1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

K&H reklám

*************************

K&H Ingatlan fedezetű hitelek - 25s +++ Értékelés: 4/10

Kicsi kamat, kicsi tánc. Ez most egy pozitív, vagy negatív üzenet? Attól függ. Ha a táncot rossz nézni és/vagy művelni, akkor pozitív. Merthogy kicsi kamatért csak kicsi táncot kell elviselni. Úgy mint kicsi kamat, kicsi adminisztráció, kicsi költség, kicsi teher, stb.

Ha viszont a tánc az egy kellemes időtöltés (és én úgy tudtam idáig, hogy valami ilyesmi), akkor úgyis érthető, mit akarsz te ezért a kis kamatért? Ha már ennyire a fogadhoz vered a garast, legyen elég ennyi. Kis pénz, kis foci. Gyere csórikám, azért neked is összekapartunk egy terméket, de picit, akarom mondani kicsit lenézünk érte, hogy igénybe veszed.

***************

***************

Szerinted? Mert én egyszerűen nem tudom hova tenni ezt a szlogent. Nem tudom értelmezni. Ja hogy nem is kell? Tök mindegy mit dobunk oda? Elég, ha azt mondod: mi van?! És máris figyelmesebben fogod elolvasni, meghallgatni a rákövetkező üzenetet. Elég, ha felfogod, most ismét a kedvenc bankod szól hozzád. Mert hogy már a korábbi reklámok bevésték, ez a táncoló csaj ezt a bankot jelenti. Tehát szerintünk elég, ha odaböffentünk valami marhaságot, egy sefülesefarka értelmetlenséget, ugyanis ezzel csak felkapcsoljuk a villanyt, megnyomjuk a csengőt, és máris megindul a nyálelválasztás. Mert ha úgy lett volna, hogy mondjuk kicsi kamat, kicsi gond, vagy valami ehhez hasonló, akkor szinte érteném. De hát az emblematikus táncos pipit csak fel kell használnunk valahogy! Ha már ennyibe került. Ő már az arcunk nekünk itten, valahogy bele kell tehát komponálnunk a szpotba, ha törik, ha szakad. Nézzük csak: alacsony kamat, ezen van a hangsúly, plusz táncos csaj, hogyan is, hogyan is? Táncra perdülsz örömödben, ha megtudod? Ez túl egyértelmű. Táncolni lehet a különbséget más kamat terhekhez képest? Még ez is túlságosan érthető. Megvan! Alacsony kamat, kevés tánc! Zseniális! Mert hogy semmi értelme. Vegytiszta sületlenség. Szóval ez így rendben is volna, de a jelzők még nem tetszenek nekem. Konvencionálisak. És ennélfogva nem egyformák, nem lehet szlogenszerűen összefűzni az összefűzhetetlent. Alacsony kamat, alacsony tánc? Nekem tetszene, de a hülye főnököm szerint az "alacsony tánc" az már túlságosan avantgárd összetétel lenne a népnek. Kevés kamat, kevés tánc? Unalmas. Kicsi! Ez jó! Kicsit szokatlan jelző az adott jelzettekhez, de érthető, szokatlanságában figyelemfelkeltő. Ez adja majd a sava-borsát az én kis, az én kicsi idétlen szlogenemnek. Valahogy így gondolkozhat tehát egy kreatív munkatárs. Jó, lehet, hogy nem csak így. Kicsi kamat, kicsi tánc. Kicsi erőfeszítés, nagy pénz. Nekik van igazuk.

******************************

Értékelés: 4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 4/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}