Külföldi

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Cillit Bang reklám

*************************

Cillit Bang - 45 +++ Értékelés: 3,6/10

Amikor a kreatívok beiratkoznak a kreatív iskolába, akkor még nem annyira kreatívok. Ezért nagyon fontos, hogy megtanítsuk nekik az alapokat, amire később támaszkodni, illetve amiből később építkezni tudnak. Iskolánkban épp ezért szigorlati tárgy az "Alapmanipulációs technikák elsőéves kreatív hallgatóknak" című előadás és gyakorlat sorozat, amelyet tanszékemen lehet kötelezően felvenni. Kötelező irodalom az általam írt tankönyv és mérési segédlet. Megvásárolható nálam az irodámban + ÁFA.

Részlet a segédletből:

13. Gyakorlat

Készítsen reklámfilmet tetszőleges tisztítószerre az alábbi főbb paraméterek mentén:

- kérdésfelvetés, az igény felkeltése

- megoldás megnevezése

- ilyen volt, ilyen lett

- lelkes, elélvező felhasználó demója

A feladat kiadása után a hallgatók önállóan, tanári felügyelet mellett állnak neki a feladat kidolgozásának. Munkaidő két óra. Csak a szertárban rendelkezésre álló anyagokat és eszközöket használhatják. Mindenki csak egy db. félhülye vásárlót vételezhet, mivel sajnos iskolánk finanszírozási gondjait még nem sikerült orvosolni. Kérem, hogy szigorúan takarékoskodjunk a felhasznált emberanyaggal (rendezők, asszisztensek, világosítók, operatőrök, stb.), így még az egyszer használatos példányokat is igyekezzünk elmosás után újból felhasználni.

A feladat megoldása:

***************


***************

Értékelési szempontok:

Kérdésfelvetés, az igény felkeltése - világosan láttatja-e a hallgató, hogy milyen sokféle tisztítási feladat merülhet fel egy lakásban? Ha igen, akkor ez nem jó, mert itt nem erre, hanem a baktériumok és egyúttal a makacs szennyeződések ellen keresünk kombinált tisztítószert. Érteniük kell a diákoknak, hogy sem a baktériumokkal teli ragyogó tisztaság, sem a steril kosz nem megoldás. Ezért kell egy kombinált szer, amely mindkét feladatot sikerrel teljesítheti.

Megoldás megnevezése - világosan láttatja-e a hallgató, hogy a termékben a fertőtlenítő és az univerzális tisztítószer mintegy frigyre lép, egyesül? Hiba lehet, ha például összeönti a demonstrátor két különböző flakonból a szert, mert akkor felmerülhet a vásárló gyenge agyában, hogy miért ne lehetne az egyik komponens a konkurencia terméke? Ezért hasznos a "Ne keverje más tisztítószerekkel" képaláírás ilyenkor. Egyesüljenek hát a flakonok mintegy varázsütésre.

Ilyen volt, ilyen lett - világosan láttatja-e a hallgató az adott tisztítószer lenyűgöző erejét? Tisztában van-e a hallgató az "orbitális hazugság" fogalmával, és képes-e azt helyesen alkalmazni? Megjelenik-e a tisztítószerek esetében különösen nélkülözhetetlen "erőfeszítés nélkül" jellegű hazugságelem? Példánkban ez így hangzik: a Bang erejével nyújt ragyogást és tisztaságot súrolás nélkül. Kellően erőteljes-e továbbá a hatás képi megfogalmazása? Kellően rohadtak, redvásak, mocsadékosak, genyásak, okádékosak, trutymósak-e a tesztfelületek? Képes-e a hallgató olyan animáció szerkesztésére, amiről csak a hülye nem látja, hogy az. Képes-e olyan finom vágási, áttűnési technikára, amely érzéssel, de jól kivehetően mutatja meg, hol cseréltük ki a lehányt felületet egy vadonatújra? Ez talán a legnehezebb, gondoljunk csak arra, milyen nehéz szándékosan hamisan énekelni.

Lelkes, elélvező felhasználó demója - világosan láttatja-e a hallgató azt az elementáris boldogságot a demonstrációt végző felhasználót megszemélyesítő színésszel, amely egyértelművé teszi a potenciális vásárló számára a szer mintegy megváltó erejét? Elég természetellenes-e a hanghordozás, eléggé túlspilázott-e a lelkesedés, a boldog hitetlenkedés? A mimika, a vigyor elég eszelős-e?

Ha a fenti kérdésekre zömében igennel tudunk válaszolni, akkor a gyakorlatot minimum szinten, elégségessel elfogadhatjuk. Jobb jegyet csak akkor adjunk, ha a hallgató a fent vázolt minimum megoldáson túlmutató ötleteket képes felvonultatni a gyakorlat során. Ilyen lehet, ha valami agyament sztoriba ágyazza az üzenetet. Minél kevesebb köze van az adott termékhez, annál jobb. Például:

Jó volt veled ma az ágyban,

Egész napon erre vágytam.

Tegyünk hát rá egy lapáttal,

Takarítsunk Cillit Bánggal.

Cillit Báng. És a kosz eltűnik.

Na erre tudnék egy csillagos ötöst adni. Magamnak.

******************************

Értékelés: 3,6/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 3/10

A látvány (Scene) - 4/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 94 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:17
    A magam részéről megjegyezném ugyanekkor, amit már régóta gondolok az ilyen termékekről, hogy nagyon ...

    Bövebben...

     
  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:16
    Már megint a hazaival van a baj, értem én ... Megint a magyar nem teccik, Az az "egy csepp Magyarország" ...

    Bövebben...

     
  • Azanyád az anyád!
    GRóna 03.09.2018 12:30
    azon nem csodálkozom hisz a hölgy az egyik legszebb pornószínésznő hasonmása! =))

    Bövebben...

     
  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png2.png5.png4.png1.png3.png
Ma420
Tegnap423
Ezen a héten2962
Ebben a hónapban8246
2014.10.25 óta425413

Látogató infó

  • IP: 54.196.26.1
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2018. október 21. vasárnap, 19:43

És még ezek is: