1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Knorr reklám

*************************

Knorr brokkolikrémleves - 20s +++ Értékelés: 6,8/10

Brokkolival reklámozni brokkolival készült terméket? Ki hallott már ilyet? Hol van itt megmozgatva az asszociációs agyi mechanizmus? Csak úgy direktbe bele az arcunkba? Semmi olyan mintha? Hát agyhalottnak tetszik nézni bennünket?

***************

***************

Szép zöld brokkoli darabog zuhognak alá egy vágódeszkáról. Valami régi keringő zene szól a zongorán, akár egy wurlitzeren, az egésznek koreográfiája van. Keringünk a téma körül. Krémlevesbe mandulaszórás érkezik. Brokkoli mezőben fehér tálban brokkolikrémleves forog elénk. Fényes kanál alámerül, csinos leány levest ízlel. Végül kiperdül az utolsó kép, leves, brokkoli, leveses zacskó a termék. Üzenet: brokkolikrémleves a Knorr-tól. Elbűvöl az íze. Utolsó akkord lezeng. Közben a Knorr logó végig belóg. Hogy tudd, miről van szó. Ennyi.

Hát most mit tetszik szólni? Levesünk finom, jól is néz ki, tessék megkóstolni. Ilyen primitíven. Ki fogja ezt megvenni? Lenni kicsi fantázia neked kreatív?  Mondjuk lehetett volna bulizós fiatalokat mutatni és utána azt mondani, hogy ugyan a buliban tanácsot nem tudunk adni, de ilyen jó krémlevest még nem ettél. Mert így a fiatal célcsoportot is megszólítottuk. Vagy gusztusosan bemutatni hogyan készül a jó halászlé, majd közöltetni az azt megkóstolóval, hogy ez majdnem olyan finom, mint a Knorr brokkolikrémlevese. Ugyanis a halászlét többen szeretik, mint a brokkolit, és így ügyesen megtámadjuk ezt a célcsoportot is. Vagy mit szólnál, ha egy fiatalember élete nagy pillanatában, az esküvőjén az akarod-e kérdésre azt válaszolná, nem dönthetek, amíg nem ettem egy jó brokkolikrémlevest. Adjunk súlyt, jelentőséget annak a terméknek. Vagy feltennénk a költői kérdést, vajon miért nyüzsögnek úgy Béla körül a nők? Tegnap talált egy szem brokkolit. És olyan Knorr krémlevest főzött belőle, hogy mind a tíz ujját megnyalták neki utána a nők. Vagy valami ilyesmi. Aztán lehetne egy nő, aki hiába súrolja a mocskos vécéjét. Ekkor eszik egy jó brokkolikrémlevest, és utána sokkal jobb kedvvel súrolja tovább hiába. Hogy a háziasszonyok is kedvet kapjanak. Szóval fantázia, fantázia! Az kell ide. Az dobja fel, az teszi megjegyezhetővé a reklámokat.

Itt meg mit látunk? Az első pillanattól kezdve magával a termékkel reklámozzák a terméket. És mivel ételről van szó, megpróbálnak hát étvágyat csinálni hozzá a képeikkel. Hihetetlen! Szalmailag elhibázott. Azért lehet, de tényleg csak a hecc kedvéért, hogy mégis megkóstolom. Pedig nem is nagyon szerettem ezidáig.

******************************

Értékelés: 6,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 7/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 7/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 7/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 6/10

 

{mxc}