3.6666666666667 1 1 1 1 1 Rating 3.67 (9 Votes)

PANTENE reklám

*************************

PANTENE PRO V hajbalzsam - 30 +++ Értékelés: 5,0/10

A meseszámoknak úgy tűnik, nagy jelentősége van a reklámok világában is. A három, a hét, a tizenkettő például olyan számok, amelyeket, mielőtt a számmisztika engedélyezett kábítás lett volna, meseszámokként tisztelhettünk alsóbb osztályos tanulmányaink során. Úgy tűnik, a hét, mint szám, marketing kommunikációs szempontból is különös jelentőséggel bír.

***************


***************

Miért? Gondolom mivel itt emberek - hogy is mondjam finoman - befolyásolásáról van szó, egy kreatívnak hivatalból fel kell vérteznie magát a pszichológia tudományának legfrissebb eredményeivel, képesnek kell lennie értő kézzel belenyúlni a célcsoportokra osztott emberiség egyedeinek mély tudatalattijába. És igen, a tudatalatti már a gyermekkorban elkezdődik mintegy. Főleg ott. Ott tartjuk mi a meseszámokat is. Mindjárt az elfojtott szexuális vágyak mellett. Na már most ha egyszer belenyúlunk könyékig ebbe a tudatalattiba, és mivel ott igen sötét van, ennélfogva tehát nagy a mellényúlás veszélye, nem tévedhetünk nagyot, ha a meseszámokat mindjárt egy kis szexualitással is keverjük mindenkori terméknépszerűsítő alkotásunkban. Szóval ma például legyen benne meseszám, szép nő, gyermek, tudálékos szöveg, és most nézzük, mit is kellene reklámoznunk?

Mi ez? Valami hajsampon? Balzsam? Tök mindegy. Láss hozzá Ferikém.

A szép nő belső monológját halljuk. "A hajam erősnek tűnik, pedig a színfalak mögötti készülődés megviselheti." Aha, valami celeb, akihez majd hasonlítani akarunk, követendő mintát szolgáltat nekünk, divatot diktál. Nekünk is megviseli hajunkat a színfalak mögötti mosogatás, gyerekmenedzselés, főzés, mosás, takarítás. És még csak nem is látszik erősnek. De most lesz egy biztos ellenszerünk. Hogy is mondja a gyönyörűség? "De most felfedeztem a Pantene balzsamot, ami a hajamnak az erős haj HÉT látható jelét adja." Most van egy másodperced, hogy megismerkedj a hét jellel, áttekintsd a listát, és eldöntsd, meggyőzött-e. Én segítek neked, felsorolom. Puhaság, kevesebb haj a fésűn, kevesebb töredezett hajvég, teltség, kevesebb szálló haj, rugalmasság, ragyogás, színtartás, kevesebb haj a szeretőnk zakóján, meleg árnyalatok, kevesebb haj a mosdó lefolyójában... Hogy mi? Ez már több mint hét? Ja pardon. Nem vagyok kreatív, nem figyeltem. Azt hittem a tizenkettes meseszámot használjuk.

"Tápláló provi formulája AMINO-S hatóanyaggal segít egyenletesen helyreállítani a haj szerkezetét. A tövétől a haj végéig. A láthatóan erős hajért. A hajam most mindig erős." Szóval azelőtt csak erősnek tűnt, de most már tényleg az. Például ha valaki kopasz és parókát visel, majd egyszer csak valamitől kinő a haja, annak is azelőtt úgy tűnt mintha lenne, de most már tényleg van. Csak hogy jobban értsd. Ami pedig az AMINO-S hatóanyagot illeti, ami egy tápláló provi formula része, én ezen a néven nem találtam semmit az Interneten, te talán ügyesebb vagy. De hinned kell a bemutatott bizonyító erejű animációknak, annál is inkább, mert a cég nagyon becsületesen, a saját korábbi terméke hatásához viszonyítja az új erejét. És hogy még követendőbb csáberő jöjjön le a mellékelt celebnőről, láthatjuk, hogy van neki angyalka kislánya is. Tehát közülünk való, ő is ember, ő is anya. Ide azzal a Pantene flakonnal, hadd igyam ki fenékig!

Látod, mennyi minden furfanggal kell felvértezned magad, ha kreatív akarsz lenni? Tehát a meseszám, a mese, az nagyon fontos.

******************************

Értékelés: 5,0/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 6/10

{mxc}