Magyar

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

K&H reklám

*************************

K&H a sziget bankja - 20s +++ Értékelés: 4,0/10

A k. anyádat! Ezekkel a szavakkal tértem magamhoz tévé előtti szendergésemből, amikor a mellékelt reklám a megszakított műsorhoz képesti szokásos hangerőkülönbséggel az agyamba robbant. (Elnézést, én már egy kicsit idősebb, prűd ember vagyok, ezért nem írtam ki az indító mondatomban, hogy kurva.) És most mondok egy bölcsességet, akár dr. Bubó is mondhatta volna. Mit sem ér egy új célcsoport meghódítása, ha közben egy másikat elvesztesz.

***************

***************

Na - gondolta magában a kreatív - arassuk le a szponzorráció gyümölcsét, tudatosítsuk a sziget fiataljaival egy ütős reklám segítségével, íme mi vagyunk a sziget bankja, első utatok a szigetről egyenesen hozzánk vezessen. Mit is csinálnak ezek a fiatalok a szigeten? Buliznak, arénáznak, üvöltöznek mint állat, kivetkőznek önmagukból, vagyis kultúráltan szórakoznak. Akárhogy is, két értelmes mondatot biztosan nem lehet váltani velük. Ezzel tehát nem próbálkozunk. Mindenesetre indítsunk artikulátlanul üvöltöző fiatal arcokkal - ez biztosan bejön nekik, mert magukra ismernek - aztán majd meglátjuk hogy lesz.

Szerintem annyira le volt nyűgözve saját ötletétől az alkotó gárda, hogy tán le is forgatták a klippet idáig a forgatókönyv teljes befejezése nélkül. Majd miután elhangzott és rögzült az utolsó üvöltés is, a rendező kartárs zavartan megvakarta a fejét és így szólt: gyerekek, nem hagytunk ki valamit? Jaj dehogynem, nézd már milyen feledékeny vagyok, a bank! Valahogy ide kéne applikálni. De hogyan kössünk át? Jött a nagy ötlet: sehogy. Nem kell átkötni. Megvolt a figyelem felkeltés, minden fiatal szem a képernyőre szegeződik, és ekkor benyomjuk az üzenetet. De előtte közöljük velük, mit gondolunk róluk. Megőrjít az ezernyi program? - kérdezzük udvariasan, nem vitatva, hogy a bemutatott arcok igencsak eszelős benyomást keltenek. Majd közöljük, hogy ebben bizony mi nem tudunk tanácsot adni. Semmi közünk hozzá, mondhatni leszarjuk a nyomorukat. De figyelj csak! Ha véletlenül itt a bulin azon tipródsz, hogyan fogod rendezni kusza pénzügyeidet, na ebben aztán rengeteg tanáccsal szolgálhatunk. Szóval ha választani kell, mert üvöltés közben már csak a helyes bankválasztáson gondolkodsz, akkor dönts okosan. Válaszd a sziget bankját. Ott lóg a logónk minden bokron és toy-toy-on.

Azért is jó reklám ez, mert érzéketlen a reklámozandóra. Például mosóporra is alkalmazható. Vagy autóra. Csak egyszerűen ki kell cserélni az üzenetet, meg az arculatot a végén. Jaj bocsánat most hazudtam. Ha jól figyelsz, már az üvöltés alatt feltűnnek nyomokban a bank jól ismert arculati elemei.

Kedves Kritikus! Itt nem az a fontos, pontosan hogyan fordítandó le a szimbolika, hanem a brand állandó szembe szökkentése, állandó jelenlétének biztosítása, vagyis a bevésése, tudatosítása. Gondolj egy gyümölcsre. Alma. Gondolj egy bankra. K&H. Na erről van szó.

És velem mi lesz? Velem, a kissé éltesebb korosztállyal? Akinek úgy a pofájába vágtad ezt az üvöltést, hogy ijedtében kiesett a foteljából.

Gondolj egy bankra.

Csak ne a K&H.

******************************

Értékelés: 4,0/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 4/10

A technika (Technology) - 4/10

 

{mxc}

 

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 93 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Eszter Kádár 16.07.2018 15:05
    Tóth Ildikó - színésznő

    Bövebben...

     
  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png0.png0.png8.png0.png3.png
Ma372
Tegnap373
Ezen a héten1313
Ebben a hónapban6927
2014.10.25 óta400803

Látogató infó

  • IP: 54.225.55.174
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2018. augusztus 15. szerda, 18:44

És még ezek is: