0.0 of 5 (0 Votes)

FrontLine Combo reklám

*************************
FrontLine Combo kullancs és bolha riasztó ? 20s +++ Értékelés: 4,0/10
Azt kérdezte egy hülyegyerek tőlem, hogy minek a kullancsirtót reklámozni? Hiszen úgyis bemondják a tévéhíradóban, hogy ismét megkezdődött a kullancsszezon, most különösen fontos, hogy védjük magunkat és házi kedvenceinket (feleség, anyós? ezt a hülyegyerek mondta) a kórságokat terjesztő vérszívóktól. És akkor úgyis lemegyünk a patikába, meg az állatpatikába és veszünk.

***************

***************

Lemegyünk: jó napot kívánok, kérek a macskámba, meg a kutyámba kullancsirtót. Akkor adnak nekünk, és úgyis az olcsóbbikat vesszük meg. Úgyis, és kész.

Erre mondtam neki, idefigyelj hülyegyerek: a kapitalizmusban annak lényege szerint minden árut lehet és kell is hirdetni. És mivel a kapitalizmusban minden áru, így mindent hirdetni kell. Igen, még a szerelmet is, meg a szépséget is, de még a csúnyaságot is, meg a gonoszságot is. Különben nem lehet szó hatékony értékesítésről. És itt érkeztünk el a kullancsirtóhoz. Az is egy áru. Tehát hirdetni kell.
A termék neve: FrontLine Combo. Ez nyilvánvalóan beszélő név, mert a frontline az frontvonalat jelent, a combo meg azt, hogy itt valamiféle kombinált dologról van szó. Valóban, egy ilyen irtónak a kutya, illetve a macska határán kell megállítania a kullancsok invázióját, és valóban ez nem csak kullancsra, hanem bolhára is jó. Pontosabban nekik nem jó, mármint a kullancsnak és a bolhának, de a kutyának, a macskának és az embernek jó, mert nekik nem jó, ha ilyesféle élősködők csipkedik őket, ráadásul teleköpködik e mellé az alanyt mindenféle lyme kórral is. Meg agyhártyagyulladással. Szóval a halál bűzös lehelete árad egy ilyen bolha szájából.

Úgy kell tehát az ilyen terméket hirdetni, hogy minderre felhívjuk a figyelmet. Pontosabban mindezt már mindenki tudja, tehát lehet picit lazítani. Igen, itt is lehet alkalmazni a már tanult laza kapcsolási metódust. Legyen a közös nevező az együtt szó. Lazán semmi köze az egész történethez, lazán semmit sem tudunk felidézni a reklámozott lényegből, ha jól megjegyezzük. Ezért alkalmas ide. Könnyen lehet vele dolgozni, különösebb erőfeszítés nélkül be lehet hozni segítségével a képbe a szereplőket, hiszen azokkal együtt van az egész minden, amiről szó van.
Fiatalember bóbiskol a laptop felett, jön cica, lehet simogatni, lehet kicsit felébredni. Szöveg: együtt nem is olyan fárasztó. Azért nem, mert vagy hozzájárul a cica értékes megjegyzéseivel a készülő műhöz, vagy legalább ébren tart azzal, hogy hegyes kis karmocskáival karmolássza folyamatosan a kezünket. Cicát behoztuk. Következzék a kutya. Együtt nem is olyan hizlaló. Azért nem is olyan hizlaló a kutyával együtt, mert sétálni, futni kell vele minden nap… dehogy azért. Ez túl kézenfekvő és nem is vicces. Azért nem, mert mindig megeszi a kajád felét. Például belezabál a fagyidba, ahogy itt is teszi. Aztán még le is ejti. Nem baj, ha a kutya után folytatod, akkor a földről is felnyalhatod.
És most bátran alkalmazhatjuk a már bevezetett közös nevezőt, az együtt szót a termék elővezetéséhez is, miszerint együtt a termékkel a kullancsok és a bolhák ellen. Jól jegyezd meg, együtt. Tehát te nem használod ezt a terméket, hanem mintegy egységfrontba tömörülve vele, mintegy szövetségi viszonyban harcolsz hősiesen a csúnya, kártékony betolakodók ellen. Egymásra mosolyogtok, egymásra kacsintotok, és vállvetve feszültök neki a történelmi feladatnak. Együtt. Fontos szó, csak te nem akarod megérteni miért. Azt jelenti, hogy nem vagy egyedül. Mi a termékünkkel melléd állunk. Nem hagyunk cserben. Ezért találkozhatsz e szóval oly sok reklámban. Bizalomépítés, ha nem tudnád. Ez egy szakma kérlekalásan.

Egy csöppnyi szeretet, és biztos a védelem. Ez van még mondva. Egy szellemes szójáték van itten megint, ugyanis elég a termékből egy cseppet cseppenten az állatba, és el van intézve.

Persze a koncepció nyilván úgy szólt, hogy két kis bájos jelenttel felidézzük a kutya- és macskabarátokban hogy mit is jelent nekik az állatuk, majd ezzel a nyitott, szeretettel csordultig telített szívükkel közöljük a termékinformációt.

Az „együtt modult” ráadásnak adtuk. Köszönd meg szépen.
*******************************************************************************

Értékelés: 4,0/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 2/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10