5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Bonux reklám

*************************

Bonux kettő az egyben mosópor - 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Amikor az ember kirándulni indul, visz magával dolgokat. Olyan dolgokat visz magával az ember amikor kirándulni indul, amelyek általában nincsenek ott, ahova kirándulni indul, de mégis szüksége lehet rájuk, miközben kirándul. Az ember általában a természetbe indul kirándulni. Tehát olyan dolgokat visz magával az ember amikor kirándulni indul, amelyek nem fordulnak elő spontán a természetben, mégis szüksége lehet rájuk az embernek, miközben kirándul. Például virágillatra.

***************


***************

Ugyan hagyd már. Most szét akarod vaslogikázni ezt a szürke kis mosópor reklámot, azzal a vicceskés kis betéttel, amiben a színművész úr virágillatot érez, pedig nincs is ott virág, csak a pulóvere illatozik virágosan a fantasztikus mosóportól. Ugyanis az egy olyan hegyormos terep, sziklával, meg némi fűvel, és tényleg nincs ott virág. Amiképp az Antarktiszon sincs, pedig az is természet. Tényleg csak a pulóvere szaglik. Az a két másik kiránduló bolondnak is nézi, ahogy azt az egyik testbeszédileg ki is fejezi.

De a fene egye meg, a művész úr nem látja, hogy nincs ott virág?

Hát nem látja, mert nem néz körül, meg különben is nagyon fáradt, és szórakozott, meg egy kicsit szenilis is már, szóval nem tűnik fel neki.

De a macska rúgja meg, jöttükben át kellett hogy haladjanak virágos helyeken, a hegyek nem közvetlenül az aszfaltból nőnek ki!

Gellért hegy?

Jó, de ott is van kertészeti tevékenység, vannak ültetett virágok, na! Nehogy már a szaros mosóporod illata valódibb legyen a valódinál!

De a művész úr pont ott gyengült el annyira, hogy elkezdett ürügyeket keresni, miért nem érdemes tovább menni. És akkor jött neki ez a virágillat ötlet, nem gondolta át egészen, nem készített megvalósíthatósági tanulmányt (feasibility study), csak improvizált. És egyszerűen nem tudott másra asszociálni, olyan intenzíven áradt a pulóverből a hatás. Érted? Maf?nak szívózol itten csak a szívózás kedvéért.

De a jó ki..., k..., r... f..., büdös rohadt, tetves, g... g... életbe, hogy a p... b... szájba azt a jó édes aranyfarkú nénikéjét, akkor is a zöldellő természetbe megy ki, és akkor se vigyen oda nekem művirágillatot. Vagy akkor essen bele a pöcegödörbe, és ott mondja, hogy nem érdekel, mit termelt itt ennyi valag, én vagyok a Jedi lovag, mert a virágillat velem van!

Neked mi bajod? Beteg vagy? Agyadra ment a kritizálás?

Na jó, lehet, túlreagáltam egy kicsit. Azért túl, mert már túlérzékeny vagyok. Végtére is nem ér meg ez a reklám ennyit. Nem is tudom, miért beszélünk róla. Igen, a művész úr elfáradt, szeretne ott lepihenni, és akkor ő majd ül ott a természet lágy ölén, ahol véletlenül épp nincs virág, vagyis már csak az hiányzik, de szerencsére ezt pótolja a pulóveréből áradó virágillat, amit ez a nagyszerű mosópor helyezett oda a mosás alkalmából. És ez olyan erős, hogy kitart egész nap. Ez nem kamu, mert oda is írták alulra, miszerint szekrényben tárolt ruhák teszteredménye alapján. Értem a koncepciót.

Na látod, nem vagy te egy reménytelen eset.

De ha egyszer szekrényben tárolt ruhák teszteredményei alapján igazolt az egész napi hatás, akkor honnan a kib... büdös, sz..., h..., g..., t..., g...., k... életből veszik, hogy az a széljárta hegytetőn is egész napos lesz? Mi? Na erre válaszolj te kreatívok mocskos bérence te! Mert ha mondjuk a színművész fószer urat egy virágos mezőt ábrázoló díszletben látnánk játszani a kedvenc kék pulóverében, és a nézők összesúgnának, milyen jól alakít, szinte még a virágok illatát is át tudja adni, akkor mi összemosolyognánk a képernyők előtt, és tudnánk, hogy miért e drámai hatás. És vennénk ilyen mosóport rengeteget.

Te menthetetlen vagy. Itt csak egyszerűen arról volt szó, hogy nincs itt virág, mégis érzem, pulóverből jön, mosóportól és kész. Ennyi.

Ennyi? Majd adok én neked annyi ennyit, te sz..., k..., m..., t..., z... seggű, csak kapjalak el! Te kreatív!

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}