0.0 of 5 (0 Votes)

Dove reklám

*************************

dove logo izzadásgátló – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Úgy tűnik, a pandémia nem különösebben hagy nyomot a reklámok világában, sehol egy vakcina reklám, vagy miért éppen remdesivir-t vegyek más hasonló termék helyett, miért éppen ez a termék tesz engem egy életre boldoggá. Na jó, tényleg kicsit morbid lenne, miszerint ameddig nem ismertem ezt a terméket, addig naponta meghaltam, de ennek vége. Most már ezt a terméket használom. Úgyhogy nagyon helyesen a nincs itt semmi látnivaló tessék tovább haladni elve mentén maradunk a megszokott környezetben, például a hónaljak vidékén…

***************

***************

Mert a statisztika, az statisztika. Azzal nincs vita. Ha egyszer a megkérdezett 297 magyar nő közül, akik éppen nem ezt használják, 82 % azt mondta, hogy váltana erre a termékre, akkor tényleg nincs vita. Meg van szavazva. Na de vajon miért mondta ezt? Megnézte ezt a reklámfilmet? Azt hiszem inkább kipróbálta a 297 magyar nő, milyen is ezzel befecskendezni, vagy mit is csinálni a hónaljukkal, aztán elmondták a véleményüket. Hülyeséget beszélek, hisz a videó alatt oda is van írva, kipróbálták, csak nem figyelek. Meg se kellett nézniük a reklámot. Szerencsére. Ha előbb megnézték volna, talán nem próbálták volna ki. Azt hiszem ezt általánosíthatjuk. Lehet, az emberek egy jelentős része azért nem vesz meg egy terméket, mert ki sem próbálják mivel előtte látták a vonatkozó reklámot, ami elvette tőle a kedvüket. Tessék ebbe mélyen belegondolni.

Ez egy becsületes cég. Végrehajtott egy világméretű terméktesztet. És mit csináljunk, ez a termék tetszett mindenkinek a legjobban. És ezt még egy reklámfilmben sem tagadhatják le, ha már így esett. Mindenféle nemzetközi hölgyeket látunk, akik termékboldogok. Termékboldogságnak nevezzük azt a boldogsági állapotot, amikor a szervezetben a nagymennyiségű endorfin felszabadulása visszavezethető egy konkrét termék hatására. A termék általában pénzért vehető meg, amiképp az egyéb opiátok, mint például az ópium, morfium, heroin. Jaj dehogy állítom, hogy az itt reklámozott termékben ilyesféle dolgok lennének, nem, de látva a boldogságban úszó hölgyeket, nincs is rá szükség, hisz a hatás ugyanaz. Felszabadul az az endorfin, és kész. Termékboldogság.

A nők, akik persze nagyon szimpatikusak, illetve nyilván azok az életben, csak itt nem az életben vannak, hanem egy reklámban, ahol el kell játszani, őszintén és önkéntelenül ez jött ki a szájukon, ahogy megtapasztalták a termék fantasztikus hatását. Az egyik szerint, aki Olaszországot képviseli, sokkal szebb lett, mármint a hónalja. A másik Brazíliából annak örül, hogy ez valódi védelem, és közben mélyen a szemünkbe néz. Szegény, eddig nyilván csak vágyta a valódi hónalj védelmet, próbálkozott ezzel, azzal, és most végre megtalálta, bármit is jelentsen a valódi védelem ebben a vonatkozásban. A harmadikat Hollandiából eddig a kemény hónalj szindróma kínozta, de ennek vége, most már olyan puha a hónalja, hogy csak na. Örül is neki, el van varázsolva. A brit és az olasz versenyző annak örül, hogy a dolog sokkal frissebb. Mondjuk ezt én nem értem, miért vásároltak azelőtt nem friss terméket, meg kell nézni a lejárati időt, de attól tartok, mivel nem én vagyok a célcsoport, tán nem is tudom helyesen értelmezni ebben a konstellációban a frissesség fogalmát. A brazil hölgynél sajnos egy konkrét kellemetlen pszichés mellékhatást figyelhetünk meg, miszerint oly mértékben fetisizálta a hónalját, hogy így, felemelt karokkal szeretne beszélni ezentúl mindenkivel. Ja, bocs, ez vicces, nem gondolja komolyan, csak termékboldogságában így örül most.

Aztán jön a termékismertetés, ahol megtudjuk, a termék a magyar nők körében is 2/3-os többséget ért el, illetve hogy negyedrészben hidratáló krém is van benne, ami jó. Majd végül Louise, a brit hölgy rövid operaáriával fejezi ki imádatát a termék iránt. A magyar nézők kedvéért az ária nem az eredeti művész hangján, hanem magyar interpretációban csendül fel. A szájról ugyan leolvasható az I love it, de mindenképpen elismerést érdemel az alkotók, illetve a magyarítók abbéli igyekezete, hogy minden magyar állampolgár számára egyértelművé tegyék, ez a termék igenis alkalmas a termékboldogság kiváltására. Én megmondom őszintén, nem alkalmaznám, és nem csak azért, mert nem kifejezetten a férfinépet célozták meg vele, hanem mert túl könnyen válok függővé, és gyenge az akaraterőm. És mivel a fájdalomküszöböm is alacsony, lehet, belehalnék az elvonási tünetekbe…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10