1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Prostamol reklám

*************************
Prostamol UNO ? 25s +++ Értékelés: 4,0/10
Egy másik hasonló hatású készítmény kapcsán már foglalkoztunk az ilyesféle szerek reklámozásának etikai kérdéseivel, úgyhogy itt most azt nézzük meg, vajon milyen mindenkivel előforduló élethelyzet ábrázolásának segítségével mutatja be a szerző az ilyesféle szerek szedésének kívánatosságát. Először is talán nevezzük nevén a gyereket, aki a főszerepet játssza kamaradrámánkban. Ő a jó öreg dülmirigy bácsi, alias Pros Tata.

***************


***************

Ez, hogy Pros Tata, nagyon megtetszett a kreatívnak, de itt mindjárt el is akadt. Mert ugye lehetne a gonosz prosztata mondjuk maffiafőnök, Tata Pros, aki kórosan elhízik, és már akadályává válik a bűnözés szabad folyásának. De érezte, és a főnöke is mondta, hogy ez nagyon gyenge Robikám, úgyhogy elvetette ezt az irányt. Úgy döntött, ezúttal tényleg valami valós, jól átélhető, sokak számára ismerős helyzettel teszi érthetővé, miért is előnyös a reklámozandó termék vásárlása.

Szokásával ellentétben ez egyszer teljesen racionálisan kezdett gondolkodni, vajon hogyan is veszi észre az egyszerű földi halandó, hogy van egy ilyen problémája? Fiziológiailag tudta, miről van szó, vagyis hogy a kor előrehaladtával a prosztata sokszor megnagyobbodik, és az esetek többségében jóindulatúan bár, de mégiscsak beszűkíti a vizelet útját. Na de ezt vajon hogyan veszi észre a férfiember? Ahogy ezen morfondírozott,  máris érezte, jó úton jár, hiszen indíthat akár ezzel a kérdéssel is. Így hangzana: Miből jöttem rá, hogy a kisdolog is lehet komoly dolog?

Na ez idáig rendben van, de tényleg, miből is lehet erre rájönni? Hogy azelőtt, mint a zuhatag, most meg már csak csurran-cseppen? Á ugyan, ennek ezer oka lehet. Például hogy éppen akkor nem kell pisilni, és én mégis erőltetem. Vagy éppen bepisilek, és mivel az alsógatyám, meg a nadrágom szára jelentős mennyiséget felszív, alul már tényleg csak csurran-cseppen. Vagy már mondjuk majdnem teljesen leálltak a veséim, most megyek dialízisre, de még azért csurrant-cseppent. De ez a veseleállás haldoklás közben is előállhat, szóval nem szaporítom tovább a szót, ezer oka lehet, hogy csak csurran-cseppen. Akkor mégis hogyan lehet arra rájönni, hogy ezt az effektet pont a prosztata jóindulatú megnagyobbodása okozza?

Ahogy így elmélkedett magában a kreatív, és mert eközben éppen egy parkban sétált, hirtelen megakadt a szeme egy kutyát sétáltató bácsin. És a kutya, már ahogy a kutyák szokták, minden fa és oszlop tövében pisilt egy picit. Ez az! – csapott a homlokára a kreatív. Megvan a csalhatatlan jel! Definíció következik: A jóindulatú prosztata megnagyobbodás egyértelmű diagnosztikus implikációjának tekintjük, ha egységnyi idő alatt a beteggel együtt sétáló kutya vizelésindítási frekvenciája kisebb, a beteg ugyanezen idő alatt mért saját vizelésindítási frekvenciájánál. Persze ezt így nem lehet betenni a reklámba, de szerencsére megfogalmazható ez egyszerűbben is. Tehát akkor jöttem rá, hogy a kisdolog is lehet komoly dolog, amikor kutyasétáltatás közben miattam kellett gyakrabban megállni.
Tetszik érteni, ugye? Tehát mindaddig, amíg ez nem történt meg, a szerencsétlen flótás, elnézve gyengén csordogáló folyományát, mindenre gondolt (lásd fenti példák), csak erre nem.

Ja bocsánat és elnézést. Megint elfelejtettem, hogy ez itt egy viccesség újfent. Hogy milyen poén, még a kutyájánál is gyakrabban meg kell állnia pisilni. És igenis, egy szórakozottabb embernek miért ne pont ekkor tűnhetne fel az egész problematika?
Nos, lehet, így van. Ráadásul elég hosszan mutatjuk be animációval, miről van szó, így ez a kis kerettörténet nem sokat nyom a latban, szinte csak egy csöppnyi élénkítő ecsetvonás. A kutyásokat is biztos felderíti. És tudják mit? Nem is lenne az egésszel semmi bajom, ha csak egy kicsit is másképp kezdődne a szöveg. Hogy esetleg nem ebből jön rá a delikvens, hogy a kisdolog is komoly dolog, hanem amikor már a kutyájánál is gyakrabban kell megállnia, végre belátja, hogy az ő kisdolgával most már tényleg tenni kellene valamit. Mondjuk leginkább orvoshoz menni. Nem tudom tetszenek-e érezni a különbséget.

No de kedves barátom, ez pont erről szól! Ki a fene értené ezt másképp?

Például én. Persze most hogy így mondod, akár úgy is érthettem volna, de csak 25 másodpercem volt ember! Pontosabban a kerettörténetre csak 12. Hát ezért nem szórhat kicsit sem a hatás… Különben is, azt hogy a kisdolog is komoly dolog, már azóta tudhatja a prosztata szűkült, mióta pelenka helyett elindították szülei a bili projektet.
*******************************************************************************

Értékelés: 4,0/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 4/10
A technika (Technology) – 4/10
{mxc}