• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Reklám a reklámban

Nescafe reklám

*************************

NESCAFÉ 3in1 Gold - 40s +++ Értékelés: 5,8/10

Némi töprengésre adhat okot egyeseknek, vajon miért bevett gyakorlat, hogy a reklámfilmek zömében más filmeket, műsorokat megszakítva kerülnek vetítésre? Hiszen ez általában kellemetlenül érinti az adott műsorban elmerült, arra igencsak ráhangolódott potenciális fogyasztót. Mintegy agressziónak érzik általában a nézők a varázst megtörő, dupla hangerővel a pofájukba csapódó fogyasztási felhívást. Kellemetlen. Oly annyira, hogy egyes cégek fennen hirdetik, a következő film megszakítás nélküli vetítését ők támogatják.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2009. január 10
Találatok: 4609

Bővebben: Reklám a reklámban

0 comments
4.6k views

Alapok - tanári segédlet

Cillit Bang reklám

*************************

Cillit Bang - 45 +++ Értékelés: 3,6/10

Amikor a kreatívok beiratkoznak a kreatív iskolába, akkor még nem annyira kreatívok. Ezért nagyon fontos, hogy megtanítsuk nekik az alapokat, amire később támaszkodni, illetve amiből később építkezni tudnak. Iskolánkban épp ezért szigorlati tárgy az "Alapmanipulációs technikák elsőéves kreatív hallgatóknak" című előadás és gyakorlat sorozat, amelyet tanszékemen lehet kötelezően felvenni. Kötelező irodalom az általam írt tankönyv és mérési segédlet. Megvásárolható nálam az irodámban + ÁFA.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2009. január 08
Találatok: 4523

Bővebben: Alapok - tanári segédlet

0 comments
4.5k views

Mesehősök ha találkoznak

Vodafone reklám

*************************

Vodafone VitaMAX Instant Net - 20 +++ Értékelés: 4,4/10

Könnyű a dolga a kreatívnak, ha már olyan jól bevezetett, népszerű, mindenki által ismert és szeretett figurákkal dolgozhat, mint amilyenek a Vodafone reklámokban előfordulnak. Ugyan kinek okozna így gondot Kásás Tamás vízilabdázó találkozása Rózsával és Robinnal, hiszen még mindannyiunk emlékezetében élénken élnek a vonatkozó jópofa poénok és a rendkívül csábító üzenetek. Ezért csúcspoén a kettő összehozása.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2009. január 05
Találatok: 5158

Bővebben: Mesehősök ha találkoznak

2 comments
5.1k views

Maga az, Emese?

Budapest Bank reklám

*************************

Budapest Bank Kamatkövető Prémium Betét - 35 +++ Értékelés: 5,6/10

Nekem tetszenek az Emesés reklámok - mondják többen is a társaságban. Jópofák, nagyon jó az Emesét alakító színésznő, szóval hangulatos. Az újabbak is? Igen. De abban már az nem is az Emese! Ugyan már, csak mindig álruhában van. Dehogy, az Emesés sorozatnak vége. Egyébként te ott tartod a pénzed? Hát nem, de a reklámjuk jó.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2009. január 02
Találatok: 7126

Bővebben: Maga az, Emese?

0 comments
7.1k views

Lóci óriás lesz

T-Mobil reklám

*************************

T-Mobil Samsug U800 - 30 +++ Értékelés: 5,2/10

Nos igen, azok az idők már elmúltak. Azok az idők nevezetesen, amikor pusztán a lehetőséget, a mobillal való telefonálás lehetőségét kellett, lehetett reklámozni. Már azok az idők is elmúltak, vagy legalábbis nagyon rövid ideig tartanak, amikor egy készüléket valamiféle egyedi, új képességére alapozva lehet proponálni a széles néptömegeknek megvételre. Mi marad hát? Minden egyéb, és ezzel nemhogy szűkülne, de szinte végtelen mértékben bővül a célcsoport-megfogalmazás lehetőségeinek köre.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2008. december 30
Találatok: 5059

Bővebben: Lóci óriás lesz

1 comment
5k views
  1. A nagy magnólia manipuláció
  2. Szép, nőmentes pillanat
  3. Parfümöt a benzinkútról
  4. Buksi kiszökött

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  697

Külföldi Cikkek száma:  326

173. oldal / 205

  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • A humor cunami
  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top