1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Gentos reklám

*************************

Gentos prosztata gyógyszer – 25s +++ Értékelés: 3,8/10

Prosztatája mindenkinek van. Na jó, nem mindenkinek, de elég sok embernek, hogy ne legyen mindegy, milyen hatásfoka van egy vonatkozó gyógyszert hirdető reklámnak. A prosztata hálás téma, sok, nagyon vicces helyzetet lehet bemutatni, amikor a kedves szenvedő alany emberi méltósága e szerv rendellenes működése következményeképp a porig romboltatik. Tudjuk, ezt tartjuk mi emberek a leginkább humorosnak.

***************

***************

Mellékelt reklámunk azonban ebben a vonatkozásban dicséretre méltóan mértéktartó. Nem alázza meg a szenvedő embert, csak bemutatja magát a szenvedést. Így ha mi is ugyanabban cipőben evezünk, illetve ha mi is egy csónakban járunk a szenvedővel, akkor ráismerünk, ha nem, empátia ébred bennünk a szenvedő iránt, és szólunk a környezetünkben ily nyavalyában szenvedőknek, hogy eljött a megváltás ideje.

Jő egy idősb úriember, és tárgyilagosan közli, hogy a prosztata jóindulatú megnagyobbodása komoly gond, de kezelhető. Épp megérkezett a vásárlásból, egy jellegzetes nagy barna zacskót tar a kezében, amibe az amerikai filmekben szokták pakolni a vásárolt árut. Vagy nálunk is van ilyen? Nem is tudtam, úgy látszik, én nem oda járok. De ez itt most mondandónk szempontjából tulajdonképpen közömbösnek látszik, csak én akadok fenn megint ilyesmin.

A jóember ezek után kifejti, hogy sokáig minden pénzt megadott volna azért, hogy megoldást találjon. Közben látjuk, hogy éjjel fel kell kelnie pisilni, meg hogy milyen gáz neki ülni a megnagyobbodott prosztatáján vezetés közben. De ami érdekes, szerencsétlen ember egész idáig minden pénzt megadott volna a megoldásért, de egyszerűen eddig nem volt megoldás! Gondolj bele! Minden pénzt! Az nem semmi. De mióta a szabalpálma összetevőjű Gentos-t veszi, tudja, hogy nagyjából mennyit akar fizetni. Ez talán azt jelentheti, már lemondott arról, hogy elköltse minden pénzét, mert itt pontosan meg van mondva… na ez nem szép… mondva vagyon… ez sem túl elegáns… megállapítható, mennyi az annyi. (Azért tudok én fogalmazni.) És ha már tudjuk, mennyi az annyi, ami egy véges szám, akkor teljesen felesleges minden pénzt odaadni érte. Egyébként, hogy lásd, mennyire gondosan alkotják meg a szöveget is a szakemberek, a nagyjából szót azért kellet beletenni, mert az itt látható ár nem pontos, hanem három hónap átlaga a különböző patikákból. Lásd be, te is így beszélsz a krumpli áráról tudván, eltérő lehet a különböző árusoknál. Ezt szeretem a reklámokban. Ezt a természetes, élő beszédet. Tényleg mintha a nép ajkát hallanám.

Igen tudom, a „minden pénzt odaadnék érte” kifejezés csak annyit jelent, nagyon szeretném, mit nem adnék érte, ha volna, meg ilyesmi. Szegény ember. Nem tudta, hogy az alább felsorolásra kerülő gyógyszerek mind tartalmazzák a serenoa repens (szinonim nevén Sabal serrulata), azaz a szabalpálma kivonatát: FOREVER PRO 6, HERBÁRIA PROSTATA filteres teakeverék, PROSTA-URGENIN 320 mg lágy kapszula, PROSTAMOL UNO 320 mg lágy kapszula, PROSTAZYN filmtabletta, SABALLO 320 mg lágy kapszula, és a STROGEN UNO lágy kapszula. De hát hazudjunk egy nagyot János bácsi, végül is ez a reklám egyik legfőbb alaptörvénye. Nincs abban semmi rossz. Persze itt főleg arról volna szó, hogy termékünk milyen olcsó, különösen mióta tudjuk, mennyi az annyi. De kedves kartársam, azért a minden pénznél a felsorolt konkurens termékek is jóval olcsóbbak. Nem?

De van itt azért egy mozzanat, amellyel termékünk megpróbálja az áron túl is megelőzni konkurenseit. Nevezetesen, hogy homeopátiás gyógyszernek nevezi önmagát. Teccik érteni. Ugyanaz a hatóanyag, de az egyik homeopátiás, a másik nem. Mondjuk homeopátiás létére már az is szép, hogy mérhető mennyiségű hatóanyag van benne. Vagyis talán nem is egészen homeopátiás. De teccik tudni a homeopátia az divat itten nekünk, meg a világban is, nagy tábora van, vagyis célcsoport. Viszont azok se keseredjenek el, akik már megszokták a konkurencia termékeit, mi több, bevált náluk, csupán annyit kell csak tenniük, fogják a cuccot, feloldják, majd jól összerázzák, vagyis potenciálják, és akkor az övék is homeopátiás lesz. Na azt hiszem most jól kihúztam a talajt a Gentos termék alól.

Rájöttem, miért kellett ez a barna zacskós megoldás. A cekkerből nem lehetett volna ilyen lazán elővenni a póréhagyma mellől a terméket és felmutatni. Gondokodjá má!

*******************************************************************************

Értékelés: 3,8/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 4/10

A technika (Technology) – 4/10