Külföldi
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

PUR reklám

*************************

PUR Duo Power mosogató – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

És megint és megint és megint és újra és újra és újra. Miért van ez? Miért van az, hogy például amióta ember jár a földön, azóta kopasz férfi is jár a földön, és azóta hajnövesztő szereket is kínálnak a földön. De azóta is kopasz marad a férfi a földön. Amiképp azóta is nehéz a rászáradt trutyitól megszabadítani az edényeket a földön. És mégis mozog a föld.

***************

***************

Tehát a kérdés, miért hisszük el azóta is? A föld mozgása rendben van, azt igazolták tudományosan, de a hajnövesztőt és a mosogatószert még soha. Mindkettőnek saját tudományos tapasztalásom a cáfolata, bár kétségtelen, én egymagamban nem vagyok statisztikailag figyelembe vehető tömeg. De mégis évezredek óta elhisszük, íme, most talán ez lesz az igazi minden eddigi tapasztalásunk ellenére. A furcsa az, továbbra sincs igényünk valamiféle általunk is belátható tudományos igényű magyarázatra, a reményünk, hogy most talán tényleg megkapjuk a végső megoldást, töretlen marad. Miért? Ráadásul a meggyőzés eszközei sem változnak, ugyanazokat a képeket látjuk, ugyanazokat a mondatokat halljuk. Nincsen többé kopasz fej! Itt a forradalmian új súrolószer! Már nem a kopasz fejre, csak példa az évezredes szövegekre. Vagy ezt nem kellett volna elmagyaráznom?

Na mindegy. A rejtély továbbra is rejtély marad, gondolom a pszichológusok, humán etológusok, és más ilyesféle haszontalanságok tudói tudnak erre elméletet, disszertációt, munkásságot generálni. Én csak annyit vonok le, az emberi természet már csak olyan, ha a megváltoztathatatlanra kínálsz megváltoztathatósági megoldást, biztos, hogy kipróbálja, legfeljebb a megváltoztathatatlan továbbra is megváltoztathatatlan marad. A megváltoztathatóval más a helyzet, ott van kockázat, mert lehet, a még könnyebb megváltoztatáshoz kínált megoldás, ha nem jön be, esetleg a megváltoztathatót is megváltoztathatatlanná teszi. Na most ez egy nehéz filozófiai szöveg volt, ha nem érted, nem kell még egyszer elolvasnod, vagy nőj fel hozzám kisfiam.

Annál inkább értik ezt a kreatívok, és gátlástalanul ki is használják. Halálnyugalommal nyomatják ugyanazokat a sztereotípiákat, és halálnyugalommal kaszálják be érte a pénzt. Egyébként ha ez a halálnyugalomra való képesség feltétel a kreatív felvételin, én jelentkeznék. Persze főleg a pénzért. De miket is beszélek, elvégre van nekem gerincem. Mert tessék csak nézni, mi is van itt.

Rendkívüli dolog történik a családban, apuka bevállalja a mosogatást. Ámul és bámul is a többi családtag. Ez hülye. Szerintem ezt gondolják. És tényleg, látjuk, apukának valóban fogalma sem volt, mi fán terem a mosogatás, mert meglátván a mosatlan edényhalmot, ijedten hőköl hátra. De főleg azért, mert rájön, hogy „a rászáradt tészta, rizs, vagy krumpli maradék eltávolítása mindig nagy problémát okoz”. És nagyon szemléletesen látjuk is, ahogy a piszkos edények szimbolikusan nagy problémává nőnek. Az egyikben tényleg nagyon szellemesen tologat az apuka egy óriási dörzsikét. Mert hogy többnyire nincs mit tenni, csak súrolni és súrolni. Vagyis feltételezzük, hogy a kedves rétegnéző már nem emlékszik az eddig reklámozott forradalmian új megoldásokra, lásd bevezető okfejtésünket. Na de most… na de most felejtse el ezt a problémát, és itt persze mutatni kell valami mást. Duo Power. Vagyis itt most kettő van az egyben. Itten két komponensünk van, tetszik látni. Egy a keményítő, ugye emlékszel, rászáradt tészta, rizs, és krumpli, továbbá egy a zsír ellen, mert az előbbiek mellé sokszor zsír is társul. Az eddigi megoldásokkal nyilván az volt a baj, ha oldotta a keményítőt, nem oldotta a zsírt és fordítva. Aztán valaki rájött, hogy tegyük bele mindkét hatóanyagot ugyanabba a flakonba. Persze lehet, mindennek nagyon mély tudományos alapja van, de hát én csak a termékismertetőre tudok hagyatkozni a buta fejemmel.

Majd a megszokott képeket láthatjuk, vagyis amint az új szerrel szinte érintés nélkül eltávozik a szenny, ellentétben a kontroll edénnyel, ahol a nyilván hagyományos (eddig reklámozott) módszerrel meg nem. Ja meg persze a család ámulva, bámulva dicséri a hős apukát.

Hogy akkor eddig hazudtunk volna? Ugyan dehogy. Most is hazudunk. Illetve nem, mert ha picit beáztatod, és belenyomsz ilyet, akkor picivel tényleg hamarabb lazul, de különösen akkor, ha teflont, vagy kerámiát használsz, persze ez esetben nem is kell szinte még ez a szer sem, de nagyanyám mondott egy olyan tuti módszert, hogy… mit hagyjak abba?

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 14 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

5.png6.png1.png4.png2.png8.png
Ma143
Tegnap129
Ezen a héten1202
Ebben a hónapban5034
2014.10.25 óta561428

Látogató infó

  • IP: 3.237.66.86
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2020. november 29. vasárnap, 23:17