1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

*************************

Üdülési csekk - 35s +++ Értékelés: 5/10

Abban ugye egyetértünk, hogy a társadalmi célú hirdetés is hirdetés, vagyis lényegében ugyanazon szempontok szerint kritizálható, és kritizálandó, mint bármely más hasonló célú filmköltemény. Például nem szabad, hogy az üzenet vételének hatékonyságát kellemetlen, zavaró érzések gyengítsék. Önök szerint itt mondjuk mire gondolhatok?

***************

***************

Én főleg arra a részre gondolok, amikor a fiatal pár a kellemesen eltöltött üdülési nap után befekszik az ágyba. Vajon mivel szokta megkoronázni egy fiatal pár a kellemesen eltöltött napot, amikor este közösen befekszenek egy ágyba? Gyengéd jó éj puszi, villanyoltás, alvás. Igen, ezzel, mondjuk harminc év házasság után. Egyébként lehet, hogy ők is mást terveztek, de az üdülési csekk, az erény és erkölcs rendíthetetlen őrzője közéjük feküdt. Talán még nem házas a fiatal pár, ezért a gondos mama elküldte velük az üdülési csekket a biztonság kedvéért, hogy semmi baj ne történhessék a házasság előtt. Vagy lehet, a kreatívok úgy gondolták, itt most olyan átfogó célcsoportot kell megfogalmazni, amibe a bigottan prűd széles néptömegeket is feltétlenül be kell venni. Majd pont egy viharos pornó snittet fogunk a végére betenni anállal orállal ahogy kell. Vagy esetleg grupi az üdülési csekkel. Nem, kérem mi nem állunk be megalkuvóan a mai szennyes áradatba csak azért, hogy néhány szempárral többet ragasszunk a képernyőre. Nekünk elveink vannak. Hát az lehet, de dramaturgiai érzékük az nem nagyon van. Az az idétlenül és gonoszul vigyorgó üdülési csekk az ágyban a két szerencsétlen fiatal között, hát mit mondjak, vérforraló.

Ha most valaki megkérdezné, miért húzom fel magam ilyen eszement, pimf, jelentéktelen apróságokon, akkor azt mondanám, önvédelemből. Hogy ne a "nagypolitikán" húzzam fel magam. Mert arra csekélyke mostanság a ráhatásom. De ha én egyszer megalakítom a pártom, ha én egyszer elkezdek beszélni?

Most jut eszembe, erre a csekély apróságra sincs ráhatásom. Ugyanis tavaly írtam nekik egy levelet. Kinyomoztam kik ők akik elkövették a szóban forgót, és írtam nekik emilt. Mert már tavaly is ment ez a klip. És jött rá válasz! És mintegy elismerték, hogy ez a rész nem a legsikerültebb! És én akkor dicsekedve meséltem a társaságban, hogy hatásomra eltűnt ez a hirdetés. És nem tűnt el mégsem, és ezért leszek kénytelen inkább nagypolitikát csinálni. Ezek kergetnek bele. (És van nekik pénzük harmincöt másodpercre ráadásul.)

******************************

Értékelés:5/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 7/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 6/10

A látvány (Scene) - 4/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}