefonálnak.

Az meg durván nem tűnik fel senkinek az alkotó folyamat során, hogy a két barátnő továbbra is egymás mellett sétálva folytatja az útját a megelőző közös élmény után, vagyis első pillantásra nem tűnik túl célszerűnek ebben a helyzetben a telefonos kommunikáció. Persze lehet, a meglepett barátnő a megdöbbenéstől elnémult, és csak otthon fog magához térni, ekkor füléhez kapja majd a djuice csomagot, és beszélnek, beszélnek percenként tíz forintért az idők végeztéig boldogan.

Te most azt hiszed, mi ezt nem gondoltuk végig. Itt arról van szó, hogy érte az egyik csajt egy nagy meglepi. Ezek a fiatalok pedig nagyon dumálósak. Vagyis rohadtul pletykásak. Ez az élmény feszíti ezt a fiatalt, és nagyon sok mindenkivel akarja majd megbeszélni. De hát nem rohangálhat el mindenkihez, hanem telefonál. Ezt el kell mondanom Liának, Diának, Zsuzsának, Mancinak, Jucinak, apám f...nak. És kész. Tessék kicsit komplexebben megközelíteni a témát.

Ja. Bocsánat, hogy reklámnézés közben nem gondolkodom elég komplexen. Ugyanis ahogy lefut az első gondolatsor lassan forgó agyamban, miszerint mi a lónak telefonálnának, ha egyszer egymás mellett mennek, már ott a következő reklám. Azt pedig nem tehetem meg azzal az alkotógárdával, hogy teljesen kihagyom értékes filmjük befogadását, mert még mindig az előző darab komplexitásának kibontásával foglalkozom.

Szerény, együgyű ember vagyok én.

******************************

Értékelés: 4,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 6/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 18 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:17
    A magam részéről megjegyezném ugyanekkor, amit már régóta gondolok az ilyen termékekről, hogy nagyon ...

    Bövebben...

     
  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:16
    Már megint a hazaival van a baj, értem én ... Megint a magyar nem teccik, Az az "egy csepp Magyarország" ...

    Bövebben...

     
  • Azanyád az anyád!
    GRóna 03.09.2018 12:30
    azon nem csodálkozom hisz a hölgy az egyik legszebb pornószínésznő hasonmása! =))

    Bövebben...

     
  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png2.png5.png4.png1.png3.png
Ma420
Tegnap423
Ezen a héten2962
Ebben a hónapban8246
2014.10.25 óta425413

Látogató infó

  • IP: 54.196.26.1
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2018. október 21. vasárnap, 19:41

És még ezek is: