1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Lacalut reklám

*************************

Lacalut aktív - 15s +++ Értékelés: 4,2/10

Hát ki ne tudná, mi az a parodontózis? Józsi sógor is mindjárt rákérdezett, amikor Mihály véreset köpött a kocsma olajos padlójára. Parodontózis Mihály bá? Az fiam, várjá má, csak kihajtom a teheneket, oszt beugrom a parodontológiai klinikára egy jó kis kürettálásra. Az majd elmulasztja.

Mert hogy megmondom őszintén, én sem tudtam mi az, megnéztem hát az Interneten. Ez persze még nem azt jelenti, hogy ha én nem tudom, akkor az átlagember sem tudja, hisz nem vagyok én egy etalon, csak picit gyanakodtam, tán mégsem ez az első szó, amit megtanul a gyermek.

***************

***************

Van tehát 15 másodpercünk , amelyben meg kell győznünk a vérző ínyű társadalmat, miért pont ezt a fogkrémet vegye és ne a másik ötvenhármat, amelyik ugyanezt állítja magáról? Gyorsan mondani kell tehát valami lényegit, valami ütőset. Ez volna az hogy parodontózis? Ilyet tényleg nem mond a többi reklám. Persze igazuk van, mégse kérdezhetik úgy az elején, hogy idült, gyulladásos betegség a fogínyben és a fogtartó szerkezetben? Mert ha csak annyit kérdeznének magyarul, hogy fogíny problémák, akkor én fölszisszennék, hogy no-no, és mi van a fogtartó szerkezettel? És minden bizonnyal felszisszenne velem egy egész ország. Ezért hát a parodontózis. Így kérem legalább kitűnünk valahogy a többi hasonló kaptafa reklám közül. Aggódó arc, a baj megnevezése, megoldásfogkrém megnevezése, bizonyító erejű animáció, hogy lássuk a gyógyulást, boldog arc, villogó fogak, minden fogorvos ezt ajánlja hazugság. Ez a szabályos fogkrém reklám. Eltérni tilos. Illetve bocsánat, itt csak Theiss ajánlja, a preventív fogkrém doktor. Ha jól értem. De ez a Theiss bizonyára a legfőbb fogorvos a világon. Sokat tanultam róla az iskolában.

Nekem már nincs is parodontózisom. Csak ez az iszonyú bűz ne volna, ami kiömlik a számból. Biztos a gyomortól van, a fogtartó szerkezettől már nem lehet. Erre milyen fogkrémet kellene szedni?

**************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 3/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}