Activia reklám
*************************
Activia VIP program ? 25s +++ Értékelés: 4,0/10
Én tényleg hálás vagyok ennek a terméknek. Talán csak a banki reklámok tudtak belőlem ennyi megnyilvánulást kicsikarni. De hát mit van mit tenni, ha a nevezett termékkel kapcsolatos reklámmunkák olyan szépen példázzák a? a? szóval a ?teljesen hülye primitív vágóállat baromnak néznek ezek itt engem? típusú hozzáállást. Aki bedől ilyen ócska? szóval aki ezek után simán bemenne mondjuk a reptéri VIP váróba, mert azt hiszi, hogy tényleg, és elég ha csak egy szívecskét formál a kezeivel a hasaalján, és ezért beengedik. Szóval?
***************
***************
Bocsesz… ezt is utálom. Bocsánat, hogy így kiakadtam, de már igen nehezen bírom. Hogy akkor miért foglalkozom vele? Mit tudom én, nem vagyok pszichológus. A lényeg, hogy most meg az történik, hogy megvolt a VIP program indítása, nyilván már van sok VIP tag, de ahhoz, hogy elég sok is legyen, meg kell mutatni, miszerint Activia VIP tagnak lenni jó. Lássuk tehát, milyen érzés Activa VIP-nak lenni? Ezt kérdezi a mesélő néni. Lássuk.
Egy fiatal nő kikanyarítja egy szelet görögdinnyénk a közepét. Ezt még tagság nélkül is megteheted. De azt már nem, hogy ezenközben a következőket mondd: „Hála a személyre szabott tervnek, már változatosan étkezem. És ez boldoggá tesz.” És ezenközben az arcához emeli a mosolygósra vágott dinnyeszeletet, és ettől olyan viccesen nagyon mosolygós lesz. Tehát megtudtuk, hogy a joghurt önzetlen alkotói, illetve a hozzájuk szegődött marketingesek nem ám csak azt szeretnék, hogy a kedves fogyasztó kizárólag ezt a terméket fogyassza, hanem hogy ha eddig netán ezt tette volna, sürgősen hagyja abba, és táplálkozzon változatosan. Ennek a nőnek például beszélhettek eddig az összes médiumokban a különféle divatos táplálkozási tanácsadók, olvashatott, láthatott, hallhatott megannyi orvosi, nem orvosi, kókler és ezoterikus táplálkozási kioktatás, neki ettől a joghurttól kellett megtudnia, hogy mondjuk a pritaminos zsíros kenyéren túl is van élet.
Fut velünk szemben egy csaj. Nyilván ő is otthon ült idáig, dagadt volt, mint állat, és csak pritaminos zsíros kenyeret evett éjjel-nappal. Jó lehet, lila hagymásat (de szeretem). Aztán belépett ide a VIP programba, és azonnal szakértők hada vette körül, összeállították a szigorúan az ő személyére szóló VIP programot, és így most mondhatja: „Megfogadtam a szakértők tanácsait. És ez már másoknak is feltűnik.” Mert hogy utána fordul közben egy szemből elfutó fiatalember, hiszen alanyunk a szakértők tanácsait követve azóta már jó nő lett. Egyébként min az a honlapról megtudható, négy szakértő fog neked tanácsokat adni, miután kitöltöttél mindent ahhoz, hogy az arcnaplóban világgá kürtölhessék csatlakozásodat. Vagyis egy kis stáb küldözgeti szorgalmasan az előre megírt tanácsokat, picit talán, de csak talán úgy válogatva, hogy valamennyire megfeleljen a magadról megadott képnek. Bár szerintem még ennyit sem tesznek meg, mert minek. Sok zöldség, kevés szénhidrát, mozgás, és természetesen a termék. Ennyi. Tetejébe kupon, nyeremény, vagyis a szokásos. Csókol anyád kulcsa az ablakban.
De várjál, van még egy fejezet itt a reklámban. Egy nő érzi úgy, hogy megújult, kívül, belül. A tükör felé fordul, és bemutat magának egy olyan szívecske formát a hasán. Gondolom te is így szoktad. Otthon, ha már nagyon fásult vagy, kimész az előszobai tükörhöz, és magadhoz nyúlsz két egymáshoz illesztett, szívecskét formáló kezeddel. És gyönyörködsz magadban hosszú-hosszú percekig. Én is gyakran ottfelejtem így magam a tükör előtt állva.
És még látunk egy-két nőt boldog joghurtevés közben, és hogy legyen nekünk is VIP programunk, hiszen láthattuk az előző lehengerlő példákból, hogy milyen jó is az. Ja és van egy jó hírünk. Bekövetkezett a nagy esemény, amire olyan régen vártál, végre itt a nagypoharas Activia! Élvezd nagykanállal! Érted? Akár nagykanállal is zabálhatod, így egyszerre három-négy kiskanálnyi joghurtot is a fejedbe tömhetsz, és ekképpen megspórolhatod azokat a kínzóan joghurthiányos szüneteket, amelyek alatt a kiskanalat újra kellett tölteni.
Beszélsz itt baromságokat, amikor eddig a pillanatig már 56262 boldog VIP tag tért meg e joghurt kebelébe. Legalábbis ez van odaírva. Persze lehet, hogy tényleg. Emberek! De miért?!
*******************************************************************************
Értékelés: 4,0/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 3/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}