0.0 of 5 (0 Votes)

UPC reklám

*************************

UPC kábeltévé BRONZE csomag - 60s +++ Értékelés: 5,0/10

A magyar abszurd. A groteszk. A burleszk. A Zimmer Feri. Az üvegtigris I-II-III, meg még sorolhatnám. Ez nagyon megy nekünk. És nagyon szeretjük. Groteszk, elrajzolt figurák, zagyvalékos szöveg, hülye helyzetek. Akkor emeljük be. Ide a reklámfilmünkbe. Kajálni fogják. De most vigyázzunk, hogy a termékhez is köze legyen.

***************


***************

Tehát van nekünk ez az újabb vidám mókás párosunk, tudják, volt már egy pár pár azelőtt, akik végtére is tárgyilagosan bemutatják azon helyzeteket, amelyekben igencsak kihasználhatóak szolgáltatásunk különleges szolgáltatásai.

Jelen esetben a vidéket célozza meg Winkler és Bazsó, ugyanis egy UPC országos tesztet akarnak végrehajtani, amint erről a gépkocsijuk mellett elhúzó felirat is tanúskodik. Végül sok város után Tatabányán kötnek ki egy panellakásban. És kezdődik a Teszt 23: DIGITÁLIS TV PANELBAN alcímmel. A tesztalanyok Csaba és Kiki a fiatal házaspár (gondolom). És vajh mi lehet az a megkülönböztető előnye az ajánlott szolgáltatásnak, amely különösképpen egy panelban aknázható ki legmélyebben? Hogy ott különösen jól jön, ha van ilyen? Na nézzük először is, melyik szolgáltatáselemet szeretnénk itt hangsúlyozni? Hát hogy a beltéri egység vinyójára fel lehet venni a műsort. Igen? És ez miért jó? Hát mert fel lehet venni, és akkor nézem meg, amikor akarom. Na de milyen helyzetek adódhatnak, amikor nem nézhetem meg on line, vagyis akkor, amikor adják? Mondjuk, amikor nem vagyunk otthon? Vagy igen, de épp mással (értsd nem magunkkal) vagyunk elfoglalva? Vagy ez sem, hanem épp egy másik műsort nézünk? Vagy mert ugyan ezt nézzük, de később még egyszer megszeretnénk nézni? Vagy... nyugodtan abba lehet hagyni, mert ezek közül egyik sem vicces. Nem burleszk, nem groteszk. Csak szimplán valós.

Na de pajtás! Az nem valós neked, amikor egy panelban valahol elkezdenek egy ütvefúróval fúrni? Te is laktál panelban, te is fúrtál, téged is fúrtak! Mit csinálsz, ha fúrnak és te épp tévét akarsz nézni? He?

Fülhallgató?

Marha vagy te, az már biztos. Unalmasak lennének a reklámjaid. Ehelyett itt nyomják a jó dumát: hogy nincs is meghittebb, mint egy feszült hét után végre odagubózni a kedvenc sorozat elé. De ekkor: Szitarovics Gábor tehát beteszi a dupla pengés fejet az SDS rendszerű befogótokmányba és hozzálát, hogy végre méltó helyet teremtsen testépítő relikviáinak.

Na erről van szó. Hogy odagubózni, meg Szitarovics, meg tokmány, és hej de hülyén néz ki ez a Szitarovics, na meg Csaba sem semmi, és akkor Csaba üvölt, és veri a falat, meg hogy kijön belőle az állat, de az nem lepke, és tépi a pólóját, és tiszta ideg, és ez az egész olyan viccesen groteszken jópofa. És akkor jön a promó szöveg, hogy most a bronz csomag áráért valameddig aranyat kapsz (hogy jól hozzászokj, és majd az kelljen természetesen), és ha még rátejelsz egy ezrest, na akkor felveheted, és így majd piszkosul kifogsz Szitarovicson, akit különben szét kéne szedned, mint a legót. Ugyanis a hülye szomszéd ellen a UPC sem véd, de kedvenc tévéműsorát akkor nézheti meg, amikor csak akarja. És egyszer a gyémántfúró is elkopik.

Na most túl azon, hogy ha egyszer elkopik, akkor van másik (mert ha még a Szitarovics kopna el), azért ez egy igen vicces szöveg és kép volt nem?

Én tudom, hogy nem vagyok tipikus célcsoport, úgyhogy ha azt mondom, engem halálosan idegesített, akkor valószínűleg nem a többség véleményét hangoztatom. Mert hogy ennél még a bariköztös anyag is jobb, hiszen tényleg mi van, ha kihajolunk egy ropiért és pont lemaradunk valami kulcsfontosságúról?  Hát erre való a vinyó a dobozban. Sokkal valósabb helyzet, mint a Szitarovics. A Szitarovicsos túl van spilázva. Szerintem. Sok. Mi? Hogy a ropis sztori az nem panelban van? Ja hogy ez volna a különbség! Hát persze! Egy lényeges peremfeltétel megváltozott. Igen, a tudományban nagyon fontos a helyes modellalkotás. Különben hamisak lesznek a következtetéseink. Jól van na, hát mondtam én, hogy értek ehhez?

(Azt álmodtam az éjjel, hogy Magdi anyus rálépett a lépcsőn a csöves farkú földimalacra, és ráesett Szitarovics Gáborra, aki ezért odaégette a sertéstokmányt a lábosban, de nem baj, mert Makarenko pont odagubózott alája és így a gubókból újból meg lehetett csinálni az egészet. Szerintem ezt ne dobjuk ki, elég groteszk mondjuk egy fogkrém reklámhoz.)

*******************************************************************************

Értékelés: 5,0/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 5/10