1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Activia reklám

*************************

Activia joghurt - 30s +++ Értékelés: 4,0/10

És megint egy újabb élethelyzet. Ugyanis így kell ezt csinálni. Mutassunk be minél több élethelyzetet, minél többféle szereplővel (azért inkább többnyire csinosabb nőkkel), szinte bástyázzuk körül a befogadót élethelyzetekkel, azaz mintegy fedjük le közel valamennyi lehetséges élethelyzetét, és mutassuk meg, hogy mindegyikben szarul érezné magát, ha nem volna minden rendben odabent. De szerencsére van nekünk idekint egy termékünk, ami segíthet.

***************

***************

Jelen darabunk főszereplői megint csak fiatal, inkább fiatalos nők, ahol egyikőjükről kiderül, nincs minden rendben neki odabent. Ezzel együtt nyilvánvalóvá válik, hogy ez a hölgy igen zárkózott, magányos életet élhet, hiszen eleddig még egyetlen vonatkozó termékreklámmal sem találkozott, se egy olyan partiban ahová most ment, gondolom száz évben egyszer, se tévében, se rádióban, se moziban, se sehol. Ez pedig nem kis teljesítmény a termékről szóló ilyen intenzitású reklámnyomás mellett. Szerencsétlen sorsú hősünk ezért tüneti kezelés gyanánt egy előnytelen kardigánnal próbálja palástolni feszítő odabentségét. De barátnője természetesen nem hagyja cserben. Tudod nekem mi segített - kérdi, és máris a hűtőhöz vezeti barátnőjét. A rendszeres étkezés, és az Activia. Ugye ezt már megbeszéltük, ez olyan, mint amikor azt mondjuk, fogyaszd fogyasztó tablettánkat, és mellette tartsd be szigorú diétánkat. A fogyás garantált. A tablettáért nekünk fizetsz, a diétát te veszed meg, ez utóbbitól biztos lefogysz, és a végén még nekünk köszönöd meg. Ha pedig rendszeresen étkezel, akkor a kaját te veszed meg, a joghurtunkért nekünk fizetsz, az előbbitől biztos elmúlik a feszülésed és a végén még nekünk köszönöd meg. Ügyes.

És ugye meg tetszettek figyelni, hányféle ember (nő) tárta már fel nekünk odabenti gondjait, hányan néztek bátran a szemünkbe és vallották meg őszintén intim belső szférájuk nem egészen ideális voltát, amely állapotot ha egyszerűen akarnék leírni, talán úgy fejezhetném ki magam, hogy állandóan fel vannak fúvódva, mint állat, és piszkosul tele van a tökük azzal, hogy mindig recsegve szétfingják a társaságot, valahányszor emberek közé mernek menni. Szerintem kellene csinálni űrhajósat is, mert ott konkrétan életveszélyt is okozhat egy ilyen belső feszülés hirtelen oldódása, ugyanis a delikvens keményen nekicsapódhat a falnak, vagy ne adj isten egyenesen kirepülhet az űrbe.

De visszatérve jelen reklámunkhoz, szeretném felhívni a figyelmet egy fontos tényezőre. Úgy tűnik, a gyártó megunta az ilyen magamfajta alakok piszkálódásait, és kemény tudományos alapokra helyezte a termék jóságának igazolását. Mert mit is hirdet fennen a záró felirat? A Debreceni Egyetem Orvos- és Egészségtudományi Centrum által végzett fogyasztói felmérés igazolja, hogy a résztvevők 88%-a érezte az Activia emésztőrendszerre gyakorolt jótékony hatását 15 nap múlva. Egyébként a narrátor néni a 15 napot már nem említi. Ugye ez nagyon bizalomgerjesztő? Nem, nem hazudtak, csakugyan volt felmérés. Persze te most azt hiszed, ez úgy zajlott, hogy volt egy kontroll csoport, az egyik csoportnak Activiát adtak a másiknak meg valami Bifidus mentes (placebo) joghurtot, egyik dobozon se volt felségjelzés, és még a vizsgálatvezető se tudta, melyik dobozban mi van. Majd precíz labor vizsgálatok következtek. Ezzel szemben nem volt kontroll csoport, az alanyok ismerték a terméket, amit az ismert kiszerelésben kaptak, tudták mit várnak tőlük, és csodák csodája, mindenféle labor nélkül úgy érezték, mintha emésztőrendszerük jótékony hatás alatt állna. És neveztetik ez tudományos vizsgálatnak, amelyhez egy patinás kutatóhely a nevét adja, és amelyet aztán lehet nagy betűkkel büszkén hirdetni. Jó napot kívánok, mi vagyunk a Danone pénz nem számít multicég, dokikám, kellene egy jó kis nagyon tudományos felmérés a termékünkről, hogy vajon van-e jótékony hatása? De tényleg nagyon őszintén kíváncsiak vagyunk, hogy vajon van-e? Mert ha nincs, hát bevonjuk az egészet, oszt leírjuk a veszteséget. Nem dehogy, nem fogunk haragudni és a munkáját méltó módon fogjuk elismerni. Nem, dehogy az eredményhez méltó módon. Attól függetlenül.

De szerencsére az eredmény a gyártót igazolta. A vizsgálatra vonatkozó információkat az activia.hu honlapról, illetve telefonos rákérdezés útján nyertem. Most mennem kell. Valami feszül bennem idebent.

*******************************************************************************

Értékelés: 4,0/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 6/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 2/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10