1 of 5 (1 Vote)

Nokia reklám

*************************

Nokia N82 és Pannon - 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Balladai hangvétel, mondai világ, sejtelmes képek, megváltó jövőt sejtető jóslat, misztikum, éteri zene, ez itt egy mobiltelefon reklám. Mi más is lehetne? Megfelelő árucikkhez, megfelelő érzelmi töltés. Túlzás? Ugyan kérem! Elvégre fogyasztói társadalomban élünk.

0.0 of 5 (0 Votes)

OTP reklám

*************************

OTP személyi kölcsön - 20s +++ Értékelés: 4/10

Megható, drámai pillanat. Filmek csúcsjelenete szokott ilyesmikre épülni. Szív és könnyzacskó összeszorul, még a legkeményebb, legmarconább, legmacsóbb, legcinikusabb lélek is megrendül egy másodpercre. És ha már éltünk át hasonló helyzetet, és akkor is ha nem, egyvalamiben bizton megegyezhetünk: ami e megrendítő pillanatban minden normális embernek azonnal az eszébe ötlik, az nem más, mint egy bank.

0.0 of 5 (0 Votes)

*************************

Actimel - 25s +++ Értékelés: 4,2/10

Feladat: állapítsuk meg, ki kinek a kicsodája a mellékelt mozgóképen. A rendelkezésre álló idő 25 másodperc. Segédeszközt használni nem szabad, aki puskázik, az életével fizet. Egyetlen egy L. Casei Defensis nevű lactobacilust sem kap többé, nem hogy tízmilliárdot.

5 of 5 (1 Vote)

Ariel reklám

*************************

Ariel Enzim 5 - 35s +++ Értékelés: 4,2/10

De hát akkor hogyan kell mosóport reklámozni? Fogós ravasz kérdés. Kutatások bizonyították, meg aktív részecskék tánca? Hiszem, ha akarom. Poénos kis sztorik állandó arcokkal? Az egyiknek vicc, a másiknak nem. Összehasonlítgatás más brand-del? Az háború és hazugság. Akkor jöjjenek az érzelmek. Az úgynevezett fogyasztói insights.

0.0 of 5 (0 Votes)

Suzuki reklám

*************************

Suzuki SX4 - 30s +++ Értékelés: 5,4/10

Az a baj velem, hogy túl racionális vagyok. Próbálok értelmezgetni, jelentéseket kihámozni, történeteket belelátni még egy reklámfilmbe is. Ha fel is fogom, hogy itt tulajdonképpen csak érezni kéne valamit, egy picit - gondolom kellemes - hangulatba jönni, akkor is azt találgatom, pontosan milyen hangulatra gondolhattak itt a szerzők? Szóval nem érezni akarom, hanem érteni. Mint például itt is:

Alkategóriák