Magyar

Olvasóink értékelése: 2 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

 

Unicredit reklám

*************************

Unicredit Partner hitel - 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Azt hiszem én már öreg vagyok ehhez. Egyszerűen nem értem a szimbolikát. Nekem zagyvaságnak tűnik, másnak meg világosan lejön az üzenet. Azt felfogtam, hogy itt most a "talán" köré van felépítve a koncepció. Pontosabban, hogy nincs talán, talán áthúzva, csak semmi bizonytalanság, itt vannak a bank erős vállai, tessék nyugodtan rátámaszkodni. Még az előző talános reklámot is értettem valahogy, ahol mászkáltak a bankautomaták. Szépen el is magyaráztam, ld. ott.

De ez itten most micsoda?

***************

***************

Ül egy fiatal pár egy nappalinak látszó szobának látszó tárgyban, és álmodoznak. Ezt a testbeszédük is elárulja, mert valahogy úgy égre emelik a szemüket és kissé mosolyognak. És elindulnak a belső monológok. Talán ez lehetne az én szobám - mondja belül a fiatal nő, és eddig rendben vagyunk, hiszen tényleg egy szobában ülnek, feltehetőleg egy házban. Ahová meghívhatnám a barátnőimet is - folytatja elmélkedését a hölgy. Itt már picit el lehet gondolkodni szociológice, vagyishogy egy fiatal pár hölgytagja máris különszobát igényelne magának közös életük hajnalán, hogy például szeparáltan tudjon majd ott találkozni a barátnőivel és így zavartalanul beszélgetni mindenféle haszontalan női dolgokról. Ó ezek a kedves, aranyos, csacsi, butuska nők! A fiatal srác ezek után nyilván valami férfi barlangnak fogja elképzelni ugyanezt a szobát, ahol majd a haverokkal meccset lehet nézni sörözve, röhögve, böfögve amolyan macsósan. Nos innentől kezdve veszítettem el igazán a fonalat, ugyanis barátunk ezt a nappalit inkább garázsnak képzeli el. És íme láthatjuk, nem beszél félre, ugyanis főfal kibont, garázsajtó betesz, szerszámos kredenc betol, autó behajt. És ott áll meg a kvaterkázó barátnők asztala előtt. Csodálkoznak is a lányok nagyon. Én közben picit gyanítom, nem lesz túl hosszú életű a házasság, ha már egy ház helyiségeinek rendeltetéséről, azok nyilvánvalósága ellenére ennyire eltérő elképzeléseik vannak. Viszont ami igaz az igaz, itt most a hölgy verziója tűnik valamivel reálisabbnak. De ne essünk pánikba, mert pont itt lép színre a jóságos bank. Talán van egy hely, ami elég mindkettőnk álmaihoz - hangzanak egy a drámatörténetben talán egyedülállóan új formai megoldást jelentő kettős belső monológban a remény szavai. Triviális megoldás volna a mennyország, de ott még nem sikerült senkinek sem bankot alapítania. Viszont a remény szavai mégis annyira fontosak, illetve drámatörténetileg ez egy annyira fontos pillanat, hogy ezen szavak rögvest feliratozásra is kerülnek. Majd a talán szó látványosan áthúzatik és kidobatik. És elhangzik az üzenet a kölcsönről, amely e cenzori lépést lehetővé tette. Tehát igenis, a bank segítségével elkészülhet egy akkora hely, amely elég mindkettőjük álmaihoz, egy szoba, amelyiknek egyik fele nappali, a másik fele garázs lehet.

Ha pedig bárkinek kételyei támadtak volna, miszerint ez csak szimbolika, azok vegyék figyelembe az utolsó képkockákat, ahol a fiatal pár békésen nekiáll álmaik helyét, helyiségét álmaiknak megfelelően berendezni.

Köszönjük neked bank a gordiuszi megoldást. Annyi pénzt adtál nekik, mert ezek szerint van az a pénz, hogy azt se bánnák, ha a fürdőszobában lenne a konyha, és a vécében a háló.

De hogy tudjál aludni, és hogy ne sírj, elmondom neked, miképp kell ezt érteni. A lány szeretne egy külön szobát, a fiú meg egy külön garázst. De most nincsen nekik ehhez elég helyük, és ezt úgy ábrázolja a művész, hogy mintegy összetolja a két vágyálmot. Érted? Tehát tulajdonképpen így mutatja be, ez most nem megvalósítható, azaz lehetetlen. Most hogy neked ez harminc másodperc alatt nem megy haza, azért ne a művészt hibáztasd. Neki az volt a feladata, hogy egyszerűen, de frappánsan és igen gyorsan kívánatossá tegye számodra a bankot és az ő termékét. De te lassú vagy, és inkább furcsálkodsz itten. Nem is érdemled meg, hogy e derék bank ügyfele legyél. Kívül tágasabb.

******************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 6/10

 

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 65 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png4.png6.png1.png8.png8.png
Ma252
Tegnap394
Ezen a héten1776
Ebben a hónapban5228
2014.10.25 óta446188

Látogató infó

  • IP: 52.91.185.49
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. december 14. péntek, 16:52

És még ezek is: