0.0 of 5 (0 Votes)

Persil reklám

*************************

Persil Logo.svg DISCS - 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Én tudom, mosópor reklámnak lenni nem könnyű. Újat mondani nem lehet, csak újabb és újabb piszkolódási jeleneteket kitalálni, vagyis csak mintegy emlékeztetni a kedves befogadót újból és újból, hogy újból és újból be fog piszkolódni a ruhája és minden mása saját magán kívül, ami szintén, de azt nem mosóporral mossa. Ez pedig nem egy tág mozgástér, úgyhogy újból és újból szinte ugyanazt látjuk. Dehogy, hiszen újból és újból ÚJ! NEW! NEU!

 

***************

***************

Csak újabb és újabb szavakat kell hozzátenni, vagy a régi hozzátett szavakat megváltoztatni és kész. 4 in 1 DISCS DEEP CLEAN PLUS Új. Az Új és a PLUS különösen fontos. Jelzi, ilyen még nem volt, és hogy több. Több mint mosópor. De hát miért is ne lehetne egy mosópor örökké megújuló? Az autók is ilyenek például. Nézd meg mekkora a különbség egy mai Ford és az első T Modell között.  Az első Persil talán még darált kőpor volt, oszt nézd meg most már meg milyen másmilyen. És ez még nem a vége.

És hogy mennyivel másabb ez a mosópor, mint az elődje? Hát nem látod? Már nem por, hanem most már olyan kis színes izékből van összerakva, amik kamrák, és mindegyiknek van szerepe. Mondjuk az autónál lehet, kicsit könnyebb, egyszerűbb megmagyarázni mi a tempomat és az adaptív tempomat közötti különbséget, mint itt, ahol csak annyit vehetsz tudomásul, ebben a mosóporban már továbbfejlesztett DEEP CLEAN PLUS technológia dolgozik. Tovább van fejlesztve. Legyen elég ennyi. Úgysem értesz hozzá. Mintha az autó esetében azt mondanák a kérdésedre, mi ez a piros gomb itt, ne törődjön vele uram (hölgyem), ez az autó tovább van fejlesztve. Na jó, oké, a kémiai összetételben megtörtént különbséget nyilván úgysem érteném, de akkor meg lehet mutatni, mennyivel tud többet, mit jelent az a konkrét gyakorlatban, hogy tovább van fejlesztve. Régebben lehetett látni a régi mosópor utáni eredményt összehasonlítva az új által elkövetett tisztulással. Na de mit tehetünk, ha ez a különbség már puszta ránézésre, rászagolásra nem megállapítható? Hisz már az előző mosópor is továbbfejlesztett volt, és elértük a tisztulás emberi érzékszervekkel érzékelhető végső határához? Nem tehetünk semmit, nincs más lehetőség, mint marhaságokat beszélni.

Itt például úgy tekintünk a beszáradt foltokra, mintha eleddig ilyesmit nem tudott volna leküzdeni egy akármilyen mosópor. Mosódisc. Mosógél. Mindegy. Legyen elég annyi, míg az előző mosópor nagyon szépen kitisztította ezeket a foltokat, most ez nagyon nagyon szépen tisztítja ki, mert valahogy mélyebbre megy, hisz egy ilyen anyag nagyon mély, atomok, meg elektronok is vannak benne, meg kvantummechanika.

Anyukaapuka éppen mosás után vannak, apuka hajtogatja a finom friss cuccokat, amelyeket nyilván a mellette lévő fehér kosárból szedeget elő és amelybe mindig ilyenkor is beleteszik a mosószert tartalmazó göngyöleget, mert így szokták, hogy mindig emlékezzenek, minek köszönhetik e ragyogó tisztaságot mindig. Anyuka nyilván könyveli az eredményt, mert ő egy laptopon dolgozik ezenközben. Srác elmenőben behazudja, ő már rendet rakott. Anyukaapuka kinyitja a srácszekrényt, és lám, tele van beszáradt foltokkal, amelyek még büdösek is. Hogy a srác miért nem a szennyesbe dobta be ugyanazzal a mozdulattal a cuccokat azt nem tudjuk, de hát ilyenek ezek a mai fiatalok. Koszosak, büdösek, és azok is akarnak maradni. De anyukaapuka résen volt, és most rábízza ezeket a beszáradt foltokat erre az új, továbbfejlesztett mosóporra, vagy mire. A végén poén, a srác láthatóan örül a hófehér, beszáradt foltoktól mentes pólójának, de védi a srácszekrény titkát a szülőktől. Ez vicces. Gondolom, bár nem értem, de nekem nincs humorérzékem.

Szegény mosóporok. Már nem nagyon áll jól nekik a reklám. De reklámozni necesse est, reklámozni szükséges tartja a régi mondás, mert ha ne adj isten eltűnne a termék a reklámhordozókról, az egyenlő volna az üzenettel, ezt a terméket ne keressétek többé. Megszűnt, elhalálozott. Azt persze senki nem tiltotta meg, hogy eredeti ötleteket vigyünk bele az efféle termékajánlókba. Ha már muszáj, akkor legalább alkossunk is valamit, de elismerem, hatékonyság az hatékonyság, minimalizáld a befektetést, maximalizált a profitot. Egyébként nekem miért nem fizet senki, hogy nézem a reklámokat? Pedig egy kis pénzt állítólag ezzel is lehetne keresni. Ja, hogy talán nem kéne belepofáznom is? Hát pont ezért kérnék többet. Megegyeztünk?

*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10