5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Vodafone reklám

*************************

Vodafone -25s +++ Értékelés: 4/10

De hogy kerül a görény az asztalra? A pingpongasztalra? Állítólag egy másik klipben ez a görény ide-oda ugrál a háló felett a labda után. De én csak ezt a filmet láttam, nekem ebből kell dolgoznom. És piszkosul nem értem.

***************

***************

Kettőt pattan a labda, majd fazon1 azt mondja, jól eltaláltad, és rámutat valami szőrösre. Ezt hogy mondjuk el Péternek? - kérdezi még. Nyilván Péteré a szőrős döglöttnek látszó tárgy. Fazon2 jobbról beérkezik a képbe, és kérdi: felhívod? Aha, telefon, telefonálás. Tudod az mennyibe kerül? - kérdez fazon1, majd hozzáteszi: Péter vodás (ez se volt semmi, amíg megértettem mit dünnyög az orra alá) én meg nem. Szóval megtudtuk, hogy ha nem vagy "vodás", akkor ne is hívogass vodást, mert az nagyon drága. Legalább egy SMS-t? Fazon2 fenti kérdésére csak egy lemondó áh a válasz. Tehát még egy SMS küldése is anyagi csőd, ha nem vodásként más hálózatból szeretnél egy vodásnak SMS-t küldeni. Közben viccesen folyik a görényszerű élőlény újraélesztése, és ez sikerül is. Görény talpra ugrik, átível a háló fölött és eltűnik valamerre jobbra a labda után. Ja, majdnem elfelejtettem a párbeszéd azon részét megemlíteni, amikor fazon2 megkérdezi: és ha meghal? Csúcsidőben nem halhat meg senki - válaszolja fazon1. Szerintem, amikor ez az elem valakinek beugrott a kreatív csapatban, állva ünnepelték. Mert hogy a csúcsidő ugyebár az egy olyan mobilos, telefonos szakkifejezés, és ez itt most össze van kapcsolva, persze viccesen, azzal, hogy ez maga az éltető erő. Tehát amikor egy ilyen nagyszerű dolog történik, mint a csúcsidő, amikor egy ilyen magasztos folyamat zajlik, amikor végre az emberiség szabadon élheti meg technológiájának ilyen mértékű termőre fordulását, vagyis éppen leszakajtja fáradságos munkája gyümölcsét, amikor éppen célba és révbe ér, akkor különösen méltánytalan és igazságtalan volna a halál. Még akkor is, ha az ember görény éppen. Csúcsidőben nem halhat meg senki! Csak nem egy új szállóigét üdvözölhetünk?

Na de miért is célszerű mindenkinek vodássá válnia? Mert mint az kiderül a narrátor közlése nyomán, használd bátran a telefonod, ugyanis vodából kifelé fix tarifákkal, egységes percdíjért telefonálhatsz lebeszélhető havidíjjal. Vagyis ha mondjuk letejelsz előre 15000 forintot, akkor képzeld, szabad neked azt eltelefonálnod, és vélhetőleg ha többet telefonálsz, mint amennyi percdíj ebből kijön, akkor azt kiszámlázzák, ha meg kevesebbet, azt nem adják vissza. Ügyes. Ha valaki másképp értette, szóljon. Nem, most nem fogok utána nézni a honlapukon, én ugyanis csak a reklámfilm kommunikációjának értelmezésére vállalkoztam itten. Az egészből persze az sem derül ki, hogy miért volna ez sokkal olcsóbb, mint más hálózatból a vodába betelefonálni, de hát kicsire nem adunk. Elvégre ez a te pillanatod. Ajándék pillanatnak pedig ne nézd a fogát.

******************************

Értékelés:4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 2/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}