Media Markt reklám
*************************
– 25s +++ Értékelés: 4,0/10
Már úgy értem, vannak reklámok, amelyek kifejezetten egyetlen csattanóra építenek, és ennélfogva nem is hosszúak. Relatíve. Tehát mondjuk 30 mp helyett csak 25, vagy 20 mp. A másik pólust az úgynevezett poénhalmozó reklámok képviselik, ahol szinte másodpercről másodpercre kapsz valami kacagni valót, úgy kell kivonszolnod közben magad a szobából, nehogy belehalj a röhögésbe. Az egypoénos reklám tehát sokkal kíméletesebb, csak a végén kell egyet röhögni. És hogy melyik a hatásosabb? Nos, ezen lehetne hosszasan vitatkozni, én szívesen mediálok, mint semleges, mondhatnám abszolút immunis fél, mint aki kvázi még életében nem röhögött reklámon.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1620
Vodafone reklám
*************************
havi díjas EU hívás – 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Ez a cég régóta hűségesen szállítja nekem a cikizni való reklámokat, bár gondolom a marketing kommunikációs osztályon belül történhettek azóta személyi változások, de úgy tűnik, a reklámkoncepció elfogadási alapelvek változatlanul betonszilárdságúak, mint az alaptörvény. Illetve nem úgy, mert ez tényleg. Biztosan a cégkultúra része. Az osztályra való felvételi interjúk során nyilván reklámkoncepciók közül kell választani, és aki nem elég hülyét választ, az nem felel meg a szigorú felvételi követelményeknek.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1123
Borsodi sör reklám
*************************
– 25s +++ Értékelés: 4,0/10
Hiába no, nagyon beakadt nekem ez a szitu szó. Eleve modorosnak érzem, mesterkéltnek, valahogy az igazán jó fej emberek nem így beszélnek. Szerintem. Vagy akiket én úgynevezett jó fej embereknek tartok. Lehet, ez egy nagyon szűk célcsoport. Amiképp én is egy nagyon szűk célcsoport vagyok. 1 személyből állok. Mondhatni egyszemélyben utálom ezt a szót. Mondhatod, magánügy. Nem engem igazolnak a fókuszcsoport vizsgálatok. És az értékesítési számok. Ja, mert nyár van. Fogy a sör. Rendkívüli melegek. Helyzet van. Mondhatni szitu van. Na már én is…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1506
Jar reklám
*************************
új mosogatószer – 25s +++ Értékelés: 4,0/10
Ugye az összehasonlítgatós reklámok korszaka lejárt, úgy értem nem szabad egy másik cég termékét pocskondiázni, és ahhoz képest meghatározni a mi termékünk nagyszerűségét. Ezért megjelentek az általános termékek az általános mosóportól kezdve az általános iskoláig… azt hiszem. Viszont véleményem szerint az a legbevállalósabb, ha mintegy önkritikát gyakorolva, saját korábbi termékünkhöz hasonlítjuk az újat. Tök kúl, menő, zsír. Hát nem? Jól tökön szúrjuk magunkat, kicsit olyan, mint a harakiri, vagy másnéven a seppuku. Nem?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1453
UPC reklám
*************************
Korlátlan mobilnet és beszélgetés – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Nehéz a dolga a katonának… illetve nehéz a dolga a mobil szolgáltatást reklámozónak, mert bizonyos nagyon markáns szembeszelekkel kell megküzdenie. Hisz manapság a kézben tartott mobilra szegeződő tekintet az elidegenedés szimbólumává nőtte ki magát, különösen, ha más emberek társaságában jelenítik meg. A mobil szolgáltatói reklámokban pedig mi mást is láthatunk többnyire, mint kézben tartott mobilra szegeződő tekinteteket más emberek társaságában. Akkor most mi van? Hogyan oldjuk fel ezt a kínzó ellentmondást? Az elegáns megoldás nyilván az, sehogy. Ahogy esik, úgy puffan…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 869