3 1 1 1 1 1 Rating 3.00 (2 Votes)

Budapest Bank reklám

*************************

Budapest Bank Prémium betét - 35s +++ Értékelés: 4,6/10

Na de gyerekek! Csak azért, mert a múltkor megdicsértem a szakállas rockernek álcázott Emese stílusos "metált bírod" benyögését, még nem kell minden további Emesés reklámba egy hasonló beszólást tenni. Ennyire azért nem kéne benyalni nekem. Ugyanis itt se füle, se farka, egyszerűen nem lehet hová tenni az imitált férfihangon elhangzó mondatot. "Zoltánt bírod?"

***************


***************

Vagy lehet, Emese így évődik az anyjával, már kiskora óta ilyen bohókás ripacskodással szórakoztatta a felnőtteket, a vendégek is mindig nagyon jópofának tartották. Adtak neki barackot érte a fejére, néha a kezébe. Az is lehet, édesanyja segített Emesének az ominózus rocker jelmez elkészítésében, a rocker figura életre keltésében. És akkor sokat gyakorolták a "metált bírod" szöveg előadását, mert Emese nehezen építette fel magában a figurát. Erre a közös harcra, erre a közös győzelemre emlékeznek mindketten, valahányszor Emese a helyzetnek megfelelően viccesen felidézi a mondatot és a hanghordozást. Ilyenkor mindkettőjük lelke megcsendesedik kissé, és pillanatnyi nyugalomra lel. Bizony mondom néktek, mindannyiunk lelkében égnie kéne a szeretet hasonló könnyedséggel felidézhető kicsiny mécsesének, hogy vigaszt és támaszt lelhessünk életünk minden nehéz percében. Ámen.

Emese (Sztefanovics Angéla) és a hozzá nagyon hasonló figurára vett anyja (Nagy Mari) ülnek a bankban, nagy hatalmú és imádott Zoltán asztala előtt. Azért hozta el az Emese az anyját, mert nem bír vele. Azanyja ugyanis folyton irigykedik, mert azt hiszi, az új ügyfelek kedvezőbb kamatokat kapnak, mint a régiek. Azanyja tagadja, hogy nem is, de Emese rápirít, hogy ne játssza itt az ártatlant Zoltán előtt. Ugyanis Emese új ügyfél, azanyja régi, és most azanyja azt hiszi. Pedig nem is. Ugye Zoltán?

Most már tényleg teljesen konfúz vagyok. Szóval Emese, aki mint tudjuk sokat próbálkozott bankon belül, aztán bankon kívül, és aki a bank egyik legfontosabb emberét csak úgy lezoltánozza, mindezek ellenére itt új ügyfél. Azanyja meg régi. Persze értem én, nem ez a lényeg, tök mindegy, Emese milyen régi, vagy új ügyfél a banknál, a fő, hogy figurája nálunk már igen régi ügyfél. Mi szeretjük Emesét, a szívünkhöz nőtt, mindegy mit csinál, mindegy mennyire észvesztően sületlen a szituáció, ha őt látjuk, menten heves bankolási vágy lesz rajtunk úrrá a vonatkozó bank viszonylatában.

De hát gyerekek! Mit szaroztok itten? Ha már Emese, legyen kövér! Szabadítsuk fel teljesen a figurát! Mondjuk Emese bankrabló, és miután behatol a bank központi páncéltermébe, ott találja Zoltánt, aki mosolyogva közli, ezt a terméket ennél könnyebben is megkaphatta volna kedves Emese, ha rögtön hozzám fordul bizalommal. Aztán szeretkeznek a trezorban. Vagy Emese legyen apáca, Zoltán egy apát, a bank pedig egy apátság. (Nem kedves tanulatlan fiatalok, az apátság nem az elhagyott apák menhelye.) Aztán Emese meggyónja Zoltánnak, hogy bűnös viszonyba keveredett a bank egyik termékével. De Zoltán megnyugtatja, hogy azóta már kiűzték az adott termékből a pénz ördögét, és az új konstrukció így egyenesen mennyeivé vált. A vele való egyesülés tehát csak üdvözítő lehet. (Elnézést, de ma ilyen klerikális hangulat fogott el.)

Én nem sorolnám tovább a példákat, mindent mégsem csinálhatok meg helyettetek. Ingyen.

Na most mivel én mindkét színésznőt kedvelem, és tudom, a mai világban a színészeknek is minden lehetőséget meg kell ragadni a stabil megélhetési forrás biztosítása érdekében, kívánom nekik, hogy az Emesés koncepció minél tovább kitartson.

Én majd legfeljebb nem nézek oda.

*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}