1.2608695652174 1 1 1 1 1 Rating 1.26 (46 Votes)

Zewa reklám

*************************

Zewa papír termékek - 20s +++ Értékelés: 4,6/10

A két szemed napfény, és valamilyenes a szád kezdetű dal voltaképp egy vécépapír reklámot vezet be. Szem, száj, vécépapír. Hogy milyenes a száj, azt azért nem tudhatod, mert már megy alatta, illetve felette a promo szöveg. Persze te most azt hiszed, egy vélhetőleg szerelmetes, napfényes szövegű dallal kezdve, nem lehet eljutni, hogy úgy mondjam az élet legalábbis árnyékosabb oldalára.

***************


***************

Ez tévedés. Mindig mindenhonnan mindenhová el lehet jutni. Tehetség kérdése. Az élettől a halálig, a haláltól az életig, aminthogy az ételtől a sz...sig, a sz...stól az ételig. (Ugye ügyes? Így nem én mondom ki, hanem te. Te csúnya szájú!) Hogy hogyan lehet például az utóbbi mondatban megjelölt második relációt (Megint kimondtad? Szégyelld magad!) bejárni, azt talán már magad is kitaláltad. Hát persze, egészen közvetlenül. Szerves trágyával feljavított talajból nő ki mindenféle növény, amit te megeszel. A paprika ebből következően le van... mégis megeszed. (Megint kimondtad! Fogadjunk! Te el vagy veszve!)

Nincs abban tehát semmi különös, ha egy olyan termék portfoliójának reklámozása, amely történetesen vécépapírt is tartalmaz, úgy indul, mintha valami szerelmes sztori felvezetése volna.

És a szöveg lám közelebb is visz a helyes értelmezéshez! Így szól:

Sokszor egy apró érintés jelenti a legnagyobb gondoskodást. Ezért önnek is érdemes figyelnie rá, hogy ezt a gyengédséget családja is megérezze. Zewa. Gyengédség minden érintésben.

Többféle módon láthatod el tehát a családodat apró érintésekkel, amelyek a legnagyobb gondoskodást jelentik. Például úgy, hogy apró érintésekkel megérinted őket. Vagy hogy veszel nekik ilyen vécépapírt, és azon keresztül érinted meg őket apró. Gondolj bele, ül a kisfiú a vécén, már ügyes, egyedül törli ki a fenekét, és egyszer csak felkiált, anyu, te vagy az? Szeretlek anyu. Vagy a férjed ül ugyanott, és... na jó ebbe ne menjünk bele.

A képek is szépen támasztják alá a mondandót. Megmutatják, mennyi gyengéd érintés is van körülöttünk. Nyuszi, nagyon puha, selymes és jóízű, illetve ez nincs benne, elnézést, aztán a ház fala, amit a gyerekek úgy végigsimítanak, azaz ez pont az ellenkezője, talán be kéne vonni vécépapírral. De kell ez a kis ellentét. Kiemeli a lényeget. Na és a kisfiú és a vécépapír tekercs romantikus kettőse? A padödő (pa des deux)? Ahogy megindítja a puhaság, a gyengédség áradatát. Ahogy szinte fürdik benne. A szomszédunkban volt egy ilyen eset. A végén a gyermekpszichológus megállapította, hogy az elfoglalt karrierista szülők nem voltak képesek elég gyengédséget, melegséget adni a kisfiúnak, ezért fordult aztán a gyerek a vécépapír felé. Csak ez a puha tekercs adta meg neki azt szeretetben, amire egy ebben a korban lévő kisfiúnak szüksége van.

Mondjuk azt a tűznél melegedő munkást (favágó?) azt én nem értem, hogy jön ide, de hát nem kell nekem mindent felfogni. Mit tudom én, talán most jött a bokrok közül. Ja, hogy melegség... Hacsak az nem. Bár ez a szó nem fordul elő. A tűz gyengéd érintése? Hát neki legyen mondva. Tűzbe tenné a kezét egy kis meleg gyengéd érintésért. Na ez nagyon erőltetett volt, úgy látszik fáradsz.

Foglalkoztunk mi már egyszer ezzel a fajta gyengédséggel, melegséggel valahol itt, és akkor is szép példáját láttuk, hogyan kell az ilyen kényesebb területet reklámozni. Nem ám úgy, hogy mondjuk kihagyjuk a vécépapírt, mivelhogy van a márkának egy-két más reprezentánsa is, hanem bátran felvállaljuk ezt a fajta kihívást. És tessék megfigyelni, milyen szépen lehet szólni az ilyesféle termékekről is.

Óda:

Hej, ti bátor kreatívok, dicső vitézek! Mit nektek gomba a körmön, gomba a hüvelyben! Mit nektek gomba a lábon! Mit nektek havibaj véres lehelete, mit nektek puffadó belek bűzös kigőzölgése! Mit nektek hasak menése, székletek rekedése! Ó a ti állhatatos kiállásotok! Ó a ti visszatántoríthatatlan, acélos... (ide kéne valami szinonima a bátorságra, de a merészt már elhasználtam. Mondjuk tettrekészségetek?). Köszönjük néktek e merész tetteket! Köszönjük, hogy általatok érthetjük, szerethetjük, dicsőíthetjük, élvezhetjük, megvehetjük a terméket, a terméket, amely legyen bárminemű célzatú is, most már tudjuk, csak boldogabbak, a legboldogabbak lehetünk általuk. Köszönjük!

*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}