Esprit reklám
*************************
Esprit - 20s +++ Értékelés: 4,8/10
Magányos fiatal nő éjszaka a hídon (mólón) tétován kódorogva. Őszi falevelek pörögnek, görögnek hideg szélben. Fiatal férfi hajába túr. Fiatal nő arca elfordul, szőke haját a szél durván kócolja. Fiatal férfi rohan, rohan, fiatal nőt elkapja. Felülnézetben. Levelek görögnek. Hátulról, elölről egymást átölelik, ajkak kicsit megnyílnak, szerelmesek ezek.
Levelek görögnek, lepkévé lesznek. Csoda. Fiatal nő nyúl utánuk. A szerelem csodákra képes. Engedd, hogy elvarázsoljon. Mennek a mólón, mennek a tengeren, éjszakai égre felhőkből fest a szél furcsa képeket.
***************
***************
Balladai. És hogy mi a vége? Vajon a fiatalok azon a bizonyos tengerbenyúló, végtelen mólón megtalálják a boldogságot? Az élet véges-végtelen mólóján? Az ő közös életmólójukon? Amelyen kéz a kézben indultak el a vészjósló éjszakai ég alatt tele reménnyel és szerelemmel? A boldogság megannyi falevélből lett pillangói között? Vajon a boldogság, vajon a szerelem épp úgy elszáll majd egykor akárcsak ezek a gyönyörű pillangók? Akarod tudni? Megmondom, elárulom neked hogyan teljesedik be életük, eléd gurítom hát sorsuk fonalát, hogy aztán a lábad előtt bomoljék az ki mindenki okulására. Az a vége, hogy Esprit Celebration. Új illat nőknek és férfiaknak.
Szóval ez nem egy hónaljmalac koncepció, ugye rögtön észrevetted. Ott azt mondták, ha büdös vagy frecskeld be magad a termékkel és aztán nem leszel te olyan büdös. Itt viszont van hangulat. Sejtelmes. Kicsit erotikus. Kicsit romantikus. Nagy, vad, pusztító érzelmeket sejtető. Érzed már az illatát? Nem, ne a régit, mostantól ennek a hevületnek új illata van. A régit cseréld le. Új hevülethez, új illat kell. Persze, igazad van. A nőt is cseréld le. Úgy egyszerűbb. Jól van, te meg cseréld le a férfit. Egyenjogúság. Csak az illatot ne keverjétek össze. Bár manapság már ki tudja? Mindenesetre beszéljétek meg előtte ki lesz a férfi és ki a nő. Mert ha már rajtatok a termék, nincs apelláta. Az a nő, aki a női illatot locsolta magára és fordítva.
De mégis, tessék mondani, hogyan vesz rá engem ez a metaforikus, szimbolikus, impresszionisztikus, allegorikus, és más ilyesmi reklám, hogy épp ezt a terméket vásároljam? Milyen valós szükségletemre tapintott rá, amitől majd a homlokomra csapok?
Ön nagyon buta kedves Jenő. Ön itt hangulatba lett hozva, önnek itt egy fílingje támadt kedves Jenő, amibe önnek a háta kicsit beleborzongott. És önnek ez olyan furcsán kellemes, izgalmas élményként ülepedett le a lelkében. Kicsit függő lett ettől ön kedves Jenő, és most már tudja, hogy mivel, milyen anyaggal lehet ezt a kábító élményt esmét magának felidézni. Igen, a vonatkozó termékkel. És ha loccsint magára belőle, meglátja, önbizalma támad, és lesz önnek valódi olyan élménye is. Nem tudom érthető valék-e kedves Jenő? Menjen hát, vegyen ilyet is olyat is, oszt loccsintson egy adagot az asszonyra is, majd menjenek ki éjjel a stégre romantikázni. Garantálom, látni fogja, az önök stégje is a végtelenbe vész. Csak igyon hozzá eleget.
******************************
Értékelés: 4,8/10 pont (ISTCT szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 3/10
A látvány (Scene) - 6/10
A technika (Technology) - 7/10
{mxc}