1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Rexona reklám

*************************

Rexona logo MotionSense izzadásgátló – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Egy terméket sokszor azért szeretünk meg, mert függetlenül attól, mire szolgál, olyan életvezetési tanácsokkal lát el, amelyek pont kivezethetnek egy aktuális élethelyzetbeli válságunkból. Innentől kezdve olyan hálásak vagyunk neki a gyakorlatilag életmentő tanácsaiért, hogy őt fogjuk vásárolni ezentúl még akkor is, ha hirtelen nem is tudjuk, mire való. Nem baj, pont ez a lényeg, ha mondjuk eddig nem profi lágytojásfőzővel főztél lágytojást, ezután majd azzal fogsz, mert ő mentette meg az életed.

***************

***************

No azért jelen esetünkben nincs ilyen távol a reklámozott termék mirevalósága a tényleges használhatóságától, csak éppen számos versenytárssal kell megküzdenie a piacon. Ezért próbálkozik most a változatosság kedvéért életbölcseletek megosztásával, hátha beletrafál aktuális vívódásaink közepébe, ekképpen lebilincselve minket éppen kapóra jövő tanácsaival, és ily módon odabilincselve személyünket hálánk által vezérelve pont ehhez az izzadásgátlóhoz.

Most a hírneves úszónő fogja illusztrálni (bele se gondolok mennyi pénzért – ne irigykedj, te is lehettél volna hírneves úszónő, vagy valami egyéb) az életvezetési tanácsokat, természetesen szellemesen adva a viccességnek is, ahogy illik. Nos tehát azzal a megállapítással kezdünk, hogy az első lépések mindig nehezek. Milyen igaz. Tényleg. És látjuk, a hírneves úszónő éppen rúdugrással próbálkozik, miután befújta magát a termékkel. Azonban ez sem segít rajta, mert nem megy a dolog, mint első lépés. De hát kinek menne elsőre a rúdugrás, ha ráadásul közben hírneves úszónő lenne?

Nem lehetsz bajnok egyből minden sportban. Érthető, ha tovább lépsz. – oktatgat minket tovább az életre a termék, és ez is milyen igaz. Mert például a hírneves úszónő is lám tovább lépet, és ahogy megtalálta a neki megfelelő sportot, egyből bajnok lett. Mondhatni nulláról, már az első lépés után. Legalábbis logikailag, illetve a bemutatott példák alapján erre lehet következtetni. Tehát összefoglalva, megtette az első lépést – ami mindig nehéz ugyebár – a rúdugrásban, a pingpongban, a kosárlabdában, a műúszásban, a szkanderban, és látván, hogy nem lett egyből bajnok, eljutott az úszásig, ahol pedig igen. Ja, ott sem, de értjük azért mire megy ki a játék, hogy lehessen mondani, miszerint rátalálsz életed sportjára, és többé meg sem állsz. Meg hogy élj aktív életet! És persze, mivel életvezetési tanácsokról van szó, az életed sportját átvitt értelemben is érthetjük, úgy mint rátalálsz életed értelmére, és meg sem állsz. Tehát összefoglalva, próbálkozz sok mindennel az életben, de vigyázz, az első lépés mindig nehéz, semmise fog elsőre sikerülni, de ha rátalálsz életed értelmére, akkor bizony akkor se, de legalább meg sem állsz. A lényeg, ne tespedj, hanem élj aktív életet. Milyen bölcs gondolatok. Máris szeretlek téged te arany szavú termék, és most nem is érdekel, voltaképp mi vagy.

Ráadásul a hírneves úszónő most ránk néz az öltözője tükréből, és így szól: és tedd meg ma az első lépést. Azt mondjuk azonnal megállapíthatjuk, miért nem lett egyből nagy színész, de végtére is ebben a szakmában is megtette legalább az első lépést (bele se gondolok mennyi pénzért – ne irigykedj, te is lehettél volna hírneves úszónő, vagy valami egyéb).

És végre kimondatik a termék neve, ami (vagy aki?) ellátott minket ezekkel a csodálatos életvezetési tanácsokkal, és azt is megtudjuk, ez a szer annál hatékonyabb, minél aktívabb életet élünk. Tehát még azzal is ösztökél minket maga a termék, ha élvezni akarjuk a teljes hatékonyágát, és természetesen ez minden vágyunk, akkor tessék szépen nagyon aktív életet élni, hogy megtapasztalhassuk ezt a gyönyört.

Ugye tetszik érteni, nem elég, hogy tanácsaival megfordította életünk fonalát (?), hanem még olyat is ígér, ami a használatával köszönhet ránk, egy tőlünk függő hatást, ami ekképpen mintegy közvetlenül segíti elő a tanácsai megfogadását. Ez teljesen egyedülálló, egyfajta pozitív visszacsatolási rendszer, ami magában a termékben rejlik. Nem tudom tudsz-e követni, ha nem, legyen elég neked csak annyi, ez nem egy egyszerű lágytojásfőző…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 2/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 6/10

A technika (Technology) – 5/10