5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (3 Votes)

Medvesajt reklám

*************************

Medvesajt - 25s +++ Értékelés: 5/10

Most ezzel a reklámmal meg mi bajod? Semmi. Hát épp ez az. Hogy olyan semmi bajom nincs vele reklám. Ez a bajom vele. Szóval ha van rajta sapka azért, ha nincs azért. Igen, mert olyan TIM (Tisztes Iparos Munka). Ezt olyasmire szokták mondani, ami semmi különös. Elmegy, átmegy, használható.

***************

***************

Nincs ködösítés, nincs semmi köze hozzá jópofaság, hanem mindjárt az elején kimondatik miről van szó. Medvesajt - mondja nagypapa, és rögvest fel is mutatja a terméket. Mint értéket. És végig a termékről van szó. Teljesen szabályszerűen.

Kinek jár ma a legtöbb? Ez a kérdés. Mert a szép kertes ház szép kertjében a reggelinél üldögélő jól szituáltnak látszó család csak egyetlen doboz medvesajton osztozhat ma reggel. Ezért kis háziverseny indul az egyes darabokért. De hát így is van rendjén, értékesnek, kívánatosnak kell bemutatni a terméket. Ez is teljesen szabályszerű, szakszerű. Mert az hogyan is nézne ki, ha mondjuk öt csövi ülne körbe egy kukát és nyomulna három, kissé penészes sajtdarabért. Ezt akarnád? Fogd fel úgy, igenis, itt hegyekben áll a frigóban a medvesajt, csak kicsit tréfásra veszik most a figurát. Azt lásd, hogy minden korosztály nagyon szereti a medvesajtot. Még a meg nem született csecsemő is. Ja és a játék maci is. Irgum-burgum. És ez is abszolút a szakma szabályai szerint való. Dicséretes.

De figyeljünk tovább. Apuka hív egy én ma kettő helyett dolgoztam bemondással. Anyuka ezt üti egy nekem pedig kettő helyett kell ennem lappal. Kislány viszont überel egy én macimnak meg nagyra kell nőnie figurával, továbbá egy ártatlan gyermeki bájjal. Persze mindent visz. Azaz csak vinne, mert amikor nagypapa terít, kiderül, hogy ebből már kettő hiányzik. És ekkor feddi meg megkapóan, szívet melengetően az aranyos kislány, a kedves játék mackót, miszerint irgum-burgum. Száz medvesajtot nekem, ezeret! Ezek után nem is lehet más kívánságom. Szabályszerű ez is.

Ja és megtudjuk még, hogy amit igazán szeretünk, azt a legjobb megosztani. Például a gyerekeinket váláskor. Vagy a nőt, akibe szerelmesek vagyunk. Vagy a pénzünket. Vagy életünket és vérünket. Hülye vagy. Gondolod, a befogadó a fenti szlogennel ilyen messzire jut abban a négy másodpercben? Szerintem marad a medvesajtnál és az ahhoz hasonlóknál. Tehát szabályszerű. És a végén elhangzó semmitmondó terméktájékoztató is.

Kimondhatjuk tehát, ez a reklám szabályszerű. Akár a nyolcvanas években is megállná a helyét. Talán két dolog ha hiányzik belőle. A sav meg a bors.

******************************

Értékelés: 5/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 5/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

 

{mxc}