ALDI reklám
*************************
Aldi szupermarket – 30s +++ Értékelés: 3,6/10
Igen. A tudás birtokosai. Van bennük valami fennkölt magabiztosság, valami csodálni való méltóság, valami bölcs jóság. Ez utóbbi szókapcsolatot, metaforát, vagy valamit én magam sem értem egészen, de egyszerűen megkaptam ezt a kifejezést bele az agyamba, midőn is néztem e remekművet. Beleüzenődött a fejembe. Bevont, magáévá tett, hatott.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3524
Vanish reklám
************************
Vanish folteltávolító gél – 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Hogy mit lehet még rugózni egy ilyen, általunk már ezerszer tárgyalt reklámtípuson? Nem tudom. Fogd fel ismétlésnek. Vagy fogd fel, aminek akarod. Vagy fogd fel egyáltalán. Na ezért az ismétlés. Hogy ez milyen egy... szóval, hogy nem unják meg. Hogy nem unod meg.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4307
Bővebben: Egyszer folt, hol nem folt...
Telenor reklám
*************************
Telenor korlátlan beszélgetés – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Már volt egy ilyen reklámunk, ahol kék kígyók cikáztak ide-oda a levegőben, de csak most értettem meg igazán, mit akarnak bemutatni nekem, mit akarnak megértetni velem. Nos, azt, hogyan működik a mobiltelefon. Úgy működik, hogy valami, ami kijön az egyikből, viszi azt, amit mond az egyik beszélő. Itt persze láthatóvá van téve.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4234
Bővebben: Hogyan működik a mobiltelefon?
Shell reklám
*************************
Shell LEGO Ferrari – 30s +++ Értékelés: 3,0/10
És megint. Kisgyereknek néznek. Hogy majd azért fogok legalább 20 liter üzemanyagot venni náluk, hogy lehessen nekem ilyen autóm. Pontosabban, hogy vehessek egy ilyen autót. Egy játékautót. Kiszállok az igaziból, és kell nekem egy játékból. Már 399 (nem 400) forintért az enyém lehet. (Persze 400, mert hisz ilyenkor felfelé kerekítenek ugyebár, de mégis, azért az nem 400, hanem 399, és az nem mindegy.)
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3843
Netrisk reklám
*************************
netrisk.hu autóbiztosítási portál – 8s +++ Értékelés: 3,0/10
Először nem tudtam, mi zavar ebben a mindössze 8 másodperces apró reklámban. Egyáltalán, vajon érdemes szót vesztegetni rá? Aztán rájöttem, hogy érvényes a mondás, miszerint kicsi a bors, de erős. Vagyis voltaképp van benne egyféle zsenialitás, ahogy megfogalmazza, mi is a reklámok lényege. Abszolút tömören tartalmaz mindent, amit egy jó kreatívnak alapvetően ismerni kötelező, amire építheti majd tudományát, és amely irányelvekhez mindvégig ragaszkodnia kell, bármily kacifántos reklámépítményt is állít aztán elő.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3369