1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Renault reklám

*************************

Renault törésteszt 30s

Azért nem igazán jó érzés vadonatúj autók csúfos összetörését nézni. Legalábbis számomra nem az. Érdekes ötlet, autót negatív reklámmal népszerűsíteni.

***************

 

***************

Miért negatív? Mert negatív, rossz érzéseket generálhat. És egy termék körül ne legyenek rossz érzések semmilyen apropóból sem. Ugyanis később nem feltétlenül fogunk emlékezni a kellemetlen érzés pontos kiváltó okára, csak magára az érzésre. Jó, jó mondjuk majd, de volt itt valami kabátlopási ügy ezzel az autóval kapcsolatban. És ez így van még akkor is, ha különben nagyon kellemes zenére, mintegy balettszerűen adják elő az autók szenvedélyes egymásnak rohanásukat. Mert a kivitelezés az profi, kétségtelenül. Szép, semleges pasztell háttér, bájos bárányfelhők az égen, nagy, sima, végeláthatatlan felület, talán valamilyen kiszáradt folyómeder. Talán így próbálják érzékeltetni az alkotók, hogy nem, itt nem normál üzemmódról van szó, ez csupán egy teszt. Ne tessék félni, az autók valójában nem ilyen törékenyek. A férfitekintetet a látvány mindenesetre szinte odavonzza a képernyőre, újból és újból végignézi az autók ámokfutását. És sokadjára csak megjegyzi, hogy a Renault-ról van szó. És nem is hazudik a reklám. A Renault több modellje IS öt csillagot kapott a törésteszten.

De miért pont ezt a típust vegyem? Más márka is tud ilyen szépen összetörni. Mi a specifikum? Mi a különlegesség? Hacsak az nem, hogy ilyen töréses reklám másnak még nem jutott eszébe.

Értékelés: 6,4/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 6/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 6/10

A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 6/10

A látvány (Scene) - 8/10

A technika (Technology) - 8/10

{mxc}