Telenor reklám
*************************
Telenor korlátlan beszélgetés – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Már volt egy ilyen reklámunk, ahol kék kígyók cikáztak ide-oda a levegőben, de csak most értettem meg igazán, mit akarnak bemutatni nekem, mit akarnak megértetni velem. Nos, azt, hogyan működik a mobiltelefon. Úgy működik, hogy valami, ami kijön az egyikből, viszi azt, amit mond az egyik beszélő. Itt persze láthatóvá van téve.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4251
Bővebben: Hogyan működik a mobiltelefon?
Shell reklám
*************************
Shell LEGO Ferrari – 30s +++ Értékelés: 3,0/10
És megint. Kisgyereknek néznek. Hogy majd azért fogok legalább 20 liter üzemanyagot venni náluk, hogy lehessen nekem ilyen autóm. Pontosabban, hogy vehessek egy ilyen autót. Egy játékautót. Kiszállok az igaziból, és kell nekem egy játékból. Már 399 (nem 400) forintért az enyém lehet. (Persze 400, mert hisz ilyenkor felfelé kerekítenek ugyebár, de mégis, azért az nem 400, hanem 399, és az nem mindegy.)
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3869
Netrisk reklám
*************************
netrisk.hu autóbiztosítási portál – 8s +++ Értékelés: 3,0/10
Először nem tudtam, mi zavar ebben a mindössze 8 másodperces apró reklámban. Egyáltalán, vajon érdemes szót vesztegetni rá? Aztán rájöttem, hogy érvényes a mondás, miszerint kicsi a bors, de erős. Vagyis voltaképp van benne egyféle zsenialitás, ahogy megfogalmazza, mi is a reklámok lényege. Abszolút tömören tartalmaz mindent, amit egy jó kreatívnak alapvetően ismerni kötelező, amire építheti majd tudományát, és amely irányelvekhez mindvégig ragaszkodnia kell, bármily kacifántos reklámépítményt is állít aztán elő.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3382
Vodafone reklám
*************************
Vodafone Red – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
A jó dolgok legyenek végtelenek. Ez a szlogen itten. Azért ez a szlogen itten, mert a termék végtelen perc és SMS használatot kínál, ha két évre ezt a csomagot választod 13990 (nem 14000 !) Ft/hó-ért, belföldi használatra készülék nélkül. Nos, mivel ebben két „pszichológiai horgony” is van (a végtelen szó és a nem 14000 szám), ezért erre kell épüljön a kreatív konstrukció is. Illetve elég ide a végtelen is. Valami végtelen kell ide Lajosom. Feeling reklám kell ide Lajosom. A végtelen, az jó.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4201
Unicredit reklám
*************************
Unicredit Bank – 15s +++ Értékelés: 4,6/10
Azért, mert úgy érzem, ez voltaképp a partedliről szól. És hogy mi az a partedli kedves fiatal huszonéves, egyetemista barátom, aki a múltkor azt kérdezted tőlem, mi az a Lucullus, mert még sohasem hallottad ezt a szót? Hát hangedli. Most sem? Előke. Most sem? Az a kis kendőszerűség, amit a nyakadba kötöttek baba korodban, hogy le ne edd magad. És amit mostanában már az én nyakamba kötnek ugyanezért. Csak én tudom, hogy hívják. Egyelőre.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4183