5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Guttalax reklám

*************************

Guttalax - 15s +++ Értékelés: 4,4/10

Az alábbiakban, noha adott reklámunk konkrét, mégis kicsit általánosabban gondolkozunk el azon, vajon szerencsés-e úgymond megszemélyesíteni altesti gondjainkat, vajon célszerű-e konkrét arcot rendelnünk valamely anyagcserével kapcsolatos megoldási javaslatunkhoz?

Mint például itt is:

***************

***************

De mi lehet ezzel a baj? Hiszen ha embert látok a probléma mögött, mégiscsak közelibbnek érzem magamhoz az adott gondot, vagy annak lehetőségét, látom, hogy lám, másokkal is előfordul ez, nincs mit szégyenkeznem. Igen, lehet, hogy így van, különösen akkor, ha magam is szenvedek a szóban forgó nyavalyától. De elképzelhetők-e más reakciók is? Talán egy kis undorra gondolnék itt. Nézem a hölgyet, és önkéntelenül is együtt kell kezelnem látványát az általam is jól ismert folyamattal, hisz épp arról kapok információt, hogy neki immáron ez jól megy. Most konkrétan ennek örülünk. A hölgyet nem ismerem, a szituáció ennél fogva kissé idegen, talán azt is mondhatnám kínos. Mi közöm hozzá, hogy ennek a hölgynek milyen az anyagcseréje? Vagy hogy annak a fiatal hölgynek az a bizonyos joghurt hogyan tette rendbe ott belül? Különösen fiatal hölgyekkel kapcsolatban áll messze tőlem a bélműködésükkel kapcsolatos fantáziálgatás. (Elnézést, én már csak egy ilyen konzervatív vén f... vagyok. És most már az is maradok.) Vagy amikor fiatal, csinos nők vidám táncot lejtenek egy gyógyászati segédeszköz reklámban, miközben mi nézők tudván tudjuk, ha a partnerük lennénk, valószínűleg megéreznénk, mikor van itt az ideje az inkontinencia betét cseréjének. Vagy ott van az a szerencsétlen flótás, aki csak nehezen tud pisilni a prosztata gondjai miatt. Mondjuk ez engem különösebben nem zavart, lehet, erről inkább a hölgyeket kéne megkérdezni. De el tudom képzelni, nekik sem vizelő meztelen férfiak elképzelt látványa emeli magasabb szintre szexuális vágyaikat. (Bár hogy manapság mi trendi és mi nem az?) És a színészek? A profik és amatőrök? Ők vajon hogyan viszonyulhatnak ehhez? Persze van az a pénz, illetve van az a szükség, hogy stílszerű legyek. El tudom képzelni, ügynök telefonál, Mariskám drága, volna itt egy hashajtó reklám, neked lenne székrekedésed benne. Vállalod? Múltkor nagyon dicsértek, hogy milyen jó voltál inkontinenciában. Persze, persze az öreg hölgyről is tárgyalásban vagyok, de ez most konkrét.

Szóval nem tudom, ki hogy van vele, de én nem szeretem az ilyesféle megszemélyesítést. És ha én nem, lehet, zavar másokat is. De talán én vagyok a kivétel, és a sok fókuszcsoportos vizsgálat az ellenkezőjét igazolja. Szerintem, ha már "kakapisi", legyen a klip például olyan, mint amilyet itt már megbíráltam. Homokóra, animált metszeti kép, semmi perszonalizáció. Ott sem ezzel volt bajom. Picit vigyázzunk jobban az emberi méltóságra.

******************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 210

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

 

{mxc}