Magyar

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Erste reklám

*************************

Erste KamatBiztos Betét - 30 +++ Értékelés: 4,6/10

Elnézést, de valahogy nem tudok lekattanni az Erste híresemberes kampányáról. Most hogy már minden elemében kibontakozott, szemünk elé tárul a koncepció a maga teljességében. Szóval vannak ezek a híres emberek, akikről először egy áttekintést kaptunk, amint a bankba igyekeznek. Majd egyenként is megszólalnak, okosan kifejtve banki irányultságuk mibenlétét. Nem mindenki, csak a jobbak. Egyelőre.

Ludas Matyi például az alábbiak szerint ismerteti vonatkozó nézeteit:

***************


***************

Ugye megfigyelték, hogy állatszerető hősünk Győrben, bocsánat Győrött hágott fel egy buszra, amint azt a Városháza épületéről mindenki azonnal felismerte. Ez azért fontos, hogy lássuk, nem Pesten történik ez a mese. Vagyis Ludas Matyi egyszerű, de okos szavai most a nép egyszerű, de okos célcsoportját célozzák meg. Mondjuk kissé egyértelműbb lett volna, ha abban az első két másodpercben egy falusi buszmegállóban láttatjuk a hőst, de hát végtére is mi nem vagyunk szakemberek. Nem értünk hozzá.

A koncepció tehát úgy épül fel, hogy a lehető legszélesebb merítése legyen a populációból. Adunk a reálnak, hiszen Mátyás király a hideg ráció maga, egy valódi döntésgép, akinek csak a nép jóléte lebeg a szeme előtt. Adunk a humánnak, Mozart a muzsikus, aki művészetével szeretné szolgálni a bank segítségével az emberiséget. És adunk a bunkó parasztjának, nehogy már kimaradjon a szórásból úgyis, mint nép.

"Szerintem mindenki a maga szerencséjének kovácsa. Mi a lúddal mindent elvállalunk a faluban. Még a Döbröginél is. Aztán szépen beosszuk amit kapunk. Mostanáig is sokat sikerült félretenni. Befektetem, hadd fialjon. Hogy aztán mi is módos gazdák legyünk. Igaz, lúd?"

Nos, ha jól értem a népi hős szavait, mostanában alkalmi munkából tengeti az életét, amolyan mindenes ő. Nem átall, elveit feladva, a falu zsarnok uránál sem szolgálatot tenni, noha mint tudjuk egy Fazekas Mihály nevű firkász tényfeltáró riportjából, nagy pénz nem eshet le a munkájáért. Ludas Matyi tehát amolyan kényszervállalkozó, vélhetőleg nem ő a leggazdagabb a faluban. Bár szerinte sokat sikerült félretenni. El tudom képzelni. Csak rá kell nézni. De van remény, mert a bank felé is kinyújtja erős kezét, a bank minden összekuporgatott kis pénzzel tud valamit kezdeni. Csak be kell fektetni, aztán az majd fial, és kisvártatva módos gazdák leszünk. Ilyen egyszerű. Igaz lúd?

Na jó, akkor most mondd meg, hogyan lehetne egyszerűen elmagyarázni azt, hogy

"az Erste KamatBiztos Betét egy háromhavi ismétlődő forint lekötött betét, amely az első kamatperiódusra akciós évi 13,5%-os kamatot (EBKM:14,41%) kínál minden egyéb feltétel teljesítése nélkül új megtakarítás elhelyezése esetén."

Ugye sehogy. Mert te se érted. Akkor viszont image van, feeling van, bizalomépítés van. Te csak oszd be amit kapsz, tegyél félre, majd tedd be ide nekünk a bankba. Igen, ott a reklám végén az egy kicsit csavaros szöveg volt, de hát ebből is látszik, milyen komoly ez a bank. Komoly emberek dolgoznak ott belül benne. Majd szépen elmegyek hozzájuk, és ők majd mindent szépen elmagyaráznak. Mert az Erste bank Önnek is segít tervei megvalósításában.

Persze lehet, csak kedvesre, bájosra, humorosra akarták venni a figurát, elsősorban a bizalomépítést célozva meg így. Ugyanakkor az, hogy különböző típusok szólalnak meg, azt sugallja, mégiscsak különféle célcsoportokhoz akartak úgymond a saját nyelvükön szólni. Mert hogy talán minden célcsoportnak más a kedves, más a bájos és más a humoros. De akkor a másiknak szólót az egyik talán bosszantónak fogja találni. Ez viszont ronthat a bizalmon. Nem ez nem lehet.

Megvan. Persze hogy nem teszünk különbséget ilyenformán az egyes célcsoportok között. Ha jól megfigyeled, mindegyik film hangvétele egységesen infantilis. És valld be, hát nem azok vagyunk mindannyian? Valahol.

******************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 6/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 36 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Eszter Kádár 16.07.2018 15:05
    Tóth Ildikó - színésznő

    Bövebben...

     
  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png0.png0.png8.png0.png3.png
Ma372
Tegnap373
Ezen a héten1313
Ebben a hónapban6927
2014.10.25 óta400803

Látogató infó

  • IP: 54.225.55.174
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2018. augusztus 15. szerda, 18:41

És még ezek is: