T-Mobile reklám
*************************
Domino Web feltöltőkártya – 37s +++ Értékelés: 4,2/10
A fiatalok nyelve. Az tetszik tudni egészen más, mint az öregeké. Beszéljünk róla megint. Mert ismétlés a tudás anyja. Persze ebből következően a tudás egészen másképp beszél, mint az anyja, hiszen nyilván fiatalabb a saját anyjánál. Néha még az anyja sem érti a szavát. De nem így a kreatívok. Ők bezzeg tudnak a fiatalok nyelvén beszélni.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5462
Skittles drazsé reklám
*************************
Skittles drazsé ? 20s +++ Értékelés: 5,2/10
Baromi jó képi poén. Jó erős. Visz mindent. Még a terméket is. Úgy értem, ki fog emlékezni magára a terméknévre, ami csak egyszer hangzik el, és még a szlogenbe sincs beépítve. Ilyen tarka drazsé sokféle van a piacon, legfeljebb majd mindegyikről eszünkbe jut ez a vicces vizuális geg. Tényleg, szoktak csinálni ilyen utóélet fókuszcsoport vizsgálatokat is?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 6561
dm reklám
*************************
dm - drogerie markt – 25s +++ Értékelés: 4,0/10
Ha már kiadtam volna valamely reklámnak a „legtovább titokban tartom, mit reklámozok” kitüntető címet, akkor most visszavonom. Szerintem ez a reklám a győztes. Ugyanis már megismerve, hogy mi a téma, sem voltam képes felfedezni a ráutaló nyomokat. Úgyhogy segítséget kérek. Persze nekifutok még egyszer, és hangosan fogok gondolkodni, hogy lásd te is a mechanizmust. Érezd magad megtisztelve, nem mindennap tekinthetsz bele egy zseniagy műhelytitkaiba.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4388
Kinder reklám
*************************
Kinder tejszelet ? 30s +++ Értékelés: 4,8/10
Azon gondolkodom, vajon miért jön be ? mert ezek szerint bejön ? ha valamit rombolva reklámozunk? A fókuszcsoport vizsgálatok nyilván azt igazolják, hogy ilyenkor egy csepp kellemetlen érzés sem jelenik meg a befogadó célközönségben, hiszen ha úgy volna, az csökkenthetné az adott termék iránti vágyakozás mértékét. Nem? Úgy tűnik, csak bennem jelenik meg egy-két csepp kellemetlen érzés. Na bumm, legfeljebb nem veszek ilyen szeletet. (De veszek, mert szeretem, pedig hizlal.)
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 6491
UniCredit reklám
*************************
UniCredit Előrelátó Hitel ? 30s +++ Értékelés: 4,6/10
A film úgy indul, hogy az edző (lásd Totya sorozat előző filmjeit) megkérdezi Totyát, hogy mit csinálsz Totya? Tényleg, mit is csinál Totya? Azt csinálja, hogy mindkét keze mutatóujjának és hüvelykujjának segítségével egy téglalap alakú keretet formál, és azon keresztül nézi a világot. Ezen közben kb. úgy néz ki, mint egy elmebeteg filmrendező. A társaságában lévő egyik csaj egyébként válaszol a kérdésre: Keresi az igazit.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5703