5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Budapest Bank reklám

*************************

Budapest Bank Hitel Expressz - 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Nincs mese, az Emese kultusz immáron szárba szökkent, egy ország figyeli lélegzetvisszafojtva az ARC harcát az értetlenkedő főnökökkel. Merthogy az ország is harcol mostanság a maga értetlenkedő főnökeivel, nem csoda hát, hogy a nép mély empátiába esik Emesét látva, és azonnal felismeri, hogy voltaképp ő a magyar Jeanne d'Arc. A budapestbanki szűz.

S mint minden rendes szűznek, Emesének már honlapja is vagyon, ahol a nép hódolhat Emese szentsége előtt. Ottan például van egy emlékkönyv is, amelybe bárki írhat újabb ötleteket Emese harcát segítendő, és hogy nagy szüksége van rá, annak bizonyítékául álljon itt e filmdráma, amely Emese legutóbbi ténykedését dokumentálja.

***************

***************

Szóval itt az a vicc (remélem), hogy Emese leesett állal csodálja főnökét, amiért az kitalálta, mit akart közölni szerencsétlen alkalmazottja a boldogtalan ügyfelekkel. Mert ugyebár ha ennek kitalálása szinte csodaszámba megy, azaz mintegy gondolatolvasói képességek kellenek hozzá, akkor miképp találhatná ezt ki egy átlagügyfél? Szerinted Emese? Szóval ez a vicc benne, hogy Emese olyan buta, hogy még ezt az egyszerű logikai műveletet sem képes elvégezni. De szerencsére a narrátortól megtudjuk, hogy az ügyfelek tudják, mire fordítsák a pénzt, csak a bank nem tudja, mert például a teljesen idióta Emese fizetésére fordítja. De nem is ez a lényeg, hányjunk fittyet Emese idétlenkedéseire, mert a lényeg, hogy a termék mennyibe kerül havilag. És hát térjünk a lényegre, szól a szlogen, és akkor mi halkan megkérdezzük, hogy miért nem azzal kezdjük? Hát azért, és ezt már sokszor elmagyaráztam, mert az Emese csinálja itten a feelinget, hogy ez itt egy kedves, bohókás, kicsit hülye bank, vagy valami ilyesmi, és az Emeséről majd mindig a Budapest Bank jut az eszünkbe, és ha már bank, akkor gyorsan tranzakciózzunk ott egy kicsit. Emese az áruvédjegy. Mint Svájcnak az óra. Mint Shell-nek a kagyló. Mutasd a védjegyed, megmondom ki vagy. De hogy fog Emeséről eszembe jutni, hogy Hitel Expressz? Mert ha mondjuk a kép mutogatása helyett egy megafonba ordítaná bele, miszerint Hitel Expressz érkezik a harmadik vágányra a vágány mellett tessék elélvezni, vagy de jó kondícióban tetszik lenni, tán csak nem Hitel Expresszel utazik? Értik ugye? Hitel, jó kondícióval. Mert így legalább elkezdené bevésni a terméket valahogy.

Ez nagyon jó. Megyek, most azonnal beírom ezen zseniális ötleteimet Emese emlékkönyvébe a honlapján. Jut eszembe, tudják, hogy egy-egy jó ötletért akár milliókat is fizethet egy reklámcég? Szóval csak szórják a sziporkáikat abba az emlékkönyvbe tök ingyen. Én megtehetem, mert én nagyon, nagyon gazdag vagyok. Azt hiszem.

**************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 2/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 5/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 4/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}