5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

MKB reklám

*************************

MKB Bank - 25s +++ Értékelés: 5,4/10

A koncepció világos. Személyre szabás, testre szabás, egyéni, egyedi megoldások minden ügyfélre. Így voltaképp mindenkinek meglesz a saját, különbejáratú banki világa itt nálunk az MKB-nál. Mintha mindenkinek lenne egy pici saját bolygója.

***************

***************

Első pillanatra jó ötletnek tűnik. Legyen ez a képi megvalósítás! Szinte látom magam előtt a kedves kreatív munkatársat, amint beleborzong saját ötlete nagyszerűségének felismerésébe. Igen! Mindenkinek legyen egy pici, testre szabott saját bolygója, amit minden bizonnyal sokan elképzeltünk már magunknak. Na igen, meg a kis herceg. Ott is bejött ez a külön bolygó dolog. Csakhogy ott mintha időnként sütne a nap. Legalább. Ezt meg olyan rossz érzés nézni - mondta az egyik gyerekem. Bravó! Egy reklám, amelyet rossz érzés nézni. A fókuszcsoport mit szólt? Nekik tetszett? Pici bolygók a feneketlen, sötét és hideg világűrben. A magányos hivatalnok a sivár bolygón, íróasztala fölött egyetlen villanykörte ég. A szegény magányos kisfiú azzal a furcsa bácsival, haját hideg (nap)szél lobogtatja, bolygóján fű sem terem, csak szürke kráterek mindenütt. Ideális gyerekszoba. Aztán ott van az a magányos család, egyedül azon a bolygón, de itt legalább van fű és virágok. Meg nő aztán ház is és fák, meg kerítés. Csak nincsenek más emberek, nincs napsütés, csak az a feneketlen világűr mindenütt ahova nézel. Jó, jó, értem én a szimbolikát. Hogy itt szinte magad fogalmazhatod meg a világod. Itt nálunk, a bankban. Olyan lesz, amilyennek szeretnéd. Mi gondoskodunk róla, és rólad. Mert csak egy lépés választja el a képzeletet a valóságtól - így a szöveg. Mert hogy szerintük ilyen a képzeleted. Ilyen depis. Azt elhiszem, hogy az övék ilyen. Ebben a gazdasági helyzetben. De az MKB segít, hogy teljessé tegyük a világunkat, személyesen nekem. Szóval értem én ezt a szimbolikát. Csak olyan rossz nézni. Baklövés.

******************************

Értékelés:5,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 7/10

{mxc}