Külföldi

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

VW Caddy reklám

*************************

VW Caddy ? 2x25s +++ Értékelés: 6,2/10

Mi a különbség? A Fülesben szoktak ilyen ábrák lenni, amelyek látszólag teljesen egyformák, mégis fel kell fedeznünk legalább hatféle különbséget a kettő között. Nos, itt van két reklámklip, amelyekkel pont ugyanez a helyzet. Játék indul.

***************

***************

***************

Megvan? Akkor most nem kell beküldeni sehová, csak gondolkozzunk el egy picit, mi is az értelme ennek? Hamar kiderül, hogy a második esetben némileg több információt írnak és verbalizálnak számunkra, mint az első esetben, ahol csak annyit mondanak, hogy új Caddy Maxi. Ja és ki van írva egy helyütt, hogy raktér a maximumon. Míg utóbb már pontos információval szolgálnak a raktér és a motor paramétereiről. S mivel ez elvesz egy-két többletmásodpercet, ennek megfelelően kellett kicsit rövidebbre venni a megelőző történetet. Na most két eset lehetséges. Már megy a klip, amikor a megrendelő bosszankodva fedezi fel, hogy itt szinte semmit sem árulunk el számszerűen a raktér nagyságáról, illetve a motor paramétereiről. Telefon, gyerekek csináljatok valamit, ez így nem ér semmit. Csak kidobtuk azt a rengeteg pénzt az ablakon. Második lehetőség, hogy a dolog szándékos, ravasz kreatívok pszichológiai alapon kitalálták, előbb felkeltjük az érdeklődést, hm, de jó ez a kis furgon, mennyi minden belefér, vajon pontosan mekkora ez a raktér? Aztán válaszolunk mintegy az érdeklődők kérdéseire. Előfeszítés, a nézők lerágják a körmüket izgalmukban, amit a kielégítetlen információéhség okoz, lázasan falják a reklámblokkokat, hátha felbukkan az áhított információ, és amikor végre felbukkan, bekövetkezik a szinte katartikus reveláció, igen, ez az a haszongépjármű, amit nekem teremtett az Isten!

Véleményem szerint viszont teljesen felesleges pénzkidobás volt a második verzió előállítása. Fogadjunk, ha nem szólok, észre se vették volna, hogy két verzió van. A két színész egyébként remekül játszi, ahogy a gonoszkodó főnök arcán átvillan a kaján öröm, amikor rákérdez a betonkeverőre, azt egyenesen tanítani kéne. Aztán az az almát ropogtató arc! De legalább biztonsági öv! Szóval már az első verzióból is remekül átjött nekem az üzenet, igen, ebbe a látszólag kicsiny járműbe, jaj de sok minden belefér! Nahát! Kár, hogy nem kell nekem ilyesmi mostanában. Ha meg kellene, úgyis elővenném a katalógusokat, meg az Internetet, meg benéznék a szalonba, de ami biztos, nem a második verzió segítségével lépnék tovább. Az pénzkidobás. És? Mit fáj neked a mások pénze? Ha egyszer a megrendelő így érezte biztosabbnak a hatást. És milyen igaza van. Én például most megyek, és azért is veszek egyet poénból.

Meg hozzá egy kiló almát.

******************************

Értékelés:6,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 6/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 7/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 6/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 67 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png4.png8.png8.png6.png0.png
Ma234
Tegnap483
Ezen a héten234
Ebben a hónapban10024
2014.10.25 óta348860

Látogató infó

  • IP: 107.22.48.243
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

7
Online

2018. április 23. hétfő, 13:47

És még ezek is: