2 of 5 (4 Votes)

Right Guard reklám

*************************

RightGuard izzadás gátló - 20s +++ Értékelés: 4,4/10

A választások még zajlanak, úgyhogy mivel a reklámok áradata az átalakítás alatt is zavartalanul folyik, de mégis tekintettel a nagy megpróbáltatásokra, nem annyira mélyen filozofikus reklámot veszek górcső alá, mint mondjuk egy sörreklám, nem is beszélve egyes banki megnyilvánulásokról, hanem itten mostan egyszerűen büdösek leszünk, és ez ellen kéne tenni valamit.

***************

***************

Gábor és Kati (nevezzük őket Gábornak és Katinak) egy szép tavaszi délelőtt elhatározták, hogy moziba mennek. Gábor amúgy egy nagyon jóképű és jó testű srác, csaknem volt neki szegénynek gyerekszobája. Úgyhogy amikor Kati hozzábújik a moziban, és Gábor éppen széles mozdulattal átölelné, történik velük egy kellemetlen eset. Nevezetesen, hogy Gábor pólóján, a hóna alatt éktelenkedő hatalmas izzadságfoltból áradó illat, szag, feromon nem éppen Kati kényes orrának ízlésvilága szerint való. Ezért undorral el is fordul imádott szerelmétől. Gábornak eddig úgy látszik szerencséje volt, mert kapcsolatul történetében még nem fordult elő, hogy Kati jelenlétében megizzadt volna, vagy esetleg már izzadtan érkezett volna a jelenlétbe. Még szex közben sem vesztette el annyira az uralmát maga felett, hogy igazán szélsőséges módon kelljen megerőltetnie magát. Katit ezért teljesen váratlanul érte ez az agresszív bűzabúzus. Más nők egyébként sokszor arról számolnak be, hogy egy megizzadt izmos férfitest erős illata egyenesen izgatóan hat rájuk, de ahogy mondani szokás, hagyjuk a fülledt erotikát. És így van ezzel Kati is. Ja meg azt a dezodort a konkurencia gyártja, úgyhogy szó se essék róla. Tehát a mi Katink csaknem elhányja magát szerelmétől, akinek ez ellen tennie kell valamit. Már ha szerinte a hányinger nem kifejezetten afrodiziákum. De szerinte nem, ezért a termékhez fordul segítségért.

Nos tudjátok ez a termék azért különösen hatékony, mert ebben vannak antibakteriális ezüstmolekulák is, ezért Gábor hónalja innentől kezdve nem hogy nem lesz büdös, hanem egyenesen steril felületet kapunk. Kati akár ehet is róla. Na de mint mondtam, hagyjuk a fülledt erotikát. Gábor tehát megfogadja a jelszót, START YOUR DAY RIGHT! Szerencsére magyarul is odaírták, így még én is értem, miszerint kezdd jól a napot! Ne, ne egy jó kávét igyál, vagy a Katival egy jót... illetve valami más ilyesmit, hanem fújj egy jó nagyot a hónod alá a termékből, az az igazi jónapkezdés!

De most mit izé, itt egyszerűen arról van szó, hogy ha nem akarsz büdöset izzadni, hát próbáld ki kiváló termékünket. Pontosabban ez egy izzadás-gátló, vagyis ha befújod magad, nem fogsz izzadni. Legfeljebb majd egy érdekes öngyulladásos esetet figyelhetnek meg a barátaid, amikor a konditeremben felgyulladsz, mert kikapcsoltad a termékkel a hűtésedet. De közben olyan kellemes illatot fogsz árasztani, mint egy keleti füstölő. De ha erre mondjuk vigyázol, akkor élvezheted a termék azon előnyét, hogy negyvennyolc óráig nem kell mosakodnod. Mert ez kitart addig. Sőt, gondolom nem is javallt a mosakodás, mert csak lemosnád magadról az anyagot. És nézd csak! Olyan erős és jó lesz az illatod, hogy a termék megvásárlása esetén még egy plusz ajándéknővel is kedveskedik neked a forgalmazó.

Azért nem értem, mit rugózol itt egy ilyen kis szürke egyszerű dezodorreklámon, amikor annyi fontosabb dolog történik a világban.

Mert sok kicsi sokra megy. Ezt én találtam ki. Vagyis ha sok kicsi reklámról mutatom meg, hogyan manipulálja egyszerű klisékben gondolkodó elidegenedett fogyasztóvá az individuumot, akkor eljő majd az öntudatra ébredés ideje, a nép kreatív ellenes jelszavakat skandálva az utcákra vonul, én pedig élére állván ezen alulról jövő mozgalomnak... nem doktor úr, azok nem az én bogyóim, szerintem az Emese hagyta itt, amikor a Mátyás királlyal, meg a Pinokkióval leszaladtak a bankba dezodort venni.

*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10