1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Theodora reklám

*************************
Theodora ásványvíz ? 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Á ugyan, annyiszor elmondottam már, mennyire röhejes mondjuk egy ásványvíz kapcsán mély filozofikus megállapításokat tenni, mennyire idétlen az élet nagy kérdéseiről elgondolkodtatni, majd az emberre vonatkozó pozitív következtetéseket az ásványvízre is érvényesnek tekinteni. Persze világos, ha láttatjuk, hogy az evolúció csúcsán épp ezen ásványvízzel osztozkodunk, hát ki az a hülye, aki ezek után a konkurencia vizét issza.

***************


***************
Ez itt most a következőképpen szól:

„Megtalálni a saját utunkat, és élményekkel gazdagodni, ez az, amitől mindannyian különlegesek leszünk.”

Na mondjuk nem csak ettől, de a gondolat szép, még a maga érthetetlenségében is. Ami viszont meglepő, hogy ebben a vonatkozásban teljesen hasonlatosak vagyunk egy ásványvízhez, történetesen éppen ahhoz, amit itt reklámozunk. Hallga csak!

„Ahogy a Theodora is, mely páratlan földalatti útján válik egyedivé, és melyhez mostantól, új külső párosul”

Ugye érted az asszociációt? Ugye érted a zseniális kreatív kreativitást? Az emberi saját út járás tehát teljesen analóg az ásványvíz egyedi földalatti útjának járásával, gondolom különös tekintettel a közben szerzett élményekre, amelyekkel ezek szerint az ásványvíz is gazdagodik. Ráadásul, minden bizonnyal az élvezeti érték fokozása céljából, mindehhez még új külső is párosul. Ugye mennyivel jobb lett az íze ettől? De hát érthető, az új szónak mindenképpen szerepelnie kell egy reklámban, ha el akarjuk adni a terméket. És mivel az a fránya ásványvíz már évezredek óta eléggé el nem ítélhető módon mindig ugyanazzal az ízesítéssel érkezik a földfelszínre, hát legyen új a palack külseje. Elvégre egy nő élvezeti értékén is nagyot dobhat, ha valami izgalmas, szokatlan, új ruhadarabot ölt magára miközben a teste ugyanaz marad. Aztán van itt még szlogen, ne félj, ugyanis ez az ásványvíz a feltöltődés egyedi forrása. Na, ezt értelmezd, ha tudod. Mondjuk, a feltöltődést vehetjük úgy, hogy valami jóval való feltöltődés. Tehát nem alkohollal, nem vizenyővel, nem haraggal, nem satöbbivel. De hogy egyedi forrása? Vagyis e forrás, ez az ásványvíz ezek szerint egyedi, tehát nem ugyanolyan, mint valamelyik másik ásványvíz, mert akkor ugyebár nem ez az ásványvíz lenne, hanem az az ásványvíz. Mély és bölcs gondolat. És oda is van írva, hogy különleges úthoz, különleges külső jár. Igen, hiszen ez az ásványvíz, nem ugyanazon az úton tör elő, mint egy másik ásványvíz, mert ha így lenne, akkor – mint ahogy azt már fentebb említettük – ez az ásványvíz, az az ásványvíz lenne.

Megállapíthatjuk tehát, hogy nem szükséges értelmeset állítani, csak bizonyos kulcsszavaknak, másképpen hívószavaknak kell szerepelnie a mondandóban, hogy az a potenciális vevő érdeklődését felkeltse. Ilyeneknek hogy: élmény, gazdag, különleges, páratlan, egyedi, új, feltöltődés, forrás, ja és ajándék, nyeremény. Ezeket lehet tetszőleges sorrendben mondatokba foglalni. És akkor még egy piros papagáj a galambok közt ülve a villanyvezetéken azt mondja, hogy tűnj ki a szürkeségből. Hát ki ne szeretne kitűnni a szürkeségből! Csak vissza kell küldeni 7 darabot az új címkéből, és máris nyerhetsz akár egy Vespa robogót is, ami ugyebár a legkiválóbb eszköz a szürkeségből való kitűnésre. Nem ám egy Maserati. Az smafu. És van ennek még egy külön honlapja is! Szóval nagyon komoly!

Én azonban rájöttem a turpisságra. Nehéz volt, bevallhatom, de én rájöttem. Ha hiszed, ha nem, ahhoz, hogy hét címkét beküldj, kell venned legalább hét palack ilyen vizet. Ha még hetet be akarsz küldeni, akkor még hét palackkal kell venned. Azt hiszem, ezek itt az emberi mohóságra építenek. A nyerészkedő, mindent ingyen, könnyen megszerezni akaró alapvető emberi természetre. Vigyázzatok hát emberek! Én lelepleztem az ármányt! Miközben egyáltalán nem biztos, hogy nyertek, a gonosz ásványvízgyártó kapitalista biztosan nyer! Méghozzá rajtatok! És a gonosz kreatívok még ki is szolgálják őket! Elég volt! Ne hagyjuk! Világ ásványvíz-kizsákmányoltjai egyesüljetek!
*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 6/10
{mxc}