1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

normaflore reklám

*************************

normaflore kapszula – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

A részletek az ördögben rejlenek. Vagy mi. Ja, nem, fordítva, az ördög a részletekben rejlik. Egyébként szerintem mindegy. Mert hogy az ördög, az ördögi mindig nagyon részletes, minden kínját nagyon aprólékosan át tudjuk élni, illetve valóban a részletek pontosabb vizsgálata láttathatja meg velünk a gonosz részleteket is. Vagy mi. Mi vagy. Szóval valahogy így szoktam magam érezni általában egy reklám megtekintésekor, mint ahogy most te a fenti okfejtés elolvasása után.

***************

***************

Igen, a gyermeki baj mindig nagyon nagy baj, bajabb, mint a felnőtt baj, mert az sosem olyan nagy baj. A gyerekbajhoz viszonyítva úgy értem. Ezért ha gyerek, akkor te sokkal puhább vagy, úgy hatol beléd az üzenet, mint forró kés a vajba. Igen a gyermeki baj az báj. Olyan bájosan vannak bajban ezek a gyerekek. Ez a kislány is olyan megejtően bájos, ahogy a macijától kérdezi, vajon neki is bántja-e a pocakját a gyógyszer? És hogy jobban szeressük ezt a kislányt, vagyis hogy a beleérző képességünk (empátia) még inkább fel legyen turbózva, a kislány pizsamáján egy nagy piros szív látható. Látszik, a gondos kreatív minden összetevőt gondosan mérlegelve, mit mérlegelve, patika mérlegelve helyezett el a képi világban, hogy rád a lehető legnagyobb hatást gyakorolhassa, hogy téged a lehető legjobban előkészítsen az üzenet befogadására. Ugye észrevetted, még a maci szája széle is lefelé görbül, erősítve a „termék nélkül nagyon rosszul érezzük magunkat” üzenet tudatodba, vagy inkább tudatalattidba való átmenetelét. Tehát helyesebben ugye nem vetted észre, még a maci szája széle is lefelé görbül, csak magad se tudod, miért görbül neked is lefelé a szájad széle, miért törsz ki egyszer csak heves zokogásba a tévéd előtt ülve. Mondom neked, ez egy szakma. Sokszor mondtam már, de te nem akarod sehogy se elhinni.

Ott fekszik tehát a kislány és macija az ágyban, és a kislány feltételezése szerint nyilván a macinak is hasmenése van. Hát nem bájos? Ilyen történeteket szoktunk egymásnak mesélni társaságban a gyerekeinkről. Magunkra ismerünk. Emlékszel, tanultuk, ez nagyon fontos elem, közel hozzuk a nyájas rétegnézőhöz a helyzetet, tudjon szegény minél inkább azonosulni. Például ez a konyha. Már ahol az anyuka mosolyogva terméket kever a kislány italába. A kis termékkeverő. Igen, mosolyogva, mert jó, jó, a gyereknek ugyan hasmenése van, lehet, kiszárad és kórházba kell majd vinni, de ennek annyira kicsi a valószínűsége ha van ilyen termék itthon, hogy nyugodtan mosolyoghatunk az egészen, nem lesz itt semmi baj. De visszatérve a konyhára, ha hiszed, ha nem, nekem is pontosan ilyen kenyérpirítóm van, és a késkészletem is pont így néz ki. És ha hiszed, ha nem, a mosogató csaptelepünk is pont ilyen csicsás volt, amíg el nem váltunk és akkor el kellett adni a házat, de szerencsére a gyerekek már felnőttek addigra, de akkor is nagyon igazságtalannak tartom, amit és ahogy az asszony… vagy ez… illetve, hogy ez nem ide? Mondom neked, hogy ez egy szakma. Látod mennyire involválódtam? (Bevonódtam, te mai gyerek. Ja, tortabevonóval… ja, nagyon vicces…)

Jaj nagyon közel érzem magamhoz máris ezt a helyzetet. Jól dolgoztak a kreatívok, gratulálok. Bár csak hasmenésem is lenne. Annyira kívánnám akkor a terméket. Tud valaki egy jó hasmenés provokáló receptet? Mi, hogy nagy adag babfőzelék után egy liter tej? Meg egy kiló szilva? Jól hangzik.

De akárhogy is, azt mondják itt, ha mondjuk valami antibiotikum kiirtja az összes hasznos állatot a beleidből, akkor ez a termék tudja azt visszapótolni, vagyis gondoskodik a család minden tagjáról. Mert az ebben a termékben lakó állatok nagyon ellenállóak, és sértetlenül érik el a beleidet, gondolom nem maródnak szét a sósavban, ami a gyomrodban van, és akkor helyreállítják a beledben a flórát és a faunát. Ezért van a nevében is, hogy flóra. Meg Norma. Érted? Normális flóra. És legyen neked az útitársad ez a termék. Tök jó, sose utazol egyedül. Szép az a jelenet is, ahogy az apuka és kislánya együtt anyagoznak. Szép a zárókép is. Mind a kettő. Előbb egy bőrönd, ruhák, felül napszemüveg, termék, maci, majd inkább egy ágy, termék és maci egymás mellett, egy kéz pedig lágyan betakarja macit. Alatta felirat, és mondva is vagyon, hogy mit csinálj az orvosoddal és a gyógyszerészeddel. És remélem észrevetted? Ugye észrevetted, hogy a maci most már mosolyog? Hogy most már ő is jól érzi magát? Nehogy már pocsékba menjen a kreatív gondos, aprólékos, mindenre kiterjedő, finom művű, a leheletnyi hatásokat is mesterien alkalmazó… miért tudom olyan nehezen végre leírni, hogy munkája?

*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 4/10

A technika (Technology) – 5/10