1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

T-Mobil reklám

*************************

T-Mobil Mix díjcsomag - 40s +++ Értékelés: 3,8/10

Jó ez a szabadság, csak valahogy nem biztonságos. Mert a gonoszok is szabadon kószálhatnak és félhetünk tőlük. Egy jól őrzött börtön viszont igen biztonságosnak látszik, csak hát ott meg a szabadság érzetünk szenvedhet némi csorbát. Ezért kapjuk fel azonnal a fejünket a szlogenre: szabadság és biztonság egyszerre. Végre.

***************


***************

Gondunk a következő: sok Dominó előfizetőnk igen lassan nyammogja el a kártya díjat, keveset beszél, több hónapig is húzza. Meg kéne vágni őket is valami fix havi összegre, függetlenül a forgalmuktól. Elvégre ez a biztos pénz. Nem túl nagy összegre gondoltunk, de nem is túl kicsire, nehogy gyanút fogjanak. Meg hát kell valami kamu szöveg is. Naná, egy jó kis reklámszpot.

Kreatívkám gondolkodik, majd termőre fordul. Nézzük csak. Ugyebár szegény Dominósnak nem szabad megrendelni egy csomó olyan szolgáltatást, amit a havi díjasnak szabad. Hát szabadjon. Szabadság! Ez az. Viszont a Dominós biztos lehet abban, hogy nem szaladhat el vele a ló, egy adott összegnél többet nem telefonálhat el egy adott kártya birtokában. Biztos lehet, azaz biztonság. Ez az! Szabadság és biztonság egyszerre! Zseni vagyok! Azt persze nem fogja majd tartalmazni filmecskénk, hogy így sem rendelhet meg vagy egy tucat fix díjas előfizetéshez kötött szolgáltatást, illetve ha nem beszéli le a fix díjat, a maradék nem vihető át a következő hónapra. Viszont ha lebeszéli, jóságosan megengedjük neki, hogy újból feltöltse csomagját ugyanannyival. Tehát a szlogenünk szabadság és biztonság egyszerre.

Akkor most nosza kövessük el megint azt az alaphibát, hogy nem közvetlenül a termékre utalva próbáljuk megjeleníteni a szlogent, hanem keresünk valami olyan "szabadság és biztonság egyszerre" szerű dolgot. Valami olyasmit, amitől rögtön ilyen hangulata támad a fiatalnak. Mert hogy természetesen ők a célcsoport. És ha megvan ez a hangulata neki, akkor hirtelen alátesszük az adott termékünket, miszerint látod, ez pont ilyen. Ha megveszed, pont ilyen fenejó érzésed lesz tőle. Feltehetőleg pezsgőt bontott a csapat, amikor a szabadon leteríthető zebrák (útra festett gyalogos-átkelőhelyjelzések) ötlete valamelyiküknek eszébe jutott. Szabadság és biztonság. Ezt nevezem. Ráadásul ez olyan fiatalosan vidáman bulisan heccesen balhésan jópofásan fiatalos. És ha már tudod a szlogent, és még kétszer megnézed, akkor mondhatod, tényleg, akár így is értelmezhetem. Vagy csak nekem nem jött le elsőre? Sebaj. De ugye amint meghallottad a tisztán és világosan értelmezhető üzenetet, minden kitisztult neked.

"Szabadság és biztonság. Élvezd mindkettőt egyszerre. Válaszd az új T-Mobil Mix díjcsomagot és kösd össze a havi díjas előfizetés előnyeit a Dominó kiszámíthatóságával. "

Csak kicsit kell átgondolnod. Ugye megvan. És ráadásul ott az a két mobiltelefon, ami szintén a tied lehet. Kettő egyszerre. Csak előfizetsz erre a csomagunkra és? Ja, és még egyre. Vagyis egyszerre kettőre. Vagy ezt eddig nem mondtam volna? Ja, és írd alá két évre a hűségnyilatkozatot. Vagy talán ezt sem említettem még?

Ha most picit átverve érzed magad, csak gondolj reklámfilmünk záró poénjára, ahol olyan fiatalosan vidáman bulisan heccesen balhésan jópofásan fiatalosan viszik azt a csajt át azon a szabad zebrán, miközben ő olyan viccesen úgy csinál, mintha keresztre lenne feszítve, de nem, csak egy "t" betűt formáz, mert hogy T-Mobil. Jó mi?

******************************

Értékelés: 3,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 2/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

 

{mxc}