0.0 of 5 (0 Votes)

Knorr reklám

Knorr zöldségözön leves 30s

Ez a reklám nem beszél zöldségeket, amikor a zöldségekről beszél. Itt a zöldség a téma, hát zöldségben is látunk mindent, amerre nézünk. És ez így van jól.

***************

***************

Arra invitál minket a hirdető, hogy fedezzük fel a zöldségek birodalmát. És ha már felfedeztük, fedezzünk fel benne még valamit, méghozzá egy instant levest, amiben 80% zöldségtartalom van. Az instant levesek tehát, már ami a zöldségeseket illeti, a zöldségek birodalmában laknak. Az instant húslevesek pedig nyilvánvalóan a húsok birodalmában. De hagyjuk az idétlen humorizálást, elvégre dicsérni jöttem e reklámot nem temetni, ugyanis a maga nemében a célnak megfelel. Egyszerűen fel akarja a figyelmet arra, hogy az adott leves létezik, és isteni. De legalább egyszer kóstoljuk meg. Sok más reklámmal ellentétben ezért azonnal a tárgyra tér, vagyis zöldség leveshez, zöldséges képeket látunk, miközben a logo az első pillanattól kezdve a látóterünkben van. A látvány profi módon rendezett és fényképezett, még kerete is van. Egy férfi egy pillanatra kiáll az üzlete elé, hogy felhörpintsen egy pohár forró zöldséglevest. Knorr csészéből Knorr levesz. Széttekint a tájon, és akár merre néz, mindenütt gusztusos, harmatos, színes, harsogóan friss, élettel teli zöldségeket lát. Még a háztetőkön is. Nincs zaklatottan rángatott kamera, nyugodt lassú mozgásokkal mozgunk vágástól vágásik, és ez még akkor sem tűnik kapkodónak, ha e vágásokból viszonylag sok is van. Közelképek és nagytotálok, átfókuszálások, zenére harmonizáló képváltások. Végül magába a sűrű levesbe is beletekinthetünk egy pillanatra, ahogy a benne szinte megálló kanál a gusztusos sűrűséget mutatja. Aztán a fiatalember gyorsan kihörpinti az utolsó cseppet is a pohárból, és már fordul is vissza a munkájához. Lám, egy bögre termék, és mintha minden fáradságunk azonnal elmúlt volna. És nem kellet hozzá több mint harminc másodperc. Na most hogy ez a porleves hogyan viszonyul mindenféle értékek vonatkozásában egy frissen elkészített valódi zöldségleveshez, ez történetünk szempontjából most irreleváns.

Értékelés: 6,8/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 8/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 6/10

A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 4/10

A látvány (Scene) - 8/10

A technika (Technology) - 8/10