5 of 5 (1 Vote)

Activia reklám

*************************

Activia - 25s

Egy laza, kecses kézmozdulat, a gyomortól mutatja az utat lefelé, mintegy jelezve, hogyan is segített az activia "idebent". Először egy kissé idősebb, majd egy fiatalabb hölgy mutatja, tökéletesen azonos kézmozdulattal. Vajon miért ilyen fontos ez a kínosan pontos mozdulatazonosság? Védjegy?

***************

***************

Mutasd az ujjaddal! Majd egymásra mosolygunk a metrón, mutatjuk a titkos jelet, és tudjuk, a mi beleinkben is az activia gondoskodik a rendről. Testvérek vagyunk, egy igazi közösség. Mi már sohase maradunk támasz nélkül. Az activia szeret minket.

Különösen amióta megismertük ennek a két nőnek az élettörténetét, pontosabban azt a pillanatot, amikor nagyot fordult velük a világ. A kissé éltesebb hölgynek például egész életében gyakran fel volt puffadva a hasa. Aztán kipróbálta az activiát. És neki bevált, amint ezt azzal a bizonyos kézmozdulattal jelzi is. Felülről lefelé vált be neki. Tetszik látni? Itt ahol mutatom, itt vált be. A másik hölgy nagy fogadalmat tett. Nem mindennapit. Elhatározta, hogy mindent felad, és merőben új életet kezd. El is mondja miben áll ez. És most súlyos szavak következnek: Minden nap egy activia segített idebent. Ezt mondja ő. Nekem persze nem egészen világos a szövegösszefüggésből, hogy az activia az új élet kezdésében segített-e mindennap, ráadásul odabent, vagy a mindennapi activia szedése volt maga az új élet? Mégpedig odabent felülről lefelé, ahogy a szabvány kézmozdulat ezt jelzi is. És mindjárt megérthetjük a hatásmechanizmust. Van ez a Bifidus ActiRegularis nevű probiotikus kultúra (ezt máshonnan néztem ki), amely a Danone által szelektált bifidobaktérium-törzs. És ez olyan nagyon tudományos izé valami. Ez egy komoly cég! Már ébred is bennem a határtalan bizalom. És ez egy olyan baktérium törzs, amit csak nekünk, a legszebb bifidobaktériumokból válogatott a Danone. Aztán ezek nyíl alakba rendeződve kicsit megtolják a dolgokat odabent. Felülről lefelé. Ráadásul, hmmm, milyen krémes és finom. Az új életet kezdő hölgyet például meggyőzte.

A klubba én is belépek. A kézmozdulatot már begyakoroltam. A természetellenes, infantilis beszédet pedig - nevezzük ezentúl mondjuk reklámhülye beszédnek - majd megtanulom a politikusoktól.

**************************************

Értékelés:4,6/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 7/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 4/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10