• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Családban marad

TOMI Kristály reklám

*************************

TOMI Kristály mosópor - 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Valami olyasmi kéne, ami azt sugallja, hogy a termék szinte a család tagja, mintegy valódi családtag, úgy szervül bele a család életébe, és úgy is szeretik, mint egy családtagot. Persze ne legyen túl direkt, tudjátok, akkor mindjárt jönnének egyesek a profit valódi emberi érzelmeket lealacsonyító egyenrangúsításával, meg más ilyesféle antikapitalista maszlaggal. Szóval csak ne túl direkten.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2009. december 26
Találatok: 5274

Bővebben: Családban marad

0 comments
5.2k views

Könnyen emésszél...

Mezym reklám

*************************

Mezym forte 10000 - 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Politikusok sokszor élnek azzal a retorikai fordulattal, miszerint a választópolgárok felnőttek, a nép bölcs, az emberek felismerik, ha valaki félre akarja vezetni őket. Az emberek nem hülyék. Nos, ez nem igaz. A nép tökhülye. Olyan hülye, mint a seggem. Velem együtt. Méghozzá annyira, hogy az ilyen benyalós szövegeknek is simán felülnek. Abból gondolom, ahogy a reklámok szólnak hozzájuk.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2009. december 23
Találatok: 6144

Bővebben: Könnyen emésszél...

0 comments
6.1k views

Macsó illat

STR8 reklám

*************************

STR8 my way férfi parfüm - 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Azért szeretem a parfüm reklámokat, mert talán ezek engednek leginkább teret a szabad asszociációknak. Amint erről például már itt is értekeztem, ha nem valami nyilvánvaló közvetlenségről van szó, tulajdonképpen te mondhatod meg, te határozhatod meg, minek mi az illata. Definiálhatsz, axiómákat állíthatsz fel. Ez pedig hatalom. Kit ne csábítana. Hát még egy kreatívot.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2009. december 20
Találatok: 4724

Bővebben: Macsó illat

0 comments
4.7k views

A félvér sör

Arany Ászok reklám

*************************

Arany Ászok Félbarna sör - 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Megmondom őszintén nem vagyok jó rassz felismerésben. Hacsak nem hangsúlyozottan tipikusak a külső személyiségjegyek, én bizony nem tudom úgymond arcról felismerni a cigány, zsidó, szláv, keleti, északi, déli, ősmagyar, stb. típusokat, nem beszélve a kevert esetekről. Így hát kissé elbizonytalanodtam, amikor a mellékelt reklám poénját próbáltam megfejteni.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2009. december 17
Találatok: 4033

Bővebben: A félvér sör

0 comments
4k views

Vasaló mosópor

Biopon reklám

*************************

Biopon mosópor - 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Na jó, feltéve, de nem megengedve, hogy ez a mosópor tényleg jelentősen megkönnyíti a vasalást, gondolkodjunk el azon, hogyan lehetne ezt hatásosan reklámozni mindössze harminc másodpercben? Hogyan lehetne ábrázolni a nyereséget, amelyre ezen csodamosópor alkalmazása révén szert tehetünk? Hogyan mutathatjuk meg e derék tisztítószer jótékony hatását térben, időben, társadalmi viszonyrendszerben, akármiben? Hogyan építhetünk bizalmat e termék iránt, hogyan mutathatjuk be a mindenkivel előfordulható helyzeteket, amelyekben kínzó igény ébredhet éppen e produktum iránt?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2009. december 14
Találatok: 4072

Bővebben: Vasaló mosópor

0 comments
4k views
  1. Ha lenne egy jó ötletem...
  2. Valódi álgyümölcs
  3. Kávé öröm
  4. Hangulatilag

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  698

Külföldi Cikkek száma:  326

150. oldal / 205

  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Majdnem cseresznye autó
  • A humor cunami
  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top