1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Domestos reklám

*************************
Domestos BACTI-STOP ? 20s +++ Értékelés: 4,8/10
Végül is mégiscsak más, ha megismerhetjük az ellenség arcát. Szembenézhetünk vele, egymásnak feszülünk face to face, és így felmérhetjük, valójában kivel is állunk szemben, és mérlegre tehetjük még azt is, valóban el akarjuk-e pusztítani őt, vagy esetleg beszélhetünk róla. Ha az ellenség arctalan, személytelen, akkor ? valljuk be ? sokkal könnyebben nyomjuk meg azt a bizonyos gombot. Vagy tesszük be a vécébe az új tisztító rudacskát.

***************


***************

Ezért mivel a baktérium is ember, őt is anya szülte, érzései vannak, vágyai, kedvtelései, barátai, akikkel például együtt szereti űzni a kedvteléseit, én bizony kétszer is meggondolnám, mielőtt vadállati módon legyilkolnám őket. Hát most kinek ártanak azzal, hogy gondtalanul, boldogan fürdőzködnek ott a hatalmas vécétó kéklő vizében? A külső alapján pedig – mint tudjuk – nem szabad ítélni. Igen, valóban elég rusnyák. Nem kifejezetten humanoidok. És? Hogy az értelem milyen formában manifesztálódik, az nem szabad, hogy fokmérő legyen. Igenis tessék előbb megpróbálni a tárgyalás módszerét, mielőtt valamiféle végzetes, visszafordíthatatlan következményekkel járó lépésre szánnánk el magunkat!

Hogy én miket beszélek itt össze-vissza?

Elnézést, én csak belehelyeztem magam a sztoriba, felvettem a fonalat, érzelmileg ráhangolódtam az adott közlés eszköztárának megfelelő miliőre, és megpróbáltam e módszer segítségével bizalmat ébreszteni magamban a termék iránt, hiszen nyilvánvalóan ez lehetett a kreatív elgondolás. Jó, belátom, az, hogy én kvázi megsajnáltam szerencsétlen halálra ítélt baktériumokat, valószínűleg nem tipikus célcsoporttag reakció. Csak valahogy bennem még nem múltak el a mesék. (Tessék vigyázni, most egy ilyen fennköltebb, sztereotip, kicsit szentimentális rész következik.) Mert akivel lehet beszélni, azzal beszélni is kell. Ha felfedezed az értelem csillogását, akár egy baktérium szemében is, akkor mielőtt lőnél, szólítsd meg. Szólítsd meg az értelmét, szólítsd meg a lelkét. A szeretet hangján érintsd meg a szívét. Meglátod, a szeretet hangja, mindig visszhangra talál. Bizony mondom néked, ha baktérium társadban csak a lélektelen, féktelenül osztódó gonosz kórokozót látod…

De Jenő kérem, a baktériumok valóban lélektelenül osztódó kórokozó organizmusok, kivéve, amelyek hasznosak, de most nem ezekről van szó, hanem amelyek egy vécében leledzhetnek például, és különben is miket hord itt össze egy vicces animációról, ami csak mulatságos módon próbálta aláhúzni az új termék nagyszerűségét.

Ja értem, ez esetben megint elnézést. De mégis. Szerintem egy ilyen veszélyes fegyverrel nem volna szabad játszadozni. Hiszen még magára a használójára is fenyegetést jelent. Mert amikor a baktériumfőnök belenéz a messzelátójába, mit lát? A terméket, és egy feliratot, miszerint: „A WC-rudat alkalmazza biztonságosan! Használat előtt mindig olvassa el a címkét, és a használati utasítást!” Mennyire veszélyes lehet ez a termékcsalád, ha újból és újból meg kell győződnünk a címke alapján, vajon nem egy másik terméket tartunk-e a kezünkben, mert az esetleg végzetes következményekkel járhat. A használati utasítás elolvasására való felszólításra is nyilván a termék nagymértékű összetettsége miatt van szükség, nehogy véletlenül a vécébe való behelyezés helyett a seggünkbe dugjuk fel azt.

Alpári vagy Jenő.

Akkor mondok mást. Ugye a baktériumfőnök azzal indít, hogy á a szokásos vécérúd. Jó a buli bacikáim? Szóval ezek szerint a termék előző verziójához már hozzászokott, hozzá mutálódott a baci sereg. Ehhez mikor fognak? Honnan tudom majd meg, hogy már nem hatékony?

Szerencsétlen flótás! Mégis mit gondolsz? Szerinted a reklámok miért vannak?

*******************************************************************************

Értékelés: 4,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}