1 1 1 1 1 1 Rating 1.00 (1 Vote)

Raiffeisen reklám

*************************

Raiffeisen egyszerű lekötött betét - 25s +++ Értékelés: 3,6/10

A már jól ismert fiatal házaspár, adott bankunk arcai, még mindig nem egészségesek mentálisan. Ragaszkodnak fixa ideájukhoz, miszerint itt egy pénzkeltetőnek kell működnie, annyira hihetetlenül jól jár, aki ide jár. Faggatják is a boldogtalan banki alkalmazottat rendületlenül. Közben az asszony kimutatja a foga fehérjét. Nem kellett volna.

***************

***************

Mielőtt tovább mennénk, megjegyezném, hiába tiltakozik az alkalmazott, bocsánat a pénzügyi tanácsadó úr a keltetővel való gyanúsítgatás ellen, a szlogen igenis elismeri, hogy van pénzkeltetőgépük. Ugyanis ne a pénzkeltető titkát keresse, a hasznát élvezze. Ez felér egy beismerő vallomással. Ebből a szempontból a házaspár viselkedése teljesen adekvát, hiszen több mint valószínű, ha ismernék a titkot, feltehetőleg még nagyobb hasznot élvezhetnének. A kreatívok nyilván úgy értékelték a helyzetet, ha már egyszer kitaláltuk ezt a mélyen idétlen szlogent, legalább ragaszkodjunk hozzá, mert az ügyfelet elbizonytalaníthatja a gyakori változás, változtatás. Egy bank legyen stabil mindenféle szempontból. És így őriztetik meg az örökkévalóságnak a hülye szlogen a hülye házaspárral.

Ja, és a fogak. Ez itt egy film ugyebár, amit elméletileg profik raknak össze. Beállítás, világítás, képkivágás, meg mit tudom én még mi játszik, nem vagyok szakember. De a végeredményt azt látom. Történetesen itt arról volna szó, hogy a kedves művésznő alsó fogsorában legalább akkora rendetlenség uralkodik, mint a filmecskét megalkotó kreatívok fejében. Én ezt eddig nem tudtam, de a rendező úr volt oly kedves és megmutatta nekem. Azon gondolkodom, vajon mit akart ezzel mondani? Mi itt az üzenet veleje? Kell hogy legyen, hiszen itt profikról van szó. Talán fogszabályozásra kell majd a kölcsön? Hogy lássuk, jó helyre megy? Vagy talán nem is ilyen igazából az a fogsor, csak film trükk, és azt sugallja, aki kíváncsi - itt például a pénzkeltető titkára - annak hamar összekuszálódnak a fogai. Akárhogy is, találgatnunk kell, vagyis az üzenet nem egyértelmű. Hiba. Vagy egyszerűen szakmai hanyagságról, ne adj Isten hozzá nem értésről volna szó? Az is hiba.

Én Kovács Patríciát nagyon szeretem, kiváló művésznek tartom. De hogy egy művész, ráadásul egy igen vonzó külsővel rendelkező művész, aki sokszor "tátja a száját" a közönség felé, miért nem tesz arról, hogy a még látható belseje is vonzó legyen, azt nem tudom. Nyilván semmi közöm hozzá és most nagy udvariatlanságot követtem el. De nem az én kezemben volt a kamera. A kedves rendező kartárs nyomta a pofámba a látványt, ő tudja miért.

Bár az is lehet, nem kellett volna ilyen nagy képernyős tévét vennem. Te például észre se vetted volna ezt a fog dolgot, ha nem szólok. Megint túlspiláztam.

(update - azóta a fogszabályozás megtörtént)

******************************

Értékelés: 3,6/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 2/10

A technika (Technology) - 5/10