Magyar

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

Gatroyal reklám

*************************

gastroyal - 30s

Főzni nem jó. Ez nem igaz. Állatot ölni nem jó. Ez igaz, többnyire. A szúnyogra például nem. Ha főznöd kell, akkor állatokat kell ölnöd. Ez nem igaz.

Győzött a nem igaz. Ha már negatív üzenetekkel indítunk, nem árt, ha valósak. Például foltosnak lenni nem jó, vízkövesnek lenni nem jó, hülyének lenni nem jó. Ilyenekkel lehet indítani, ha már mindenképpen negatívan kell. Itt nem kellett volna.

***************

***************

Ugyanis ezek szerint egy olyan cégbe kéne ezentúl helyeznünk bizodalmukat, aki helyettünk megöli az állatokat. Például azt az életéért könyörgő zokogó pontyot. Akinek szemében és pikkelyein a neves fiatal tévészemélyiség még önmaga gonosz tükörképét is meglátja. Mert hogy tükörpontyról van szó, már ha valaki nem értené a tréfát. De sebaj, itt van ez a Gastroyal, ez a képzett mészárosokból álló cég, ez elvégzi majd helyettünk a piszkos munkát. Őket nem rendíti majd meg a szomorú szemű ponty. Kivégzik, kibelezik, megfőzik, majd házhoz szállítják a hulláját. Te meg edd meg. Te érzéketlen tuskó.

Pedig te egy jótevő vagy - mint erre a szlogen utal - hiszen annyi aranyos állatnak így megkíméled az életét. Mi több, mind a lakásodba fogadod őket. Lakásod, mint egy kis Noé bárkája. Látod, ezeket mind meg kellett volna ölnöd, ha magad főzöl. De hogy ezt ne kelljen, megöli helyetted őket a Gastroyal. És nevezd ezért őket jótevőnek. Mert a Gastroyal szeret téged. Hallelúja!

Jótevő a jótevőnek - szól a szlogen. Vagy jótevő a jót evőnek. Vagy jót evő a jót evőnek. Vagy jót evő a jótevőnek. Mivel nincs kiírva, beléphetsz a kreatív csapatba, és úgy alakíthatod a szlogent, ahogy akarod, vérmérsékleted szerint. Így is, úgy is nagyon, nagyon jópofán kétértelmű.

De vajon hogy főznek?

P.S.:

Lám, lám, megint egy menet közbeni változtatás. Talán érezték, hogy ez a jót evős rész kicsit fura szlogennek, ezért megváltoztatták erre:

Szóval végre valami, amivel én is nyerhetek. De mi? Hogy nem neki kell levágni az állatokat? És miért végre ő is? Eddig ki nyert? És egyáltalán, kicsoda ő? Egy átlagos háziasszony? Egy szakács? Egy fogyni vágyó?

P.S.2:

Felhívták a figyelmem, hogy igenis ki van írva a szlogen, mégpedig így: a jótevő, a jót evőnek. Ott van abban a Gastroyal emblémában a végén, benne a zászlószerű vörös csíkban. Elnézést. Hogy nem vettem észre abban a két másodpercben?

**************************************

Értékelés: 4/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 2/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}

 

Hozzászólások   

# geréb zsófi 2008-03-10 20:58
egy rövid hozzászólás:
szerintem sem túl jó ötlet arra helyezni a hangsúlyt, hogy legyünk nyugodtak, mert a gastroyal megöli helyettünk az állatokat. a reklám elején úgy tűnik egy hagyományos főzős-bénázós sztoriról van szó, még a pontyos poén is beleférne, ha ez mint csak mellékszál jelenne meg, azonban az utolsó telefonálós képnél már abszolút erre kerül a hangsúly, azzal, hogy látjuk a háttérben a megmentett állatokat. nyílván valami új ötletetet próbáltak belecsempészni a történetbe.. így sikerült
Válasz

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 14 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

5.png6.png1.png4.png2.png8.png
Ma143
Tegnap129
Ezen a héten1202
Ebben a hónapban5034
2014.10.25 óta561428

Látogató infó

  • IP: 3.237.66.86
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2020. november 29. vasárnap, 23:20