1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Yogobella reklám

*************************

Yogobella - 20s +++ Értékelés: 3,8/10

Mert ott van a te nagy tévedésed, hogy azt hiszed, a reklámokat csupa akadémikus, filozófus, esztéta, atomtudós és más efféle haszontalan, ingyenélő népség nézi. Na persze az ilyen elvarázsolt agyú, kifacsart lelkű kreatúráknak semmi se jó, ha nem bír valami nagyon magasztos, nagyon elvont, és ennél fogva nagyon értelmetlen és érthetetlen tartalommal. Így nem csoda, ha lefitymálják például az alábbi alkotást.

***************

***************

Mi az hogy így nem beszél senki és ez nem természetes? Ül az asztalnál a fiatal szőke nő (most nem azért), előtte a termék, és őszintén, meggyőződéssel, érthetően mondja: "a Yogobella nagyon sok vitaminnal látja el a szervezetünket." Az arca kicsit elgondolkozó, a termék mögött elhelyezett gyümölcsös tálra néz (értsd, a vitaminokra), majd felénk fordul, látjuk, nem tréfál, itt valódi hitről, mi több, bizonyosságról van szó. És ez neked nem hiteles.

Vagy itt van a következő tanú, szintén egy szőke nő (most nem azért). Úgy látszik, itt férfiak nem játszanak. Ez egy női étel. A férfiak, mint az tudvalevő, nem esznek ilyen lónyál dolgokat, csak mindenféle csípős, húsos, macsós élelmi anyagokat. Nos, ez a második tanú kifejti, "tudom, hogy mindent tartalmaz, amire a nap folyamán szükségem van." Na persze, nem is eszik mást egész nap. Így lehet szépnek és kívánatosnak maradni. Egy darabig. A szöveg alatt először csak a terméket tartalmazó nyitott poharat látjuk a mellé készített kiskanállal, majd magát a beszélőt, az arca komoly, értelmes, meggyőző. Egyébként lehet, hogy tényleg valami komoly, értelmes, meggyőző szöveget mond, mondjuk hogy ne bízzunk meg feltétlenül a nagyon egyszerű közlésekben, és csak a magyar változatban tették alá ezt a bugyuta szöveget. Na erről beszéltem. Erről a lekezelő, álentellektüel hozzáállásról. Hogy egy elhíresült bírói állásfoglalásból kiragadott kifejezéssel éljek, egy "egyszerűbb személyiségszerkezetű", de nem hülye ember számára itt például teljesen világos volna, hogy a napi vitamin szükségletről van szó. Te viszont úgy látszik ugyan kissé bonyolultabb személyiségszerkezetű vagy, ennek ellenére mégis hülye. Például magaddal vitatkozol itten, amely kórképpel kapcsolatban már igen nagy tapasztalatra tett szert a vonatkozó tudományág.

Na de lássuk, mit tesz mindehhez hozzá a harmadik - és láss csodát - barna hölgy. "A gyümölcsdarabok a Yogobellában frissek, ropogósak, mint a frissen szedett gyümölcsök." És ahogy a frigóra egy Yogobella társaságában könyöklő hölgy elmúlik, már látjuk is, amint frissen szedik a gyümölcsöt, majd látszólag egyenesen beledobják az anyagba. Komoly, csinos, felelősségteljes fiatalasszony, nincs okom kételkedni.

És hogy ez a szőkenős előítéleted végleg eltöröltessék, a negyedik tanú fekete hajú. Imigyen peregnek ajkairól a szavak: "A Yogobella azt az ízt és egészséget adja, amit a családomnak is megadnék." Ha tehetném. Ha volna rá pénzem. Ha volna Yogobella a közértben. Ha volna közért. Ha volna valaki, aki azt mondaná, hogy ébredj - nem, bocsánat, ez egy régi dalszöveg. Szóval, ha volna valaki, aki megmondaná, mire itt a feltételes mód? Ja, értem. Értékfokozónak. Bizalomfokozónak. Annyira bízom valamiben, hogy még a családomat is rábíznám. Igen, ennek így van értelme. Tehát a Yogobellára bízhatom a családom egészségét és ízét. Illetve bízhatom benne, hogy ez az az íz, ami a családom minden tagjának bejön. Vagy hogyan is?

Na erről van szó. Egy normális ember, ha a fenti szöveget hallja, akkor nem értelmezget, hanem felfogja, ez a termék a legjobb a családnak. És kész. Te meg nézzél Bergmant. Oszt agyaljá azon.

******************************

Értékelés: 3,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 4/10

A technika (Technology) - 4/10

 

{mxc}