1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

UPC reklám

*************************

UPC Digital - 30s +++ Értékelés: 6,4/10

Igen, jól látják, Szőke kapitány után is van élet. Az nagyon egy vicces sorozat volt, mert a Szőke-Bladár az eleve egy nagyon vicces kombináció. Bár sokszor kissé nehéz volt kötni magához a termékhez a show-t, de mindegy, jót nevettünk. Azonban minden elmúlik egyszer. But the show must go on - a show-nak folytatódnia kell.

***************

***************

Szóval van itt nekünk ez a két technikus figura, kicsit furák, főleg az egyik, akik az alapszolgáltatáson túlmenően némi hozzáadott értéket is nyújtanak a kedves megrendelőnek. Itt például miután beszerelték gazdagékhoz a UPC Digital HD minőségben is megjeleníteni képes szolgáltatását, azonnal nekilátnak a hozzáadott érték kiszolgáltatásához, mert az ennél a derék cégnél ráadásként jár. És milyen kreatívak a technikus munkatársak. Lám, a képernyőn delfinek ugrálnak, és lám, a kolléga már ugrik is befelé talpal előre szép vigyázzállásos testtartásban a házigazda medencéjébe. Rezzenéstelen arcú másik kolléga látva ezt, azonnal veszi a lapot, orrcsíptetőt ölt, s követi társát. Szép szinkronúszás gyakorlat bontakozik ki. Kétségtelen, a bemutatott figurák technikai színvonala nem túl magas, de a művészi kivitel értéke azért több, mint ami a két bokszeralsós technikus kollégától munkaköri kötelességként elvárható lenne. Igaz, a piknikező házigazdáék és vendégeik kissé elhűlve bámulják a távközlési cég alsógatyás munkatársainak különös bemutatóját, de hát ki ne lepődne meg, ha mondjuk a bojlerszerelő dolga végeztével egy jót fürödne a kádunkban. De semmi vész, technikusaink komoly arckifejezése is elárulja, ők itt most csak a dolgukat teszik, elvégre a cég szlogenje szerint mindent meg kell tenniük a szórakoztatásért. És így cselekednek a cég más szolgáltatásai okán is, telefon esetében a csilláron mutatnak be lengőgyakorlatot, internet beszerelése alkalmából pedig sajátos diszkó mozgással dobja fel a hangulatot a furcsább arcú kolléga.

Nos, hogyan döntsünk? Elfogadjuk ezt a humort? Nekem személy szerint eléggé bejön, én érzékeny vagyok a helyzetkomikumra, és a két karakter megformálása elég jól sikerült ahhoz, hogy kellően, de nem túlzóan abszurddá téve a jelenetet, az komikusnak legyen felfogható. És azzal, hogy ők egy konkrét szolgáltatás konkrét realizálói még csak nem is szakadnak le mérföldekre a reklámozandó termékről, nem mondhatjuk, a sztori marad, a termékre nem emlékszünk. Már az is elég, ha az rögzül, igen ezt egy UPC reklámban láttuk. Aztán még a végén UPC előfizetők leszünk. (Zárójelben jegyzem meg - láthatod - én soha nem egy reklám hatására választok távközlési szolgáltatót. Az persze infó, hogy egyáltalán létezik ilyen.)

Picit szégyellem, hogy kvázi megdicsértem egy reklámot, ígérem, legközelebb majd vigyázok.

******************************

Értékelés: 6,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 6/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 7/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 6/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 6/10

 

{mxc}