1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Cofidis reklám

*************************

Cofidis fapados kölcsön – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Na jó, akkor most átadom magam megint a hatásnak, becsukom a szemem, hagyom átjönni az üzenetet, megnyitom, mi több, kiüresítem a lelkemet, hogy legyen helye benne e terméknépszerűsítőnek. Tettem én ezt már máskor is, jó módszer. Relax, indián izzasztó sátor, joint, pia, fű, lengőhorog, mindmegannyi eszköz a státuszon kívülre helyeződésnek, azaz az extatikus állapotba kerülésnek. Csináld te is, figyeld meg, ripsz-ropsz kiváló reklámblogger lesz belőled…

***************

***************

Tehát kérdés, vajon lelkesít-e engem ez a reklám annyira, hogy éppen kölcsönforrás után kutatva éppen ezt a megoldást válasszam? Illetve vajon lehet-e olyan hatással rám eme filmecske, hogy pont ettől kapjak kedvet egy eddig elérhetetlennek hitt vágyálmom megvalósítására?

Egy kérdést hallok először: A fapados kölcsönnek miért ilyen alacsony a THM-e? Ezek szerint baromi alacsony. Ez még akkor is hatna rám, ha nem tudnám, mi az a THM. (Egyébként tényleg homályos kicsit. Te tudod. Jó neked.) Ha valami alacsony, valami olyan, ami arról szól, mennyivel többet kell visszafizetni, mint amennyit kaptál (idáig jutottam a THM-el), akkor az csak jó lehet. Ugye?

Na, gondolom én ekkor, most jön valami racionális magyarázat, mi azért tudjuk ilyen alacsonyan tartani ezt, mert figyelembe vesszük az aktuális izéket, és mindig a legjobb hogyhívjákokat alkalmazzuk a micsodák generálásánál. Szóval valami meggyőző duma, ami persze nem megy bele a részletekbe, csak érzékelteti, vagy az se baj, ha hazudja, itt komoly szakmai megfontolások, üzleti, stratégiai jó ötletek nyomulnak a háttérben, tessék csak a bizalmat ide belevetni. De e helyett, jő a viccesség.

Kern András hangja szólal meg, közben fekete táblán kiírva: teória #59. Vagyis ez már a sokadik teória. Misztikum. Valami varázslat tehát, kitalálandó talány, vajon miért ilyen alacsony ez a THM? Nem, nem ismétlem el azt a gyermekded baromságot, ami itt elhangzik szépen illusztrálva animációval, a lényeg, hogy te is érzed, biztos nem így van, ez csak egy újabb gyenge próbálkozás a megfejtésre, vagyis ez egy nagy viccességesség. És mondja is a bácsi: lehet, de végül is mindegy.

Na de nekem, mint potenciális ügyfélnek, mindez mit jelent? Talán hogy egy ilyen jó kedélyű pénzintézetben meg lehet bízni a jó kedélység mián, vagy mert biztosan nem hazudnak, derék emberek ezek, vagy inkább na de akkor hol van itt a kutya elásva? Tehát akár a gyanakvás is felütheti a fejét a bensőmben. Mitől ilyen olcsó ez a THM? De a reklám nem ad magyarázatot, azt mondja, ne foglalkozz vele, te csak kacagj a viccességen, az való neked, igen, ez a te színvonalad, és hidd el a bácsinak, velünk jársz a legjobban, mert ez tény. Nézd meg az összehasonlító táblázatunkat a honlapon. Csak kicsivel kevesebb mint a felével többet kell majd visszafizetned. De ez még mindig kevesebb, mint amennyit a konkurenciánál kéne. Tudod? Hogy miért nyomhatjuk így le a konkurenciát? Azzal te ne foglalkozz. Lenyomjuk és kész. Kisbaba.

Na de tényleg olcsóbbak ebben a vonatkozásban bácsi kérem, mi a baj ezzel? Mert biztos van valami turpisság a dologban. Azért. Illetve ha pont ebben, ilyen feltételekkel nincs, akkor mi a fenének tesz fel egy ilyen provokatív kérdést? Hogy gondolkodjunk el, valóban különös, mitől ilyen olcsó? Ráadásul jön rá egy nyilvánvalóan nem igaz magyarázat (Nekem igenis már az első percben nyilvánvaló volt, hogy nem igaz. Tudod?), olyan butácska szőke nő célcsoportos, és akkor te tudod, bíznod kell bennük. Te még kicsi vagy, és hülye.

Ez egy olyan elviccelődős reklám. Mindegy is. Ahogy ők is mondják. Azért mindegy, mert épeszű ember talán mégsem ezen információ szerint fog dönteni, hanem bemegy a különböző bankokba, vagy az ő honlapjukra, és tüzetesen áttanulmányozza a kondíciókat. Egy épeszű ember így tesz. Nekem például most egy nagyobb karosszériajavítást kéne elvégeztetnem az autón. Nincsen nekem erre momentán pénzem. Akkor honnan kapok majd gyorsan, egyszerűen, egy kis kölcsönt? Most ki akarod találni a poénomat?

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 4/10

A technika (Technology) – 5/10

{mxc}